karwat23 Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Witam mam problem tego typu że auto mi ciężko paliło przy dużych mrozach -15 i do tego jak odpalił to z 5 sek.silnik nie równo chodzi tak było rok temu a tej zimy auto zaczeło ciężko palić już przy -7 ,czytałem an forum o takich samych objawach i byłem prawie pewien że to świece żarowe, w ten weekend wymieniłem świece (NGK) i dziś odpalam rano auto przy - 7 i to samo auto kręci z 4 razy poczym odpala ale co dziwne znikło nierówne pracowanie silnika , niewiem co teraz czy to może akumulator jest słaby i dlatego dłużej kręci,(2,5 roku wymieniany)
ArkadiuS Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 sprawdź napięcie na aku. Najlepiej po nocy przed rozruchem. Zdrowy aku to wynik 12,5v.
karwat23 Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Opublikowano 28 Lutego 2011 dodam jeszcze że trzy świece były na czarno upalone a jedna troche nadpalona może coś żle zrobiłem przsy wymianie ,normalnie nie wiem [br]Dopisany: 28 Luty 2011, 17:21_________________________________________________musze załatwić miernik
wrclaguna Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Ja bym szukal inne przyczyny sprawdz pompki lepiej
karwat23 Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Opublikowano 28 Lutego 2011 to znaczy jak, z tego co czytałem to pompki jak by było coś z nimi nie tak to bym miał jeszcze inne objawy a nie tylko ciężkie palenie auta na zimnym silniku bo pózniej jest już ok a o lecie nie wspomne że nie mam żadnych problemów, tak myśle
Darayavahus Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Kąt wtrysku, filtr paliwa, ubite pompowtryski, kiepskie paliwo, przyczyn może być cała masa. Ja bym najpierw zatankował jakąś Verwę, jeśli nie pomoże to kupił nowy filtr paliwa, później sprawdził kąt wtrysku. Jeśli nic z tego nie pomoże to niestety pozostają pompowtryski.
karwat23 Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Opublikowano 28 Lutego 2011 musze poprubować ,tylko to jest troche dziwne że tylko sie tak dzieje jak jest poniżej -5 w lato jest ok dzieki za podpowiedzi
lesand Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 ale co dziwne znikło nierówne pracowanie silnika czyli świece pracują prawidłowo sprawdź kąt synchronizacji (a nie kąt wtrysku :gwizdanie:)
WinterOOOO Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 musze poprubować ,tylko to jest troche dziwne że tylko sie tak dzieje jak jest poniżej -5 w lato jest ok dzieki za podpowiedzi A kolega miał na odwrót, jak było ciepło palił kiepsko a jak zimno od strzału - zmiana kąta i wsio dżi
karwat23 Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Opublikowano 1 Marca 2011 powiem wa że dziś rano było -8, podgrzałem 2 razy świece i zapalił od strzała. A jak sprawdzić ten kąt synchronizacji...?
lesand Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 powiem wa że dziś rano było -8, podgrzałem 2 razy świece i zapalił od strzała. A jak sprawdzić ten kąt synchronizacji...? http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t74986.0.html;highlight=k%C4%85t+synchronizacji
ArkadiuS Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 powiem wa że dziś rano było -8, podgrzałem 2 razy świece i zapalił od strzała. A jak sprawdzić ten kąt synchronizacji...? świece masz wymienione?
lesand Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 powiem wa że dziś rano było -8, podgrzałem 2 razy świece i zapalił od strzała. A jak sprawdzić ten kąt synchronizacji...? świece masz wymienione? Auto po wymianie świec żarowych nadal ciężko pali na zimnym silniku :gwizdanie:
ArkadiuS Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 powiem wa że dziś rano było -8, podgrzałem 2 razy świece i zapalił od strzała. A jak sprawdzić ten kąt synchronizacji...? świece masz wymienione? Auto po wymianie świec żarowych nadal ciężko pali na zimnym silniku :gwizdanie: dodam jeszcze że trzy świece były na czarno upalone a jedna troche nadpalona może coś żle zrobiłem przsy wymianie ,normalnie nie wiem
karwat23 Opublikowano 2 Marca 2011 Autor Opublikowano 2 Marca 2011 w weekend sie za to zabiore i napisze co i jak...
wektor2121 Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 cześć również mam podobne problemy z porannym odpalaniem tylko ze mój aku po nocy (12,2V) przy minusowych temp wskazuje od 11,7 do 12,2Vw zalezności ile czasu upłynęło od ostatniej jazdy(doładowania) przy włączonym zapłonie podczas grzania świec spada na 11,3V na rozruszniku nie sprawdzałem po prostu nie maiłem jak czy to już czas na niego ? ładowanie około 14,5 czyli okej świece filtr nowe czasami jak zapale światła przed rozruchem to delikatnie pomaga ale nie zawsze
WinterOOOO Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 cześć również mam podobne problemy z porannym odpalaniem tylko ze mój aku po nocy (12,2V) przy minusowych temp wskazuje od 11,7 do 12,2Vw zalezności ile czasu upłynęło od ostatniej jazdy(doładowania) przy włączonym zapłonie podczas grzania świec spada na 11,3V na rozruszniku nie sprawdzałem po prostu nie maiłem jak czy to już czas na niego ? ładowanie około 14,5 czyli okej świece filtr nowe czasami jak zapale światła przed rozruchem to delikatnie pomaga ale nie zawsze ...a ile lat ma aku??
wektor2121 Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 auto z 2004r fabryczny = 7lat w poprzednim tez miałem fabryczny i 9 lat wytrzymał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się