Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B6] Auto po wymianie świec żarowych nadal ciężko pali na zimnym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem tego typu że auto mi ciężko paliło przy dużych mrozach -15 i do tego jak odpalił to z 5 sek.silnik nie równo chodzi tak było rok temu a tej zimy auto zaczeło ciężko palić już przy -7 ,czytałem an forum o takich samych objawach i byłem prawie pewien że to świece żarowe, w ten weekend wymieniłem świece (NGK) i dziś odpalam rano auto przy - 7 i to samo auto kręci z 4 razy poczym odpala ale co dziwne znikło nierówne pracowanie silnika , niewiem co teraz czy to może akumulator jest słaby i dlatego dłużej kręci,(2,5 roku wymieniany) :mysli:

Opublikowano

sprawdź napięcie na aku. Najlepiej po nocy przed rozruchem. Zdrowy aku to wynik 12,5v.

Opublikowano

dodam jeszcze że trzy świece były na czarno upalone a jedna troche nadpalona

może coś żle zrobiłem przsy wymianie ,normalnie nie wiem :wallbash:[br]Dopisany: 28 Luty 2011, 17:21_________________________________________________musze załatwić miernik

Opublikowano

Ja bym szukal inne przyczyny :wink4: sprawdz pompki lepiej

Opublikowano

to znaczy jak, z tego co czytałem to pompki jak by było coś z nimi nie tak to bym miał jeszcze inne objawy a nie tylko ciężkie palenie auta na zimnym silniku bo pózniej jest już ok a o lecie nie wspomne że nie mam żadnych problemów, tak myśle :mysli:

Opublikowano

Kąt wtrysku, filtr paliwa, ubite pompowtryski, kiepskie paliwo, przyczyn może być cała masa.

Ja bym najpierw zatankował jakąś Verwę, jeśli nie pomoże to kupił nowy filtr paliwa, później sprawdził kąt wtrysku. Jeśli nic z tego nie pomoże to niestety pozostają pompowtryski.

Opublikowano
ale co dziwne znikło nierówne pracowanie silnika

czyli świece pracują prawidłowo :good:

sprawdź kąt synchronizacji (a nie kąt wtrysku :gwizdanie:)

Opublikowano

musze poprubować ,tylko to jest troche dziwne że tylko sie tak dzieje jak jest poniżej -5 w lato jest ok

dzieki za podpowiedzi

A kolega miał na odwrót, jak było ciepło palił kiepsko a jak zimno od strzału - zmiana kąta i wsio dżi :good:

Opublikowano

powiem wa że dziś rano było -8, podgrzałem 2 razy świece i zapalił od strzała.

A jak sprawdzić ten kąt synchronizacji...?

Opublikowano

powiem wa że dziś rano było -8, podgrzałem 2 razy świece i zapalił od strzała.

A jak sprawdzić ten kąt synchronizacji...?

świece masz wymienione?

Opublikowano

powiem wa że dziś rano było -8, podgrzałem 2 razy świece i zapalił od strzała.

A jak sprawdzić ten kąt synchronizacji...?

świece masz wymienione?

Auto po wymianie świec żarowych nadal ciężko pali na zimnym silniku
:gwizdanie:
Opublikowano

powiem wa że dziś rano było -8, podgrzałem 2 razy świece i zapalił od strzała.

A jak sprawdzić ten kąt synchronizacji...?

świece masz wymienione?

Auto po wymianie świec żarowych nadal ciężko pali na zimnym silniku
:gwizdanie:

dodam jeszcze że trzy świece były na czarno upalone a jedna troche nadpalona

może coś żle zrobiłem przsy wymianie ,normalnie nie wiem :wallbash:

Opublikowano

cześć również mam podobne problemy z porannym odpalaniem tylko ze mój aku po nocy (12,2V) przy minusowych temp wskazuje od 11,7 do 12,2Vw zalezności ile czasu upłynęło od ostatniej jazdy(doładowania) przy włączonym zapłonie podczas grzania świec spada na 11,3V na rozruszniku nie sprawdzałem po prostu nie maiłem jak czy to już czas na niego ? ładowanie około 14,5 czyli okej świece filtr nowe czasami jak zapale światła przed rozruchem to delikatnie pomaga ale nie zawsze :mysli:

Opublikowano

cześć również mam podobne problemy z porannym odpalaniem tylko ze mój aku po nocy (12,2V) przy minusowych temp wskazuje od 11,7 do 12,2Vw zalezności ile czasu upłynęło od ostatniej jazdy(doładowania) przy włączonym zapłonie podczas grzania świec spada na 11,3V na rozruszniku nie sprawdzałem po prostu nie maiłem jak czy to już czas na niego ? ładowanie około 14,5 czyli okej świece filtr nowe czasami jak zapale światła przed rozruchem to delikatnie pomaga ale nie zawsze :mysli:

...a ile lat ma aku??

Opublikowano

auto z 2004r fabryczny = 7lat w poprzednim tez miałem fabryczny i 9 lat wytrzymał

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...