grabalaba 0 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Witam serdecznie ja u siebie też mam ten sam problem z ABS, byłem sprawdzić co jest z tymi ABS-mi ale VAG nie moze sie połączyć z ABS? Rozumiem, że błąd na desce występuje cały czas? Jeżeli tak, to spróbuj poruszać przewodem z wtykiem wchodzącym do sterownika ABS- podczas próby komunikacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zen64 0 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Tak cały czas mam bład na desce, wszystko sprawdzone łacznie z pomiarem napięcia na złączu do sterownika jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lexpar 0 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Piotrek46! Ja na Twoim miejscu nie rezygnowałbym z ABS. Mnie on ostatnio uratował życie lub zdrowie. Warto powalczyć i poszukać przyczyny. Może warto podjechać do kobry7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zen64 0 Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 No cóż starego sterownika nie dało rady uratować, zakupiony drugi na allegro i na razie wszystko działa super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vetto 0 Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 No cóż starego sterownika nie dało rady uratować, zakupiony drugi na allegro i na razie wszystko działa super Hej a ile dales za czujnik jak mozesz powiedziec. Bo ja mam podobny problem, robilem tylne hamulce tzn. wymiena tarczy, zaciski i klocki a na drugi dzien pojawilo sie, zolte ABS na fisie a jak zachechalem do mechaniora to zgaslo, samo, a dzis rano zaswiecilo sie znowu i zgaslo wieczorem, zobaczymy jutro. moze zle tarcze mi zamatowali jak to sprawdzic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kemeso 0 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Odpowiem, lecz to nie usuwa błędu. Możesz przecież usunąć żarówkę z tablicy kontrolnej. Błąd jednak pozostanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vetto 0 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Odpowiem, lecz to nie usuwa błędu. Możesz przecież usunąć żarówkę z tablicy kontrolnej. Błąd jednak pozostanie. A u mnie nie ma juz samo sie naprawilo tylko nie wiem na jak dlugo. Widzialem uszkodzony mech ABS na tylnym prawym kole poprostu ta zebatka byla peknieta nbie wiem jak u mnie jest narazie smigam 100-160 i nic tak jakby sie dotarlo lub przetal brud, to wyslij mi wiadomosc na priva prosze.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peja1000 0 Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 na sto procent pompa znaczy sie elektonik brat przy a6 miał tak samo jak było zimno oki działały ale po godzine jazdy juz swieciły na forum naprawia jeden gosciu elektonik bratu naprawił za 100zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykSz 0 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 kolego i naprawiłeś tą usterkę ? bo u mnie mam to samo, włącza się światełko ABS na desce + ten denerwujący ! wcześniej miałem takie problemy ale chwilowe tzn po nocy już się nie pojawiało. A po ostatniej wyprawie do ZG mam już niestety na stałe :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamv 0 Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 ja tez zawitalem do tego klubu. u mnie na poczatku Abs dzialal przy ostatniej fazie hamowania. wyszlo, ze to tylny prawy czujnik, ale zanim go zrobilem, kontrolka pojawila sie na stale. mozna jezdzic bez sterownika? wyjac, wyslac do naprawy i jezdzic? czytalem, ze ten moj pierwszy obiaw, to juz mogl byc problem ze sterownikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truckmaniac 1 Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 A tak dla jasności, oczywiście piszemy o sprawnych furkach? Chodzi mi o wahacze, łożyska , przeguby , itp. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamv 0 Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 oczywiscie, ze o sprawnych. przy przekrecaniu stacyjki sterownik wogole nie daje znaku zycia i Vag sie ne laczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichybob 0 Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 mozna to naprawic w taki oto sposob http://passat-b5.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=296&Itemid=57 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d4rk 0 Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 mozna to naprawic w taki oto sposob http://passat-b5.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=296&Itemid=57 Masz rację że można to naprawić, też miałem ten poradnik. Ale jak zobaczyłem ten drucik który trzeba przelutować to dałem sobie spokój. Wolałem oddać to kolesiowi co takie rzeczy na co dzień robi, ale niestety nie był tani (400zł). Ponoć technologi wykonania tego to tak zwana "hybryda" z tego co wiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hupelt 0 Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 mozna to naprawic w taki oto sposob http://passat-b5.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=296&Itemid=57 A może ktoś posiada ten opis w przystępniejszym języku??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puertoss 0 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 tu masz odpowiedz co i jak zrobić http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=143475.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PARAF 1 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 mozna jezdzic bez sterownika? wyjac, wyslac do naprawy i jezdzic? oczywiście, że tak (o braku ABS'u nie będę pisał, bo to raczej oczywiste, że bez sterownika hamujesz i możesz zapomnieć o nie blokowaniu kół) jak będziesz latał bez sterownika pamiętaj, żeby szczelnie zakryć pod maską to co po nim pozostanie (proponuję folię i taśmę ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się