Debian27 Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Witam Chłopaki zerknijcie na zdjęcie bo z pewnego miejsca wypluwa mi olej. Powiedźcie co to i o co chodzi??Dodam, że to złącze gumowe jest nowe. http://img10.imageshack.us/f/1411660621.jpg/ Pozdrawiam
tokarka606 Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Dokręć dobrze opaski i będzie ok.Olej w dolocie to normalka.
kalik Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Dużo tego oleju? Załóż oil catch tanka i będziesz miał dolot czysty.
Debian27 Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Opublikowano 4 Marca 2011 no trochę się leje, a jak mówicie wykręcić ten dolot i go przeczyścić ??czy nie ma sensu??
Duch^ Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Jeżeli chcesz możesz wyczyścić kolektor ssący. A z tym wyciekiem to wykręc tą gumę wyczyść miejsca przylegania z oleju i dopchnij i skręć.
SotoM Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 przy okazji obejrzy jdokładnie czy ten przewód nie jest pekniety - bardzo często sie zdarza ze pekaja...
pastaldo Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Dodam, że to złącze gumowe jest nowe. Przecierz napisał że założył nowe to połączenie. Ja tez tam cudowałem, wymieniałem te gumę i ściskałem opaskami i dalej saczy choc u mnie od strony tej plastikowej rury Szukam złotego środka jak to uszczelnic ale brak pomysłów narazie. Tam od spodu mam minimalne pękniecie na zgrzewie i myśle jak to zakleić. Powodzenia w walce
kalik Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Dodam, że to złącze gumowe jest nowe. Przecierz napisał że założył nowe to połączenie. Ja tez tam cudowałem, wymieniałem te gumę i ściskałem opaskami i dalej saczy choc u mnie od strony tej plastikowej rury Szukam złotego środka jak to uszczelnic ale brak pomysłów narazie. Tam od spodu mam minimalne pękniecie na zgrzewie i myśle jak to zakleić. Powodzenia w walce Załóż oil catch tanka i dolot będziesz miał suchutki, chyba, że turbina pluje olejem.
Debian27 Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Opublikowano 4 Marca 2011 Oki dzięki za odpowiedzi, ale kolejne pytanko jakby turbina pluła to z której strony, gdzie??wydaje mi się, że nie z dolotu....
pastaldo Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Dodam, że to złącze gumowe jest nowe. Przecierz napisał że założył nowe to połączenie. Ja tez tam cudowałem, wymieniałem te gumę i ściskałem opaskami i dalej saczy choc u mnie od strony tej plastikowej rury Szukam złotego środka jak to uszczelnic ale brak pomysłów narazie. Tam od spodu mam minimalne pękniecie na zgrzewie i myśle jak to zakleić. Powodzenia w walce Załóż oil catch tanka i dolot będziesz miał suchutki, chyba, że turbina pluje olejem. Mysle nad ty. Turbina raczej nie pluje. Sa niewielkie luzy na wirniku poprzeczne, wzdłuznych brak. A olej ewidentnie jest w miejscu gdzie rurka od odmy wpada do dolotu przed turbo Na poczatek może poleci rurka w butelke żeby sprawdzić czy faktycznie turbo nie dolewa czegoś od siebie Oki dzięki za odpowiedzi, ale kolejne pytanko jakby turbina pluła to z której strony, gdzie??wydaje mi się, że nie z dolotu.... Pluc może równie dobrze i od strony zimnej i goracej. Zalezy jak jest uszczelnienie uszkodzone. Ale módl sie żeby to było tylko z odmy bo regeneracja albo nowe turbo sporo wiecej szarpnie po portfelu
kalik Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Oki dzięki za odpowiedzi, ale kolejne pytanko jakby turbina pluła to z której strony, gdzie??wydaje mi się, że nie z dolotu.... Badaj temat... http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=175202.0;highlight=olej+w+dolocie
danielm21 Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 a ja ci dodam od siebie ze jak padło mi turbo to olej lal sie z rury wydechowej... turbo do naszego 1z nie jest az takie drogie używane... mam tylko problem bo dowiedziałem sie ze po wymianie turbiny wymienia sie olej... może ktoś to potwierdzić??bo mam przejechanie 6000km na swoim teraz
pastaldo Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Ile pseudofachowców tyle wersji. Jedni wymieniają inni nie. Przecież co sie ma stac temu olejowi co jest jak sie rozleci uszczelnienie? Z tym że jest inna opcja bo jesli faktycznie turbo wypluje duzo tego oleju powiedmy ze 2l (zdarza sie) to niema sensu dolewać 2l swierzego tylko sie wymienia olej. A jesli ubytej jest znikomy to wymieniasz suszare i dolewasz oliwy i sie cieszysz. Choć jak mówisz że poszedł Ci olej rura wydechowa to busiało go sporo ubyć wiec zastanów sie co Ci sie bardziej opłaca. Czy kupić teraz 2l i zmieniać spowrotem za te powiedzmy 6tys czy wymienić teraz i mieć spokój na kolejne 12tys
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się