talesbite Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 Witam, Od jakiegos czasu pojawia mi sie przeladowanie i tryb awaryjny. Podczas robienia logow dynamicznych grupy 0, 3 i 4 wystapil blad ponizej. Pozniej na zlosc nie bylo trybu awaryjnego. Grupa 11dynamicznie na 4-tym biegu. Moje wnioski, nie wiem czy dobre? Przeplywka nie domaga, byla czyszczona w ostatnie lato, pewnie pojdzie do wymiany. Dawke paliwa zwiekszylem vagiem jak widac do 3,8mg/R, czy jest sens podac wiecej nastawnikiem? Cos o wtryskach? Czy blad wskazuje na zapieczone kierowniczki w turbo? Blad: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 018 S Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 10SG 1614 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Logi BS: Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 004) Co mozna wyczytac z grupy 4 BS? Log (3 - 011) Logi Statyczne: Log (4 - 000) Log (5 - 001) Log (6 - 003) Log (7 - 004) Log (8 - 007) Log (9 - 013) Log (10 - 023) Logi dynamiczne: Log (11 - 000) Log (12 - 001) Log (13 - 003) Log (14 - 004) Log (15 - 008) Log (16 - 010) Log (17 - 011)
Sztomel Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 w 004 BS widać, że kąt wtrysku jest prawidłowo regulowany przez elektrozawór N108, w 011 BS turbo dmucha cały czas na full w 011 dynamicznie turbo dmucha różnie i dlatego jest błąd 00575. Do sprawdzenia N75 i zmienna geometria w turbo czyli najlepiej podmienić N75 na N18 a jeśli chodzi o zmienną geometrię to przykładać i odsuwać podczas pracy silnika na wolnych obrotach wężyk podciśnienia od gruchy i patrzeć jak na to reaguje sztanga.
talesbite Opublikowano 6 Marca 2011 Autor Opublikowano 6 Marca 2011 czy podczas vagowania w 011BS zaworek N75 ma zmieniac stany?
Sztomel Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 owszem, zmienia się wtedy procentowa wartość jego wysterowania a tym samym sztanga przy turbo musi machać z dołu w górę co 10 sekund a wartość ciśnienia doładowania w BS ma być w trybie OFF zbliżona do wartości ciśnienia atmosferycznego czyli 990 mbar.
ciahciah Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 przepływki na razie nie ruszaj wyczyść kolektor ssący przegoń furę, może się rozgoni sadze w turbo
talesbite Opublikowano 6 Marca 2011 Autor Opublikowano 6 Marca 2011 dzieki chlopaki. a juz mialem sie zabierac za czyszczenie turbo.
Sztomel Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 nie ciesz się przedwcześnie bo może się okazać, że ten zabieg będzie konieczny po jakimś czasie.
Narcyz 35 Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 Raczej to wskazuje na czyszczenie kierownic , po rozgrzaniu turbiny nie złapał trybu awaryjnego bo kierownice dostały więcej miejsca.
talesbite Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Opublikowano 7 Marca 2011 Dzisiaj przed podmiana N75 z N18 sprawdzilem podczas 011BS jak sie zachowuje N75 i rzeczywiscie przelacza, raz jest podcisnienie raz nie. Pozniej podmiana zaworkow i zachowanie bylo takie samo. Uklad jest szczelny latem zmienialem wszystkie przewody na sylikonowe. Gruszka tez szczelna, jak z niej zdjalem przewod to tak jakby zeszlo z niej cisnienie (chodz to podcisnienie). Obserwowalem jak zachowuje sie sztanga, wedlug mnie jest ruch na jakies 1cm, gora 1,5cm. Czy to nie za malo? Jeszcze nie czyscilem kolektora ssacego, ale napewno mnie to czeka, bo dolot zaolejony, napewno rura plastikowa przed kolektorem. Czy to norma, czy jest jakas tego przyczyna. Przeze mnie nigdy nie czyszczona.
ciahciah Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 to normalne, ruch na 1,1cm jest ok, jak jest mniej jest źle, ale tym się nie sugeruj, tylko łapaniem trybu awaryjnego, jak w ciągu tygodnia złapiesz 3 razy wyciągaj turbo do czyszczenia bez gadania jak życie ci miłe
talesbite Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Witam ponownie, Auto jest po czyszczeniu turbo, wypalaniu kolektora ssacego, kapieli EGR`a, wymianie wszystkich filtrów. Zmiana oleju z 10w40 na 5w40. Bardzo duzo sie poprawilo na lepsze, dla pewnosci nowe logi. Czy cos mozna powiedzec w jakim stanie sa wtryski? Statyczne: Log (0 - 000) Log (1 - 001) Log (2 - 003) Log (3 - 004) Log (4 - 007) Log (5 - 008) Log (6 - 010) Log (7 - 011) Log (8 - 013) Log (9 - 023) BS: Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 004) Log (3 - 011) Dynamiczne: Log (0 - 000) Log (1 - 001) Log (2 - 003) Log (3 - 004) Log (4 - 008) Log (5 - 010) Log (6 - 011)
lukjar7 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 w takim razie podmieniaj przepływke
goldi Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Podczas robienia logów gaz nie był wciśnięty na maxa w podłogę skoro turbinę wyczyściłeś choć widać lekkie przeładowanie podmień przepływomierz jak kolega napisał
lukjar7 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Podczas robienia logów gaz nie był wciśnięty na maxa w podłogę skoro turbinę wyczyściłeś choć widać lekkie przeładowanie podmień przepływomierz jak kolega napisał z rozmachu wczoraj nie spojrzalem na 010, zrob jeszcze raz loga 008 i 010 razem z pedałem wcisnietym do konca, zobacz czy dywanik nie wadzi
talesbite Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Opublikowano 15 Maja 2011 jeszcze raz logi do przeplywki... Log (3 - 003,003) Log (2 - 008) Log (0 - 010) Log (1 - 011) przeplywka czy nieszczelnosc dolotu?
vauxhall95 Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 przeplywka raczej nie ominie nastepczyni
spanky Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 jeszcze raz logi do przeplywki... Log (3 - 003,003) Log (2 - 008) Log (0 - 010) Log (1 - 011) przeplywka czy nieszczelnosc dolotu? przeplywomierz
lukjar7 Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 nieszczelność dolotu odwraca wartości w drugą stronę
ciahciah Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 spróbuj jeszcze wyczyścić przepływkę bo chyba jeszcze tego nie próbowałeś? dokładnie siateczki wyczyść
talesbite Opublikowano 17 Września 2011 Autor Opublikowano 17 Września 2011 Witam, Ostatnio mialem problem z bialym dymkiem. Po obserwacji plynow i oleju, ze nic nie ubywalo i nie przybywalo, podejrzenie padlo na wtryski. Podmienilem wtryski na regenerowane i strasznie kiepskie korekcje wyszly. Natomiast jest znacznie zwawszy niz na poprzednich i mniej pali. To co sie orjetuje to kat wtrysku do poprawy i dawka nastawnikiem. Czy po ustwieniu dawki na 3mg/R bedzie lepiej ciagnal od dolu czy w calym zakresie? No i co mozna wiecej powiedziec po logach. Dynamiczne: Log (4 - 000) Log (5 - 001) Log (3 - 003) Log (0 - 004) Log (1 - 008) Log (6 - 010) Log (2 - 011) Statyczne: Log (0 - 000) Log (2 - 001) Log (3 - 003) Log (4 - 004) Log (5 - 007) Log (6 - 008) Log (7 - 010) Log (1 - 011) Log (9 - 013) Log (8 - 023) BS: Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 004) Log (3 - 011)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się