Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Duze korekcje, dawka paliwa nowe logi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Od jakiegos czasu pojawia mi sie przeladowanie i tryb awaryjny.

Podczas robienia logow dynamicznych grupy 0, 3 i 4 wystapil blad ponizej.

Pozniej na zlosc nie bylo trybu awaryjnego.

Grupa 11dynamicznie na 4-tym biegu.

Moje wnioski, nie wiem czy dobre?

Przeplywka nie domaga, byla czyszczona w ostatnie lato, pewnie pojdzie do wymiany.

Dawke paliwa zwiekszylem vagiem jak widac do 3,8mg/R, czy jest sens podac wiecej nastawnikiem?

Cos o wtryskach?

Czy blad wskazuje na zapieczone kierowniczki w turbo?

Blad:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 018 S

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 10SG 1614

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06325

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

Logi BS:

Log (0 - 000)

Log (1 - 003)

Log (2 - 004)

Co mozna wyczytac z grupy 4 BS?

Log (3 - 011)

Logi Statyczne:

Log (4 - 000)

Log (5 - 001)

Log (6 - 003)

Log (7 - 004)

Log (8 - 007)

Log (9 - 013)

Log (10 - 023)

Logi dynamiczne:

Log (11 - 000)

Log (12 - 001)

Log (13 - 003)

Log (14 - 004)

Log (15 - 008)

Log (16 - 010)

Log (17 - 011)

Opublikowano

w 004 BS widać, że kąt wtrysku jest prawidłowo regulowany przez elektrozawór N108,

w 011 BS turbo dmucha cały czas na full

w 011 dynamicznie turbo dmucha różnie i dlatego jest błąd 00575.

Do sprawdzenia N75 i zmienna geometria w turbo czyli najlepiej podmienić N75 na N18 a jeśli chodzi o zmienną geometrię to przykładać i odsuwać podczas pracy silnika na wolnych obrotach wężyk podciśnienia od gruchy i patrzeć jak na to reaguje sztanga.

Opublikowano

czy podczas vagowania w 011BS zaworek N75 ma zmieniac stany?

Opublikowano

owszem, zmienia się wtedy procentowa wartość jego wysterowania a tym samym sztanga przy turbo musi machać z dołu w górę co 10 sekund a wartość ciśnienia doładowania w BS ma być w trybie OFF zbliżona do wartości ciśnienia atmosferycznego czyli 990 mbar.

Opublikowano

przepływki na razie nie ruszaj

wyczyść kolektor ssący

przegoń furę, może się rozgoni sadze w turbo

Opublikowano

dzieki chlopaki.

a juz mialem sie zabierac za czyszczenie turbo.

Opublikowano

nie ciesz się przedwcześnie bo może się okazać, że ten zabieg będzie konieczny po jakimś czasie.

Opublikowano

Raczej to wskazuje na czyszczenie kierownic , po rozgrzaniu turbiny nie złapał trybu awaryjnego bo kierownice dostały więcej miejsca.

Opublikowano

Dzisiaj przed podmiana N75 z N18 sprawdzilem podczas 011BS jak sie zachowuje N75 i rzeczywiscie przelacza, raz jest podcisnienie raz nie.

Pozniej podmiana zaworkow i zachowanie bylo takie samo.

Uklad jest szczelny latem zmienialem wszystkie przewody na sylikonowe.

Gruszka tez szczelna, jak z niej zdjalem przewod to tak jakby zeszlo z niej cisnienie (chodz to podcisnienie).

Obserwowalem jak zachowuje sie sztanga, wedlug mnie jest ruch na jakies 1cm, gora 1,5cm. Czy to nie za malo?

Jeszcze nie czyscilem kolektora ssacego, ale napewno mnie to czeka, bo dolot zaolejony, napewno rura plastikowa przed kolektorem.

Czy to norma, czy jest jakas tego przyczyna. Przeze mnie nigdy nie czyszczona.

Opublikowano

to normalne, ruch na 1,1cm jest ok, jak jest mniej jest źle, ale tym się nie sugeruj, tylko łapaniem trybu awaryjnego, jak w ciągu tygodnia złapiesz 3 razy wyciągaj turbo do czyszczenia bez gadania jak życie ci miłe

Opublikowano

Witam ponownie,

Auto jest po czyszczeniu turbo, wypalaniu kolektora ssacego, kapieli EGR`a, wymianie wszystkich filtrów.

Zmiana oleju z 10w40 na 5w40. Bardzo duzo sie poprawilo na lepsze, dla pewnosci nowe logi.

Czy cos mozna powiedzec w jakim stanie sa wtryski?

Statyczne:

Log (0 - 000)

Log (1 - 001)

Log (2 - 003)

Log (3 - 004)

Log (4 - 007)

Log (5 - 008)

Log (6 - 010)

Log (7 - 011)

Log (8 - 013)

Log (9 - 023)

BS:

Log (0 - 000)

Log (1 - 003)

Log (2 - 004)

Log (3 - 011)

Dynamiczne:

Log (0 - 000)

Log (1 - 001)

Log (2 - 003)

Log (3 - 004)

Log (4 - 008)

Log (5 - 010)

Log (6 - 011)

Opublikowano

w takim razie podmieniaj przepływke

Opublikowano

Podczas robienia logów gaz nie był wciśnięty na maxa w podłogę skoro turbinę wyczyściłeś choć widać lekkie przeładowanie podmień przepływomierz jak kolega napisał

Opublikowano

Podczas robienia logów gaz nie był wciśnięty na maxa w podłogę skoro turbinę wyczyściłeś choć widać lekkie przeładowanie podmień przepływomierz jak kolega napisał

z rozmachu wczoraj nie spojrzalem na 010,

zrob jeszcze raz loga 008 i 010 razem z pedałem wcisnietym do konca, zobacz czy dywanik nie wadzi

Opublikowano

przeplywka raczej nie ominie nastepczyni

Opublikowano

nieszczelność dolotu odwraca wartości w drugą stronę :evil:

Opublikowano

spróbuj jeszcze wyczyścić przepływkę bo chyba jeszcze tego nie próbowałeś?

dokładnie siateczki wyczyść

Opublikowano

Witam,

Ostatnio mialem problem z bialym dymkiem. Po obserwacji plynow i oleju, ze nic nie ubywalo i nie przybywalo, podejrzenie padlo na wtryski.

Podmienilem wtryski na regenerowane i strasznie kiepskie korekcje wyszly. Natomiast jest znacznie zwawszy niz na poprzednich i mniej pali.

To co sie orjetuje to kat wtrysku do poprawy i dawka nastawnikiem. Czy po ustwieniu dawki na 3mg/R bedzie lepiej ciagnal od dolu czy w calym zakresie? No i co mozna wiecej powiedziec po logach.

Dynamiczne:

Log (4 - 000)

Log (5 - 001)

Log (3 - 003)

Log (0 - 004)

Log (1 - 008)

Log (6 - 010)

Log (2 - 011)

Statyczne:

Log (0 - 000)

Log (2 - 001)

Log (3 - 003)

Log (4 - 004)

Log (5 - 007)

Log (6 - 008)

Log (7 - 010)

Log (1 - 011)

Log (9 - 013)

Log (8 - 023)

BS:

Log (0 - 000)

Log (1 - 003)

Log (2 - 004)

Log (3 - 011)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...