Pawel_M Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 wy chcecie złożyć turbinę bez wyważanie i doważania wirnika?? a masz pewniość,że ktoś,kto turbiny regeneruje to robi? tam gdzie oddaję wiem że robią, nie oddał bym turbiny bez pewności że pan zenek złoży ją a za miesiąc łopatki turbiny będę wyciągał z IC i tłoków To nie jest tak do końca, niestety znam przypadki gdzie turbiny są składane na sztukę bez wyważania i turbiny wytrzymują dłużej jak ten " miesiąc " czasu, a klient zadowolony że ma mega dobrze zregenerowaną turbosprężarkę - nie popieram tego ale takie są fakty...
domjenick Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 żeby wyważyć wirniki,potrzeba je zeszlifować? jak się takie wirniki wyważa?
kkrawat Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 Buba, z tego co wiem od kumpla z ASO Skody nie ma ori zestawów BorgWarner - dzwonił do przedstawiciela i takie info dostał...
aju Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 żeby wyważyć wirniki,potrzeba je zeszlifować? jak się takie wirniki wyważa? widziałem już lekko podszlifowane jak i jak by naniesioną farbkę czy jakąś minimalną kropkę na łptaki turbiny, za cholerę nie chciała się zdrapać
Dev Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 żeby wyważyć wirniki,potrzeba je zeszlifować? jak się takie wirniki wyważa? tak na prawde to wirnika sie nie wyważa tylko wyrównowaza tak samo jak z oponami tylko nazewnictwo spieprzone od wewnetrznej (płaskiej) strony wirnika "zdejmuje się" warstwe materiału
aju Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 dev a wiesz może co to za kropeczki na łopatkach? w 3 turbinach już takie coś widziałem
domjenick Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 w 3 turbinach już takie coś widziałem ja nigdy czegoś takiego na łopatkach nie widziałem,ale nigdy też sie zbytnio nie przyglądałem-jutro spojrze na tą,co mam na półce-ori nigdy nie regenerowana,ale pewnie w fabryce też to sprawdzali i "doważali",czy "balansowali"-jakkolwiek zwał...
aju Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 ja nigdy czegoś takiego na łopatkach nie widziałem w nówkach ani na szrotach też tego nie widziałem, za to widziałem na regenerowanych
domjenick Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 ja nigdy czegoś takiego na łopatkach nie widziałem w nówkach ani na szrotach też tego nie widziałem, za to widziałem na regenerowanych wiesz-taki balans ma sens,bo jeśli wirnik "dostanie" większego luzu poprzecznego-to i łopatki "chodzą" szerzej,więc z pewnością coś się "wytrze" na brzegach łopatek
Dev Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 nie mam pojecia po co sa te kropki ale zapytam Kolege który regeneruje turbawki i jutro dam znac
aju Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 nie mam pojecia po co sa te kropki ale zapytam Kolege który regeneruje turbawki i jutro dam znac dzięki bo od kiedy je zobaczyłem zawsze mnie to ciekawi
Buba Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Opublikowano 7 Marca 2011 Buba, z tego co wiem od kumpla z ASO Skody nie ma ori zestawów BorgWarner - dzwonił do przedstawiciela i takie info dostał... czyli teraz pytanie czy ci co regenerują wkładają dokładnie to samo co na allegro można kupić wy chcecie złożyć turbinę bez wyważanie i doważania wirnika?? te wirniki wg opisu są wyważone
miro_x Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 u mnie w kkk na wirniku były kropki turbina nowa.
Dev Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 Kropki sa potrzebne do okreslenia predkosci obrotowej wirnika laser musi miec punkt tak jak czujnik polozenia walu
tomek_vw Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 panowie wy chyba nie wiecie oczym piszecie Widziałem proces wyważania takiej turbiny to niejest zabawa najpierw się waży sam wirnik potem składa się cała turbinę i balansuje jeszcze raz podajac już olej pod cisnieniem do smarowania za perwszym razem napedem dla wirnika jest silnik zewnetrzny po złozeniu turbina jest juz rozpedzana powietrzem pod ciśnieniem kreski na wirniku włużą do ustalenia miejsca wyważenia wirnika ( działa to jak lampa stroboskopowa podobnie jek ustawianie zapłonu na lampe ) aleniewiem dokładnie jak to działa Wniosek jest jeden jezeli macie korpus z wirnikami wyważony to niema problemu mozecie sobie go zmieniać ale jeżeli macie części to nie widze tego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się