Bartek85 Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 witam. niedawno wymieniłem w swoim silniku wałek rozrządu, popychacze i panewki. ile km potrzebuje taki silnik po remoncie na dotarcie? na razie jeżdzę tak do 2000 obr/min, ale już mnie denerwuje taka jazda. pozdro
HiRide Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 Jaki miales przebieg ze robiles remont ?Jakie byly objawy zuzycia ?
letallec Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 Jaki miales przebieg ze robiles remont ?Jakie byly objawy zuzycia ? I gdzie w Warszawie robiles?
Nonilion Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 Nic nie trzeba docierać. Jeśli wszystko zrobione jak należy, to części są spasowane idealnie i śmiało można jeździć. Pilnuj tylko poziomu oleju.
Duch^ Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 A co to za remont wałek z panewkami i popychaczami .. Nic tam nie ma co docierać jeździj normalnie pierścieni nie wymieniałeś..
SotoM Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 normalnie użytkuj silnik i tak wiecznie po mieście nie jeździsz na 4000rpm a przy dochodzeniach możesz go ciągnąć śmailo do tych rpm... taka naprawa to nie naprawa nic się nie dociera.
Bartek85 Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Opublikowano 7 Marca 2011 Jaki miales przebieg ze robiles remont ?Jakie byly objawy zuzycia ? wytarła się krzywka na wałku i poleciała jedna szklanka - za niski poziom oleju ;( przebieg mam ok 240 000 robiłem u Myślińskiego w Piastowie skoro mówicie że nic tam się nie dociera to jutro daję w piz*....ę
Proof Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 I właśnie tacy ludzie jak Ty zajeżdżają tdi i potem na allegro same okazje mamy.
PIXI Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 I właśnie tacy ludzie jak Ty zajeżdżają tdi i potem na allegro same okazje mamy. :polew: Bartek 85, a tak na poważnie co Ci w Piastowie powiedzieli dali jakieś wskazówki co do jazdy po wymianie w/w elementów ( żebyś gwarancji nie stracił , jeśli ją dali )
Bartek85 Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Opublikowano 9 Marca 2011 I właśnie tacy ludzie jak Ty zajeżdżają tdi i potem na allegro same okazje mamy. Ty jakiś nienormalny jesteś? o co Ci chodzi? Bartek 85, a tak na poważnie co Ci w Piastowie powiedzieli dali jakieś wskazówki co do jazdy po wymianie w/w elementów ( żebyś gwarancji nie stracił , jeśli ją dali ) powiedział mi że nie muszę nic docierać. trochę mnie to zastanowiło dlatego zapytałem się Was. ale widzę że chyba faktycznie nic nie trzeba docierać. zresztą zrobiłem już 3000 km z taką jazdą do 2000Rpm także chyba już się wszystko tam ułożyło
Duch^ Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Jak objawiał się Tobie ten wałek z popychaczami?
Bartek85 Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Opublikowano 9 Marca 2011 Jak objawiał się Tobie ten wałek z popychaczami? dudnienie z filtra powietrza, dmuchał powietrzem z filtra i jak wkręcał się na obroty to taki dźwięk był jakbym miał wydmuchaną uszczelkę spod kolektora wydechowego
Duch^ Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Czyli norma A przy hamowaniu silnikiem z wyższych obrotów buczało ?
Bartek85 Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Opublikowano 10 Marca 2011 Czyli norma A przy hamowaniu silnikiem z wyższych obrotów buczało ? nie wkręcałem go na wysokie obroty także nie wiem :gwizdanie:
marewel Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Wywalone szklanki słychać z daleka,motor klekocze jak stary traktor.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się