martin_rs4 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 podsumowujac...kupujesz diesla typu AFN i dopiero po sofcie masz usmiech na ustach by moc sie rownac z V-kami :gwizdanie:
paput Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 ja juz nie wiem do czego dązysz :gwizdanie: a ja nie wiem do czego wy [br]Dopisany: 03 Maj 2011, 15:21_________________________________________________ podsumowujac...kupujesz diesla typu AFN i dopiero po sofcie masz usmiech na ustach by moc sie rownac z V-kami :gwizdanie: po samym sofcie masz góra 140 KM więc co tutaj chcesz równać? AFNa trzeba ostro porezać i wpakować worek pieniędzy
Kowi87 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 posumowujac...kupujesz diesla typu AFN i dopiero po sofcie masz usmiech na ustach by moc sie rownac z V-kami :gwizdanie: AFN to moze nie bo moc po sofcie nie powala, jeżdzi prawie tak jak 1,8t: 2,6 ale taki AJM juz zawstydzi :gwizdanie: tak jak paput krzyczy ile to ja nie wsadziłem, ale teraz planując dłubać takiego klekota ma sie w sumie niedużym nakładem finansowym przyrost rzędu 60-80% i wtedy taki diesel biedy narobi takiemu V6 :gwizdanie: napewno jest to tańsze rozwiazanie niż rezanie kompresora w Vce, przyrost podobny, oczywiscie chodzi mi procentowo
Buba Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Jezu Panowie chill out. Zrobiliście zamieszanie i jeszcze jakieś kwasy wyciągacie na forum publiczne? Gorzej jak dziewczynki z podstawówki
Kowi87 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Ja jak bym kupował Vke wolnossącą to tylko 2,8 ACK i tylko w Q :gwizdanie: gleba+duże koło i rezać wnętrze, auto służyło by do toczenia sie Ale że seryjnym autem pod wzgledem mocy głupio sie jeżdzi to nie kupie wolnossaka "bo sąsiad moze mieć takiego samego" :polew:
martin_rs4 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 moje nastepne to bedzie B6 3.0 220PS i tez mozna posmigac [br]Dopisany: 03 Maj 2011, 16:29_________________________________________________a no i oczywiscie...
martin_rs4 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Ale że seryjnym autem pod wzgledem mocy głupio sie jeżdzi to nie kupie wolnossaka "bo sąsiad moze mieć takiego samego" :polew: a jak sasiad bedzie mial Diesla po przerobkach to sie glupio nie bedzie jezdzic ?? [br]Dopisany: 03 Maj 2011, 16:32_________________________________________________ludziska przerabiaja diesleki by dorownac seryjnym wolnossakom :gwizdanie:
Kowi87 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Ale że seryjnym autem pod wzgledem mocy głupio sie jeżdzi to nie kupie wolnossaka "bo sąsiad moze mieć takiego samego" :polew: a jak sasiad bedzie mial Diesla po przerobkach to sie glupio nie bedzie jezdzic ?? [br]Dopisany: 03 Maj 2011, 16:32_________________________________________________ludziska przerabiaja diesleki by dorownac seryjnym wolnossakom :gwizdanie: chodziło mi o to że seryjne auto moze każdy kupić, a dłubnąc juz nie każdy dłubnie A z tym przerabianiem by dorównać to nie do końca, załóż do 110km 18cali i 225kapcia 14s do setki i vmax 180 (po ponad minucie )
Armi Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Ale że seryjnym autem pod wzgledem mocy głupio sie jeżdzi to nie kupie wolnossaka "bo sąsiad moze mieć takiego samego" :polew: a jak sasiad bedzie mial Diesla po przerobkach to sie glupio nie bedzie jezdzic ?? [br]Dopisany: 03 Maj 2011, 16:32_________________________________________________ludziska przerabiaja diesleki by dorownac seryjnym wolnossakom :gwizdanie: Ja długo jeździłem serią i byłem zadowolony. Nie każdy ma manię mocy Gdybym się nią nie zaraził to pewnie też bym myślał o wolnossaku. Tyle, że jak się pozna możliwości podwyższania mocy i ma się świadomość, że w każdej chwili można ją zwiększyć to już się nie chce samochodu bez turbo ale nie każdy tak ma.
martin_rs4 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 no niestety nie mialem jeszcze autka z Turbinka wiec nie mam doswiadaczenia, ale wierze we to co piszecie. dlatego przy nastepnym zakupie bede mial dylemat : nowsza: A4 B6 3.0 Quattro 220ps starsza: S4 B5 2,7 BiT Quattro 265PS
Kowi87 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 no niestety nie mialem jeszcze autka z Turbinka wiec nie mam doswiadaczenia, ale wierze we to co piszecie. dlatego przy nastepnym zakupie bede mial dylemat : nowsza: A4 B6 3.0 Quattro 220ps starsza: S4 B5 2,7 BiT Quattro 265PS nawet bym nie pomyslał o takim dylemacie proste że 2,7, a najlepiej mix jak u Flyera B6+2,7TT
paput Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 no niestety nie mialem jeszcze autka z Turbinka wiec nie mam doswiadaczenia, ale wierze we to co piszecie. dlatego przy nastepnym zakupie bede mial dylemat : nowsza: A4 B6 3.0 Quattro 220ps starsza: S4 B5 2,7 BiT Quattro 265PS nawet bym nie pomyslał o takim dylemacie proste że 2,7, a najlepiej mix jak u Flyera B6+2,7TT albo S4 B6
martin_rs4 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 nie no to tak,ale ja patrze panowie w podobnym przedziale cenowym a Esa B6 tu juz troche potrzesie kieszenia, tak mysle [br]Dopisany: 03 Maj 2011, 18:22_________________________________________________np: S4: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=145278131&__lp=19&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=20&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&negativeFeatures=EXPORT&lang=de&pageNumber=1 A4: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=145334966&__lp=45&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=184&maxPowerAsArray=KW&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&negativeFeatures=EXPORT&lang=de&pageNumber=1
Norbi Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 nie no to tak,ale ja patrze panowie w podobnym przedziale cenowym a Esa B6 tu juz troche potrzesie kieszenia, tak mysle Na S4 B6 nawet nie patrz, muł , silnik 4.2 to kibel straszny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się