Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Którą V6 wybrać


olovski

Rekomendowane odpowiedzi

podsumowujac...kupujesz diesla typu AFN i dopiero po sofcie masz usmiech na ustach by moc sie rownac z V-kami :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja juz nie wiem do czego dązysz :gwizdanie:

a ja nie wiem do czego wy :tongue4:[br]Dopisany: 03 Maj 2011, 15:21_________________________________________________

podsumowujac...kupujesz diesla typu AFN i dopiero po sofcie masz usmiech na ustach by moc sie rownac z V-kami :gwizdanie:

po samym sofcie masz góra 140 KM więc co tutaj chcesz równać? AFNa trzeba ostro porezać i wpakować worek pieniędzy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

posumowujac...kupujesz diesla typu AFN i dopiero po sofcie masz usmiech na ustach by moc sie rownac z V-kami :gwizdanie:

AFN to moze nie bo moc po sofcie nie powala, jeżdzi prawie tak jak 1,8t: 2,6 ale taki AJM juz zawstydzi :gwizdanie:

tak jak paput krzyczy ile to ja nie wsadziłem, ale teraz planując dłubać takiego klekota ma sie w sumie niedużym nakładem finansowym przyrost rzędu 60-80% i wtedy taki diesel biedy narobi takiemu V6 :gwizdanie: napewno jest to tańsze rozwiazanie niż rezanie kompresora w Vce, przyrost podobny, oczywiscie chodzi mi procentowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezu Panowie chill out. Zrobiliście zamieszanie i jeszcze jakieś kwasy wyciągacie na forum publiczne? Gorzej jak dziewczynki z podstawówki :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak bym kupował Vke wolnossącą to tylko 2,8 ACK i tylko w Q :gwizdanie: gleba+duże koło i rezać wnętrze, auto służyło by do toczenia sie :decayed:

Ale że seryjnym autem pod wzgledem mocy głupio sie jeżdzi to nie kupie wolnossaka :decayed: "bo sąsiad moze mieć takiego samego" :polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje nastepne to bedzie B6 3.0 220PS i tez mozna posmigac :naughty: [br]Dopisany: 03 Maj 2011, 16:29_________________________________________________a no i :quattro: oczywiscie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale że seryjnym autem pod wzgledem mocy głupio sie jeżdzi to nie kupie wolnossaka :decayed: "bo sąsiad moze mieć takiego samego" :polew: :polew: :polew:

a jak sasiad bedzie mial Diesla po przerobkach to sie glupio nie bedzie jezdzic ?? :wink4:[br]Dopisany: 03 Maj 2011, 16:32_________________________________________________ludziska przerabiaja diesleki by dorownac seryjnym wolnossakom :gwizdanie: :a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale że seryjnym autem pod wzgledem mocy głupio sie jeżdzi to nie kupie wolnossaka :decayed: "bo sąsiad moze mieć takiego samego" :polew: :polew: :polew:

a jak sasiad bedzie mial Diesla po przerobkach to sie glupio nie bedzie jezdzic ?? :wink4:[br]Dopisany: 03 Maj 2011, 16:32_________________________________________________ludziska przerabiaja diesleki by dorownac seryjnym wolnossakom :gwizdanie: :a4fan:

chodziło mi o to że seryjne auto moze każdy kupić, a dłubnąc juz nie każdy dłubnie :wink4:

A z tym przerabianiem by dorównać to nie do końca, załóż do 110km 18cali i 225kapcia :kox: 14s do setki i vmax 180 :polew: (po ponad minucie :polew: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale że seryjnym autem pod wzgledem mocy głupio sie jeżdzi to nie kupie wolnossaka :decayed: "bo sąsiad moze mieć takiego samego" :polew: :polew: :polew:

a jak sasiad bedzie mial Diesla po przerobkach to sie glupio nie bedzie jezdzic ?? :wink4:[br]Dopisany: 03 Maj 2011, 16:32_________________________________________________ludziska przerabiaja diesleki by dorownac seryjnym wolnossakom :gwizdanie: :a4fan:

Ja długo jeździłem serią i byłem zadowolony.

Nie każdy ma manię mocy :wink4:

Gdybym się nią nie zaraził to pewnie też bym myślał o wolnossaku. Tyle, że jak się pozna możliwości podwyższania mocy i ma się świadomość, że w każdej chwili można ją zwiększyć to już się nie chce samochodu bez turbo :wink4: ale nie każdy tak ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety nie mialem jeszcze autka z Turbinka :no: wiec nie mam doswiadaczenia, ale wierze we to co piszecie. dlatego przy nastepnym zakupie bede mial dylemat :

nowsza:

A4 B6 3.0 Quattro 220ps

starsza:

S4 B5 2,7 BiT Quattro 265PS

:mysli::hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety nie mialem jeszcze autka z Turbinka :no: wiec nie mam doswiadaczenia, ale wierze we to co piszecie. dlatego przy nastepnym zakupie bede mial dylemat :

nowsza:

A4 B6 3.0 Quattro 220ps

starsza:

S4 B5 2,7 BiT Quattro 265PS

:mysli::hi:

nawet bym nie pomyslał o takim dylemacie :decayed: proste że 2,7, a najlepiej mix jak u Flyera B6+2,7TT :slina::notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety nie mialem jeszcze autka z Turbinka :no: wiec nie mam doswiadaczenia, ale wierze we to co piszecie. dlatego przy nastepnym zakupie bede mial dylemat :

nowsza:

A4 B6 3.0 Quattro 220ps

starsza:

S4 B5 2,7 BiT Quattro 265PS

:mysli::hi:

nawet bym nie pomyslał o takim dylemacie :decayed: proste że 2,7, a najlepiej mix jak u Flyera B6+2,7TT :slina::notworthy:

albo S4 B6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no to tak,ale ja patrze panowie w podobnym przedziale cenowym :) a Esa B6 tu juz troche potrzesie kieszenia, tak mysle :mysli:

Na S4 B6 nawet nie patrz, muł , silnik 4.2 to kibel straszny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...