Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi S6 C7 i RS6 C7


Rekomendowane odpowiedzi

A ja uważam, że RS'ki wcale nie muszą być najmocniejsze wystarczy, że będą najlżejsze. Mała waga daje dużo na prostej i w zakrętach a duża moc tylko na prostej. Największy kłopot tych samochodów to podsterowność powodowana przez wysunięty do przodu silnik a to wymuszone jest przez napęd na 4 koła. Nie wiem jak jest w tych nowszych modelach jak S4 B8 czy S5 RS5 ale z tego co widziałem w topgear to RS5 dalej jest mocno podsterowne ale co się dziwić jak takiego kloca V8 tam wpakowali. Co do RS6 to niestety jak ma dorównywać mocą do E63 i M5 to musi mieć duży piec i jeśli dodamy do tego quattro to ten piec musi być wysunięty do przodu w porównaniu do mesia i bmw. Efekt? Podsterowność. Rozwiązać to można albo wyrzucająć quattro i przesuwając silnik bardziej do tyłu (aż mnie dreszcz przeszedł jak to napisałem - na pewno tego nie zrobią bo to ich wizytówka) albo wkładając mniejszy silnik. Orientuje się ktoś dlaczego zrezygnowali z silników W? Takie W8 biturbo może byłoby lżejsze i krótsze od V10 albo V8. W8 wkładali do pasata b5 więc rozmiarami pewnie jest podobny do 2.7bit

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie silnik z audi quattro to znow bedzie R5 i ponad 400 kuca wiec poco az 4.0t aczkolweik fakt silniki w ukladzie W bywaly ale ich malo i drogie sa ;/ a przednie lampy to ma jak A1 :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Garść nowych informacji o S6 by <a href="http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/256300/">>Autocar<</a>.

Audi-A6-3131111109361531600x1060.jpg

Audi-A6-3131111109368721600x1060.jpg

Naprawdę szkoda, że silnik 4.0 Single Turbo 420KM nie trafił do RS5 i pewnie nie trafi również do RS4 B8. :disgust::thumbdown:[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2011, 15:22_________________________________________________

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=7rcL2B5ZWTk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo dobrze że audi wróciło do korzeni R5, bo tak naprawdę to były najlepsze silniki jakie były, a koszt serwisu i awaryjność na pewno będą dużo mniejsze niż w V'kach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w S6, ani żadnej C7 nie będzie motoru R5. :gwizdanie: On jest zarezerwowany do kompaktów z silnikami umieszczonymi poprzecznie. Była A5 zapowiadana z 2.5 TFSI, ale na razie cisza. Ten silnik nie ma nic wspólnego z tym wątkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:slina: mi jakoś C7 dużo bardziej się podoba od C6 szczególnie avant, a S i RS co tu gadać :kox:

wygląda na to, że jednak celują w okolice 600km...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

V8T :drool3::drool3::drool3::drool3::drool3::drool3::drool3::drool3::drool3::drool3:

dane ze strony audi.de: nowe S6 ma 420 KM i 550 Nm

:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audi C7 Avant miażdży wszystko, przepiękne rodzinne auto, a wersje S6 i RS6 to już mistrzostwo świata Choć póki co to zakochany jestem w S5, ale kiedy będzie mnie na to stać....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie lubie avantow ale sedan to normalnie NDW strefa 11!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...