pawel1380 Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 Mirku jak Ci sie jezdzi na tych sprezynach eibacha tak szczerze?Jest duzo twardziej?
poziek Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 Mirku jak Ci sie jezdzi na tych sprezynach eibacha tak szczerze?Jest duzo twardziej? Z racji wieku Mirka, prostaty i już trzeciej sztucznej szczęki - pojeździ on na tym zawiasie do końca wakacji a potem powrót do serii.
siemian Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 Mirku jak Ci sie jezdzi na tych sprezynach eibacha tak szczerze?Jest duzo twardziej? Oj Mirek to musi już brać niebieskie tabletki, żeby było troszke twardziej.. a co to dopiero dużo twardziej.... ...i to bierze całe opakowanie na raz...
miron78 Opublikowano 17 Lipca 2013 Autor Opublikowano 17 Lipca 2013 Mirku jak Ci sie jezdzi na tych sprezynach eibacha tak szczerze?Jest duzo twardziej? Paweł chyba Cię zaskoczę ale jeżeli chodzi o twardość to różnica jest tak kosmetyczna że wręcz nieodczuwalna - nawet bym powiedział że delikatnie byłem rozczarowany bo prócz efektu obniżenia liczyłem na różnicę w twardości (seria miałem wrażenie była zbyt miękka) a tu zonk - w sztywności różnicy prawie że nie ma ---------- Post dopisany at 22:04 ---------- Poprzedni post napisany at 22:00 ---------- Mirku jak Ci sie jezdzi na tych sprezynach eibacha tak szczerze?Jest duzo twardziej? Z racji wieku Mirka, prostaty i już trzeciej sztucznej szczęki - pojeździ on na tym zawiasie do końca wakacji a potem powrót do serii. nie prawda - zmieniłem zawias i teraz furka stoi - jak wrócę do serii po wakacjach to znowu zacznę nią śmigać (teraz jest za sztywno) ---------- Post dopisany at 22:14 ---------- Poprzedni post napisany at 22:04 ---------- Mirku jak Ci sie jezdzi na tych sprezynach eibacha tak szczerze?Jest duzo twardziej? Oj Mirek to musi już brać niebieskie tabletki, żeby było troszke twardziej.. a co to dopiero dużo twardziej.... ...i to bierze całe opakowanie na raz... Siemian - na temat sexu to ty lepiej nie wchodź bo Twój wacek po tabletach jest tak wielki i twardy jak mój po wyjściu z lodowatej wody. A słuchy chodzą że do Chorwacji co roku jeździsz dlatego że jak raz byłeś nad polskim morzem to po wyjściu z morze to na ścisłość byś w ogóle kąpielówek nie potrzebował bo i zakrywać co nie było
siemian Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 Siemian - na temat sexu to ty lepiej nie wchodź bo Twój wacek po tabletach jest tak wielki i twardy jak mój po wyjściu z lodowatej wody. A słuchy chodzą że do Chorwacji co roku jeździsz dlatego że jak raz byłeś nad polskim morzem to po wyjściu z morze to na ścisłość byś w ogóle kąpielówek nie potrzebował bo i zakrywać co nie było ja bym na Twoim miejscu poszedł do lekarza skoro Twój wacek po wyjściu z lodowatej wody jest twardy jak stal i ma pół metra :grin: Siemian - na temat sexu to ty lepiej nie wchodź boTwój wacek po tabletach jest tak wielki i twardy jak mój po wyjściu z lodowatej wody. A słuchy chodzą że do Chorwacji co roku jeździsz dlatego że jak raz byłeś nad polskim morzem to po wyjściu z morze to na ścisłość byś w ogóle kąpielówek nie potrzebował bo i zakrywać co nie było nie nie to nie tak... wszystko pokręciłeś... na początku próbowali mnie wrzucić do wody bo myśleli że morze wyrzuciło wieloryba, a potem jak zorientowali się że wielorybem nie jestem to pytali jak zamontowałem tego bejzbola który mi podpiera brzuch
pawel1380 Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 No bo sie własnie Mirku zastanawiam czy zamontować..Nie chciałbym jednak zeby mi auto sie rozklepało i coś w srodku jeczało. Mnie wlasnie zalezy najbardziej na obnizeniu bo Eibach przy A5 oferuje przy 3.0 tdi 25mm w dół tył i 20 mm przód.
variocustoms Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 Eibach Pro-kit to bezpieczna opcja, połączenie komfortu i trochę lepszej trakcji, sprzedałem takich kompletów bardzo dużo, poleciłem też wielu osobom z naszego forum i zawsze było OK, jak pójdziesz w gwint itp. itd. to też bezpieczne ale trzeba ustawić twardość na street a nie na tor, bo na tor to taczka tylko do sportu, sam śmigałem na Pro-kit i na gwintach i nie było żadnych problemów, z czego w B7 miałem -110 mm od serii czyli max gleba
pawel1380 Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 Gwint to mi raczej wszyscy odradzaja w Krakowie na 20 calowych felgach..
poziek Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 Gwint to mi raczej wszyscy odradzaja w Krakowie na 20 calowych felgach.. Gwint z regulacją siły odbicia to właśnie najlepsza opcja do 20".
Flyer Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 Gwint to mi raczej wszyscy odradzaja w Krakowie na 20 calowych felgach.. Nie wiem jak pracuje zawias w A5, ale u mnie gwint jest bardziej komfortowy w miescie niz zwykle 1BE (lepiej wybiera nierownosci).
dziadek Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 Gwint to mi raczej wszyscy odradzaja w Krakowie na 20 calowych felgach.. Nie wiem jak pracuje zawias w A5, ale u mnie gwint jest bardziej komfortowy w miescie niz zwykle 1BE (lepiej wybiera nierownosci). nowe opony też dużo dają do komfortu - w sensie nowa guma
KOval81 Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 To może właśnie założyć coś typu KW Street Comfort - obniżenie jak na DD idealne - 20-40mm, więc i efekt wizualny będzie ok i właściwości jezdne również.
variocustoms Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 jak by co to mam przedstawicielstwo BC-Racing, 36 stopni regulacji twardości, bardzo dobra jakość a cena niższa od KW, jak by co to PW
miron78 Opublikowano 22 Września 2013 Autor Opublikowano 22 Września 2013 .... z wesela naszego Klubowicza Ps. mam nadzieje że Gregor nie ma nic przeciwko
srb38vx Opublikowano 23 Września 2013 Opublikowano 23 Września 2013 Mirek czas zmienić auto bo już 100 tno strona dobijo Ale fakt faktym fura miażdzy jaja :slina:
Rekomendowane odpowiedzi