miron78 Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Opublikowano 2 Maja 2011 patrz mój podpis dokłądnie jakieś 276
snajper1998 Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 to nie wiem jakim cudem szly leb w leb , moze masz mega bonus w b8
Kierownik Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 moze nie mega bonus , ale na pewno jakiś musi być a łeb w łeb to też trzeba liczyć ze b7 jest cięższe te 15 koni pewnie ma na bonus
turdzi Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 seryjne B8 nawe na papierze wyglada o wiele lepiej niz seryjne B7
Gość mmcv Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 na zime ja bym bral 17 nic wiekszego nie ma sensu
miron78 Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Opublikowano 2 Maja 2011 seryjne B8 nawe na papierze wyglada o wiele lepiej niz seryjne B7 dokładnie - wiedziałem że nowe 3.0tdi jest lepsze od starszej wersji bo już wcześniej miałem z nią kontakt - ale nie wiedziałem że na drodze B7 + soft będzie miało taki problem z B8 w serii
gregory Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Mirek, no więc tak. W serii masz 240, może masz z 15KM bonusu co daje ci 255KM. W B7 jest 276, ale tych 20KM nie widać na drodze bo B8 jest lżejsze, no a ponadto to trudno aby auto które ma tylko 20KM więcej jakoś znacznie odeszło. Co można jeszcze dodać o B8. Zastosowano w nim torsena po raz pierwszy z podziałem 40/60, czyli 40% napędu na przód, 60% napędu na tył. Do tego skrzynia biegów jest nowego typu którą również po raz pierwszy zastosowano w Audi, gdzie silnik przez tą cudowną skrzynię jest cofnięty sporo do tyłu. To daje dużo lepszy rozkład masy i Audi nie jest już autem z ciężkim kolcem który mocno wystaje do przodu i jest podsterowny. Przez co się dużo lepiej podobno prowadzi. Ogólnie same plusy Co do moich wrażeń po przejażdżce tym autkiem to już ci to mówiłem co się potwierdza w wyścigu, że wielkiej różnicy moje plecy nie czują w porównaniu do B7, no a B7 już po sofcie wiadomo.... . Więc W Kamieniu to mówiłem ci, że miałeś wystartować. Tym bardziej, że była do tego okazja dobra aby sprawdzić czasy seryjnego autka i porównać później po sofcie o ile się czasy poprawiły.
pawel1380 Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 235/35/19[br]Dopisany: 02 Maj 2011, 19:45_________________________________________________Paweł ile udało Ci się pojechać na maxa w serii i po sofcie ? Nie próbowałem mega maxa nigdy.. Po sofcie było 261 chyba i jeszcze sie dało. Chciałem tylko sprawdzić czy bedzie blokada na 250km/h a nie było...[br]Dopisany: 02 Maj 2011, 23:58_________________________________________________ w niedziele byłem na 1/4 mili ale w roli kibica bo stwierdziłem że serią nie będę sobie wstydu robił - teraz żałuję że nie startowałem dla samego spradzenia kręconych czasów - ale za miesiąc znowu będzie okzja tyle że wtedy już serii nie będzie[br]Dopisany: 02 Maj 2011, 19:54_________________________________________________Ps. i jeszcze mam pytanko z działu zimówki co powinienem wsadzić do siebie na zimę najlepiej ? czy np. 225/50/17 będzie odpowiednim rozmiarem ? chciał bym coś najwęższego w miarę możliwości i troszkę mam mętlik między 17/18 - ale chyba nie ma to jak 17 na zimę - nie ma się co bawić w wielkie rozmiary jak myślicie ? - wiem że jeszcze się lato dobrze nie zaczęło ale chciałbym wiedzieć - jak się coś pojawi w dobrej cenie żeby nie myśleć za długo Dokładnie taki rozmiar przy 17.
variocustoms Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 B8 3.0 TDIQ powinno jechać przynajmniej licznikowe (wyświetlane) na FISie 266 km/h jako nówka sztuka, mój ex. dyrektor odbierał takową z DE i co zrobił jako pierwsze to sprawdził V-max w każdym razie tyle mu wyświetliło na nie dotartym silniku, to, że kat na auta jest to już inna bajka
miron78 Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Opublikowano 3 Maja 2011 Gregor - teraz też żałuję że nie startowałem
alvaro Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 miron78 był koniec miesiąca i nie było na wachę czy jak ??
miron78 Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Opublikowano 3 Maja 2011 miron78 był koniec miesiąca i nie było na wachę czy jak ?? jakoś tak nie było myśli bo mówię trochę wstyd taką furą na starcie się ustawić i przez każdego być złojonym - tymbardziej że pod maską silnik z możliwościami - teraz żałuję bo w sumie impreza była na tyle luźnawa że dla samego sprawdzenia czasu mogłem pojechać - następnym razem napewno wystartuję
rafalekx Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Jeszcze trochę słodyczy napiszecie o tym CAPA to normalnie wezmę pożyczkę... A tak poważnie to może jakieś wady tego silnika? Bo tylko słodzicie... Ciekawi mnie jak będzie z awaryjnością i kosztami eksploatacji za kilka lat Chociaż Ty Mirek już masz "dotarty" silniczek i chyba nie widać jakichś niepokojących wad? Tak na marginesie chyba jeszcze nie oceniałem autka... Przyzwoite Felga z RS6 dużo lepsza
miron78 Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Opublikowano 3 Maja 2011 jak narazie to pyrka jak ledwo dotarty
gregory Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Gregor - teraz też żałuję że nie startowałem W sosnowcu 1 czerwca będzie do tego okazja, tyle że tam to już SSS i zawody z rangą mistrzostw Polski, a więc nieco wyższy poziom Ale jak się chce. Choć przewiduję jeden poważny problem......, ty nie wytrzymasz do czerwca bez programu
PABLO Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Gregor - teraz też żałuję że nie startowałem A się śmiałeś z tego jak się pytałem czy jedziesz na 1/4 mili
badboy Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 jak narazie to pyrka jak ledwo dotarty jeśli już porównywać oba autka, to jak ze spalaniem Mirek ? bo czytałem że coś pisałeś że w porównaniu z byłą b7 więcej bierze ?
boseron Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 a mnie interesuje jak wyglądają wykresy momentów w B7 i B8 czy sa jakieś diametralne różnice bo moze tutaj należy szukac przyczyny dobrego zachowania B8 z mniejszą ilością PS-ów
turdzi Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Ps. i jeszcze mam pytanko z działu zimówki co powinienem wsadzić do siebie na zimę najlepiej ? czy np. 225/50/17 będzie odpowiednim rozmiarem ? chciał bym coś najwęższego w miarę możliwości i troszkę mam mętlik między 17/18 - ale chyba nie ma to jak 17 na zimę - nie ma się co bawić w wielkie rozmiary Miron dwaj 17 ale nie z B8 tylo A5 albo A4 allroad.Tam jest ET29 super to wyglada. ja mam taki plan na zime.
Rekomendowane odpowiedzi