Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] Mironowóz cz.IV - S4d


miron78

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

moze nie mega bonus , ale na pewno jakiś musi być

a łeb w łeb to też trzeba liczyć ze b7 jest cięższe

te 15 koni pewnie ma na bonus :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seryjne B8 nawe na papierze wyglada o wiele lepiej niz seryjne B7

dokładnie - wiedziałem że nowe 3.0tdi jest lepsze od starszej wersji bo już wcześniej miałem z nią kontakt - ale nie wiedziałem że na drodze B7 + soft będzie miało taki problem z B8 w serii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mirek, no więc tak. W serii masz 240, może masz z 15KM bonusu co daje ci 255KM. W B7 jest 276, ale tych 20KM nie widać na drodze bo B8 jest lżejsze, no a ponadto to trudno aby auto które ma tylko 20KM więcej jakoś znacznie odeszło.

Co można jeszcze dodać o B8. Zastosowano w nim torsena po raz pierwszy z podziałem 40/60, czyli 40% napędu na przód, 60% napędu na tył. Do tego skrzynia biegów jest nowego typu którą również po raz pierwszy zastosowano w Audi, gdzie silnik przez tą cudowną skrzynię jest cofnięty sporo do tyłu. To daje dużo lepszy rozkład masy i Audi nie jest już autem z ciężkim kolcem który mocno wystaje do przodu i jest podsterowny. Przez co się dużo lepiej podobno prowadzi.

Ogólnie same plusy :wink4:

Co do moich wrażeń po przejażdżce tym autkiem to już ci to mówiłem co się potwierdza w wyścigu, że wielkiej różnicy moje plecy nie czują w porównaniu do B7, no a B7 już po sofcie wiadomo.... . Więc :good:

W Kamieniu to mówiłem ci, że miałeś wystartować. Tym bardziej, że była do tego okazja dobra aby sprawdzić czasy seryjnego autka i porównać później po sofcie o ile się czasy poprawiły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

235/35/19[br]Dopisany: 02 Maj 2011, 19:45_________________________________________________Paweł ile udało Ci się pojechać na maxa w serii i po sofcie ?

Nie próbowałem mega maxa nigdy.. :P

Po sofcie było 261 chyba i jeszcze sie dało.

Chciałem tylko sprawdzić czy bedzie blokada na 250km/h a nie było...[br]Dopisany: 02 Maj 2011, 23:58_________________________________________________

w niedziele byłem na 1/4 mili ale w roli kibica bo stwierdziłem że serią nie będę sobie wstydu robił - teraz żałuję że nie startowałem dla samego spradzenia kręconych czasów - ale za miesiąc znowu będzie okzja tyle że wtedy już serii nie będzie[br]Dopisany: 02 Maj 2011, 19:54_________________________________________________Ps. i jeszcze mam pytanko z działu zimówki :)

co powinienem wsadzić do siebie na zimę najlepiej ?

czy np. 225/50/17 będzie odpowiednim rozmiarem ?

chciał bym coś najwęższego w miarę możliwości

i troszkę mam mętlik między 17/18 - ale chyba nie ma to jak 17 na zimę - nie ma się co bawić w wielkie rozmiary

jak myślicie ? - wiem że jeszcze się lato dobrze nie zaczęło ale chciałbym wiedzieć - jak się coś pojawi w dobrej cenie żeby nie myśleć za długo :)

Dokładnie taki rozmiar przy 17. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B8 3.0 TDIQ powinno jechać przynajmniej licznikowe (wyświetlane) na FISie 266 km/h jako nówka sztuka, mój ex. dyrektor odbierał takową z DE i co zrobił jako pierwsze to sprawdził V-max :kox: w każdym razie tyle mu wyświetliło na nie dotartym silniku, to, że kat na auta jest to już inna bajka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miron78 był koniec miesiąca i nie było na wachę czy jak ?? :decayed::kox:

:decayed:

jakoś tak nie było myśli bo mówię trochę wstyd taką furą na starcie się ustawić i przez każdego być złojonym - tymbardziej że pod maską silnik z możliwościami - teraz żałuję bo w sumie impreza była na tyle luźnawa że dla samego sprawdzenia czasu mogłem pojechać - następnym razem napewno wystartuję :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze trochę słodyczy napiszecie o tym CAPA to normalnie wezmę pożyczkę... :polew:

A tak poważnie to może jakieś wady tego silnika? Bo tylko słodzicie... :naughty: Ciekawi mnie jak będzie z awaryjnością i kosztami eksploatacji za kilka lat :mysli: Chociaż Ty Mirek już masz "dotarty" silniczek i chyba nie widać jakichś niepokojących wad?

Tak na marginesie chyba jeszcze nie oceniałem autka... Przyzwoite :bag: Felga z RS6 dużo lepsza :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gregor - teraz też żałuję że nie startowałem :confused4:

W sosnowcu 1 czerwca będzie do tego okazja, tyle że tam to już SSS i zawody z rangą mistrzostw Polski, a więc nieco wyższy poziom :wink4: Ale jak się chce. Choć przewiduję jeden poważny problem......, ty nie wytrzymasz do czerwca bez programu :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gregor - teraz też żałuję że nie startowałem :confused4:

A się śmiałeś z tego jak się pytałem czy jedziesz na 1/4 mili :przebiegly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak narazie to pyrka jak ledwo dotarty :)

jeśli już porównywać oba autka, to jak ze spalaniem Mirek ? bo czytałem że coś pisałeś że w porównaniu z byłą b7 więcej bierze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mnie interesuje jak wyglądają wykresy momentów w B7 i B8 czy sa jakieś diametralne różnice bo moze tutaj należy szukac przyczyny dobrego zachowania B8 z mniejszą ilością PS-ów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ps. i jeszcze mam pytanko z działu zimówki :)

co powinienem wsadzić do siebie na zimę najlepiej ?

czy np. 225/50/17 będzie odpowiednim rozmiarem ?

chciał bym coś najwęższego w miarę możliwości

i troszkę mam mętlik między 17/18 - ale chyba nie ma to jak 17 na zimę - nie ma się co bawić w wielkie rozmiary

Miron dwaj 17 ale nie z B8 tylo A5 albo A4 allroad.Tam jest ET29 super to wyglada.

zdjcie0180u.jpg

zdjcie0185w.jpg

ja mam taki plan na zime.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...