miron78 Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 noooooooo mimo przebiegu wszystko OK[br]Dopisany: 19 Maj 2011, 00:03_________________________________________________znamy już moc - jutro jeszcze poznamy wagę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgtan Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 no to teraz czujesz różnice pewnie... i zacznie się pokazywanie benzyniakom co moga zrobić 3.0 TDi -> oglądac tył nie mam takiego kalibru jak Ty (280 KM), ale po programie (skromne 200km na 235 kapciach) dzisiaj złoiłem Mesia C200 co teoretycznie powienien miec osiągi jak ja...ale się oburzył koles jak zobaczył że go 2.0 Tdi objechało i nie mógl się popisac przed swoją blondi...podobnie zresztą wyglądała dziś mina kolesia w A3 2.0 TDi (najpewniej 140KM plus program bo szedł nieźle a i bączki dawał z rury) jak nie mógł sie utrzymac za cięzkim klocem B7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 no to teraz czujesz różnice pewnie... i zacznie się pokazywanie benzyniakom co moga zrobić 3.0 TDi -> oglądac tył nie mam takiego kalibru jak Ty (280 KM), ale po programie (skromne 200km na 235 kapciach) dzisiaj złoiłem Mesia C200 co teoretycznie powienien miec osiągi jak ja...ale się oburzył koles jak zobaczył że go 2.0 Tdi objechało i nie mógl się popisac przed swoją blondi...podobnie zresztą wyglądała dziś mina kolesia w A3 2.0 TDi (najpewniej 140KM plus program bo szedł nieźle a i bączki dawał z rury) jak nie mógł sie utrzymac za cięzkim klocem B7 Jednym słowem BRD power Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 nie chcę się wymądrzać ale mi jakoś ta krzywa Nm bardzo w dół idzie, dlaczego nie jest bardziej "płaska" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 kurde seria nie przyniosła rabatu dużego ale po progamie jest bardzo pozytywnie a gdzie robiłes program? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Rabatu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek20VT Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Rabatu? Bonusów - czyli tego co ponad fabrycznie deklarowane. Wynik bardzo fajny, auto pewnie dostało nowe życie Robiłeś u CS-ów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmcv Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 nie chcę się wymądrzać ale mi jakoś ta krzywa Nm bardzo w dół idzie, dlaczego nie jest bardziej "płaska" ? a mi sie wykres serii bardziej podoba niz po modach (pomijajac mniejszy moment i moc) ,ale to opinia amatora ... Rozumiem ze Patryk specjalnie przesunol moment dalej , ale na serii fajnie wstaje wczesniej i dluzej trzyma mocny moment . Po programie przez jakies 400-600 obr w serii prawie przez 1.4k Przyznam szczerze ze oczekiwalem czegos lepszego po nowym 3.0, Niby kreski nie jezdza ale jestem ciekaw konfrontacji z dobrze zmodzonym 3.0 B7 :gwizdanie: i skad az taka roznica w stratach po programie ? moc poszla a straty zmalaly i to dosc sporo bo o jakies 20% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Mi sie nie podoba to, ze moment wali przy 2000-2500, a potem lekko spada... jakby to zrobila jakas nieznana firma, to byscie pojechali po tym wykresie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 program: seria: mozesz wkleic wykres po programie ze skala osi momentu , bo wyglada jakby to auto przy 2000 rpm mialo ponizej 400 Nm ... porownujac wykres z tematu o A5 [ http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=175657.new#new] to na to wychodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron78 Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 o konkrety mnie nie pytajcie - nie znam się na tym robiłem oczywiście u compsportów ( co widać po moim podpisie ) Spanky - postaram się wkleić to o co pytałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KmK Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 3.0 tdi Carlosa chyba pod 300 dobiło, od czego zależa takie bądz co bądz spore różnice ? istotą jest seria i bonusy czy też nie mają znaczenia i mimo seri np 250 to maks i tak w ~280 wyjdzie ? w każdym razie auto napewno przyjemniej jedzie bo już nie jest tak cięzkie jak b7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Carlos mial w serii 255/580, soft robil u Mastersa i np. krzywa momentu mi sie bardziej podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 biorac pod uwage ze seria wyszla jak seria bez bonusow to wyszlo spoko.Zreszta wykresem sie nie jezdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 3.0 tdi Carlosa chyba pod 300 dobiło, od czego zależa takie bądz co bądz spore różnice ? istotą jest seria i bonusy czy też nie mają znaczenia i mimo seri np 250 to maks i tak w ~280 wyjdzie ? w każdym razie auto napewno przyjemniej jedzie bo już nie jest tak cięzkie jak b7 Zrobic to mozna i wiecej tylko co z silnikiem...Wole pewne 285KM i ze nic mi sie nie stanie niz naciagane 15 wiecej z pewnym ryzykiem.Bo to chyba tylko po to zeby była trójka z przodu.. :gwizdanie: 15KM wiosny nie uczyni to 5% To ze seria jest na bogato raczej wiekszego znaczenia nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 pawel 100% racji , po co ryzykowac dla paru KM , a 600 niutona i tak jest wiec jest czym jechac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmcv Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 nie chodzi o moc itp chodzi o wykres. Fakt wykresem sie nie jezdzi ale... to ze moment jest utrzymywany dluzej ma wplyw na przyspieszenie ... I np w serii u Mirona moment jest dlugo utrzymywany a po programie nie dosc ze pozniej wstaje (tu ok moze chodzi o sprzeglo) to jeszcze jest booom i potem dosc gwaltowny spadek. Zgadzam sie z Flyerem , jakby ktos wkleil taki wykres z firmy "No Name" to duzo osob by sie do niego przyczepialo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 faktem jest ze po programie pozniej wstaje , moze widocznie nic wiecej sie nie dalo zrbic.Ciekawe dlaczego zaczal poznej wstawac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Dlaczego później wstał, hehe to proste. Po programie musi nadmuchać większe doładowanie, a oczywiste jest, że nie nadmucha większego doładowania przy tych samych obrotach, tylko nieco wyżej. Moment wstania turba czuć na plecach że później się nadmuchał i patrząc na zegarek, widać to też na wykresie siłą rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos* Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 To ,że po programie turbo musi więcej nadmuchać to oczywiste, lecz dlaczego jest tak znaczący spadek niutona w stosunku do serii przy 2 tys.obr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi