wojtas-audi Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Proszę o pomoc w odczytaniu logów, objawy - auto łapie muła , po wyłączeniu właczeniu jedzie znow jakis czas ok, pozniej lapie mula, i tu pierwsze 4 logi są na mule, gdzie na bardzo długim odcinku był problem aby auto pojechało do 4200 obrotow, pozniej sie odmulilo i zaczelo jechac normalnie , wiec zrobilem logi raz jeszcze na tych samych grupach . Poki co auto jezdzi normalnie, rozruszana sztanga i przepalony troche Obrazy trzeba powiekszyc, moge wyslac tez na maila Grupa 000 - muł http://img8.imageshack.us/img8/115/000mut.jpg Grupa 001 - muł http://img8.imageshack.us/img8/6647/001mux.jpg Grupa 003 - muł http://img4.imageshack.us/img4/3950/003mu.jpg Grupa 004 - muł http://img703.imageshack.us/img703/2223/004mub.jpg --------------------------------------------------------- I od nowa, tyle że już normalnie jechał : Grupa 000 http://img694.imageshack.us/img694/2659/000ok.jpg Grupa 001 http://img534.imageshack.us/img534/9928/001okt.jpg Grupa 003 http://img196.imageshack.us/img196/5503/003okn.jpg Grupa 004 http://img14.imageshack.us/img14/9752/004okn.jpg Grupa 008 http://img839.imageshack.us/img839/2302/008okn.jpg Grupa 010 http://img851.imageshack.us/img851/7950/010ok.jpg Grupa 011 http://img135.imageshack.us/img135/1234/011ok.jpg Dzieki za pomoc
banshee Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Po pierwsze zrób logi porządnie - gaz ma być wciśnięty do dechy - u ciebie 64%. Poczytaj również, jak wkleić poprawnie logi. Można oczy zepsuć szukając tutaj wartości... Jeśli się nie mylę to kąt synchronizacji oscyluje w okolicach +5??? Najlepiej byłoby, gdybyś logował 011 gdy auto z początku nie ma muła, ale łapie go podczas logowania - o taki właśnie log najbardziej chodzi. Czekamy na poprawne logi
wojtas-audi Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Opublikowano 9 Marca 2011 No ja jechałem jako pasazer, kierowca twierdzil ze mial gaz do dechy No wlasnie pozniej auto juz nie lapalo mula, po przepaleniu go , wiec, co rozruszala sie sztanga ? Wczesniej caly czas ten gosciu co ma tego passata jezdzil do max 2tys i zmiana biegu Do tego auto to przerobiony anglik, egr zaślepiony, nie da się nic z tego odczytać ?
banshee Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Spójrz sobie sam - log 010 ostatnia pozycja ! Czy tam jest 100? Nie. Jest64%. Tyle miał wciśnięty gaz. W związku z tym potwierdza się również dawka w 008, która jest ograniczona wg życzenia kierowcy (nie wciśnięty pedał gazu). Usiądź sam za kółko, pasażer niech trzyma laptopa na kolanach a ty wciskasz start i logujesz porządnie. Ja tak robię (nawet bez pasażera) tylko na pustej drodze :> Haha!! Nie zapomnij o logach statycznych i BS.
wojtas-audi Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Opublikowano 16 Marca 2011 Ok mam nowe logi dynamiczne, jak je najlepiej wrzucic zeby byly czytelne ? Sa w pliku .csv
wojtas-audi Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Opublikowano 16 Marca 2011 Ok, są, najpierw auto z mułem czuć jakby turbina odłączona, zero przyspieszenia, bardzo trudno osiagnac 4200 obr Log (1 - 000) Log (3 - 001) Log (6 - 003) Log (4 - 004) Log (5 - 008) Log (0 - 010) Log (2 - 011) I LOGI JUŻ Z TURBINĄ - po zgaszeniu silnika i odpaleniu auto normalnie jedzie : Log (1 - 000) Log (0 - 001) Log (5 - 003) Log (4 - 004) Log (2 - 008) Log (3 - 010) Log (6 - 011) Proszę o opinie
wojtas-audi Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Opublikowano 16 Marca 2011 tzn ?? Ogolnie auto jest w miare tzn po pierwsze przelozony anglik, po drugie lapie co chwile muła i turbina nie chodzi, po trzecie zaslepiony egr przez uzytkownika , ogolnie jak na auto z przekladka to masakra Ale co do logow to prosze jasniej, bo kierowca nie kumaty
chopok. Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 tzn ?? synchronizacja rozrządu do poprawy - trzeba ściągnąć górną osłonę rozrządu i na kole zębatym ustawić - wartość w ostatniej kolumnie 004 powinna być jak najbliżej 0 lub na lekkim minusie. W logu dynamicznym widać, że prawdopodobnie kierowniczki w turbinie się przycinają i stąd tryb awaryjny - po przegonieniu auta trochę odpuściły i już podczas logowania notlaufa nie złapał
wojtas-audi Opublikowano 20 Marca 2011 Autor Opublikowano 20 Marca 2011 dzięki, coś jeszcze da się odczytać ?? [br]Dopisany: 17 Marzec 2011, 09:41_________________________________________________Panowie prosze, jak ktoś coś jeszcze więcej wie to proszę pisać ...
vauxhall95 Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 no niewiem czy to sie skonczy na ustawieniu synchronizacji.Moze rozrzad przewalony
wojtas-audi Opublikowano 20 Marca 2011 Autor Opublikowano 20 Marca 2011 Tzn ?? Ktos przy zmienianiu dał d*py ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się