LortG Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 Pomału dochodze do wniosku, że ma cieknąć i h@#! Jak chcesz suchy to kupuj A4 z roku 2011. Chrzanić to!! Bezawaryjności, szerokości!!!!
mardec Opublikowano 21 Marca 2011 Opublikowano 21 Marca 2011 Sprawcie separator oleju w pokrywie zaworów. On powinien dawać mgłę olejową na turbinę. Jak jest popsuty to duża ilość oleju dostaje się do układu doładowania. Najniższym miejscem jest dolna złączka IC i tam cieknie. U mnie ok. 1 litra oleju w rurach było, a wcześniej turbinę naprawiłem.
smoku666 Opublikowano 21 Marca 2011 Opublikowano 21 Marca 2011 Pomału dochodze do wniosku, że ma cieknąć i h@#! Jak chcesz suchy to kupuj A4 z roku 2011. Chrzanić to!! to że cieknie to nie znaczy że tak ma być.. jest od groma aut w tym moje gdzie EGR jest jeszcze ori niewymieniany i ani kropelka nie kapie ! (222kkm nalatane)
luzur Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Jak masz sucho w dolocie to nie ma co cieknąć EGR-em. Co do oleju w dolocie to częściej filtr powietrza trzeba wymieniać. Jak przytkany filtr to ciągnie powietrze z odmy razem z olejem.
fly07 Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 Ma ktoś linka z czyszczeniem dolotu? Co po kolei i na co zwrócić uwagę?
wrclaguna Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 .....prosze bardzo http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=83037.15
fly07 Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 .....prosze bardzo http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=83037.15 Dzięki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się