Musashi Opublikowano 10 Grudnia 2007 Opublikowano 10 Grudnia 2007 nie znalazlem nigdzie. wiec pytam zacnego grona. po uruchomieniu zupelnie zimnego slinika slychac z przodu nizbyt glosne, gluche pojedyncze pukniecia. sa nieregularne, niezwiazane z rytmem silnika. pomyslalbym ze to jakis element jest niedokrecony ale gdy motorek sie nagrzeje tyka idelanie i nic niepokojacego nic nie slychac. nie moge namierzyc co to? ma moze ktos podobne doswiadczenia? jakis pomysl? oleju zuzywa ponizej 0.8L/10.000 km. moc, dynamika idealna, zuzycie paliwa super.
adadur Opublikowano 11 Grudnia 2007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Na zimny czesto są większe drgania może to jakas obudowa czy oslona
Musashi Opublikowano 11 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2007 troche mnie uspokaja brak masy postow . hmmm , dobry pomysl, ja juz snulem dramatyczne przycyzny. myslisz o tej duzej oslonie silnika? sprawdze, dzieki ew. jakies inne sugestie
Diego Opublikowano 11 Grudnia 2007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Moj AVF zachowuje sie identycznie. Zdaje sie, ze TenTypTakMa W sumie to trzeba sie dobrze wsluchac zeby wychwycic ten dzwiek.
Musashi Opublikowano 11 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2007 u mnie to slychac jak stoje przed samochodem. w srodku, nieodsluchiwalne. jednak uwazam ze jezeli cos nas niepokoi i jest sie zauwazalne, tzn ze trzeba na to zwrocic uwage. jak pisalem w innym watku, zimny silnik mowi wiecej o swoich niedomaganiach, a im zimniejszy (temperatura otoczenia). tym bardziej sie to ujawnia.
adadur Opublikowano 11 Grudnia 2007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 U mnie przykładowo ta górna osłona silnika nawalała o EGR - od spodu podkleiłem kawałek sztywnej pianki i jest cicho. :th:
pre_pl Opublikowano 11 Grudnia 2007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 może coś się z napinaczem wieloklinowego dzieje, albo rolką (sprzęgiełkiem) na alternatorze. Podobne objawy miałem (puknięcia) przed wymianą napinacza...
Musashi Opublikowano 12 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2007 na razie trudno zlokalizowac ten dzwiek.gdy maska jest zamknieta jest slyszalny, jednak jest zbyt cichy zeby go odsluchac przy otwartej masce - dzwiek silnika skutecznie go zaglusza.ale raczej nie oslona silnika. . chyba trzeba jeszcze troche pojezdzic. pre a ten napinacz lub rolke gdy zjdejme wieloklina bede czul ze luz osiowy albo poprzeczny jest?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się