grand10 Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 dynamiczne 010, 011. 003 http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_39567.html
Sztomel Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 najlepiej jak zrobisz ponownie logi dynamiczne po dwie grupy łącznie czyli 010 z 011 (będzie widać wtedy wartość obrotów, procent wysterowania N75 oraz stopień wciśnięcia pedału gazu ) oraz 008 z 011 (będzie widać dawkę paliwa względem ograniczenia dymienia) i pamiętaj, że pedał gazu ma być wciśnięty całkowicie w podłogę tak by w grupie 010 procent wciśnięcia pedału gazu wynosił 100%.
grand10 Opublikowano 19 Marca 2011 Autor Opublikowano 19 Marca 2011 A czy po tych logach nic nie można powiedzieć?
spanky Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 A czy po tych logach nic nie można powiedzieć? nie
grand10 Opublikowano 20 Marca 2011 Autor Opublikowano 20 Marca 2011 dynamiczne 010 011 http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_39695.html 008 011 http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_39696.html
lukjar7 Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 a to coś powaznego :slina: Przykro mi to powiedzieć zle Twojej furze zostały 3 mln obr wału korbowego życia.... a tak serio to masz przeładowanie w dolnym zakresie obrotów, spowodowane może to być przycinającym się vnt lub rzadziej n75
grand10 Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Opublikowano 22 Marca 2011 A czy ten overboosta może powodować dymienie podczas przyspieszania tyko z tym dymieniem jest tak ze dymi od czasu do czasu [br]Dopisany: 20 Marzec 2011, 16:43_________________________________________________
przemik Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Wykonaj komplet logów i zapraszam ponownie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się