sienkol007 Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 Witajcie , zastanawiam się czy może nie zawirusować swojej a4 , mam pytanie do osób posiadających tą jednostkę. Czy po wirusie , należałoby zmienić zawór dv na forge?? czy można na seryjnym smiało śmigać , dopiero co wymieniłem zaworek na oryginalny i szkoda kaski byłoby ponownie ładować , jakie podzespoły mogą się bardziej zużywać przy wirusie ?? na co zwracać uwagę ?? i najważniejsze jak wygląda sprawa spalania po wirusie ??
turdzi Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 jak sie nie szanuje sprzętu i paluje bez pomyślunku to tak samo można zajeździć seryjny motor jak i ten z porgramem. Spalanie nie powinno sie zwiększyć , nawet powinno troszkę spaść wzrośnie dopiero jak będziesz caly czas wykozystywal pełna moc.Dynamika bez porównania.Oczywiście to jest cos na czym nie wato oszczędzać i lepiej pojechać do kogoś kto zrobi to profi , niż zaoszczędzic 300 zl i dać to komuś komu wydaje sie ze wie co robi.Ty se slaska , to w przypadku 2.0 T powinieneś udać sie do Comsportu.
ctv Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 Nie ma nadz czym sie zastanawiac trzeba dlubac zadnych zaworkow forge nie montuj,trzeba tylko auto sprawdzic, i wazne jest czy usa czy eu ?
sienkol007 Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Opublikowano 26 Marca 2011 a4 jest z eu , a jaka to różnica?? dodam jeszcze ,ze auto w quattro
Dev Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 nie zawsze jest 320/288mm czesto gesto jest 288/245 lub 312/255mm
Rogalotti Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 Widocznie składaja z czego chca bo ja miałem taka USA która miała dwa IC oraz 320tki Pozdrawiam.
Dev Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 3 lata temu robiłem hamulce w S4 B6, auto z USA na aucie Avus 18" a pod nimi 312/255mm, po nr VIN i we wlepce było jak byk: 1LT & 1 KP pamietam to jak dzisiaj bo miałem juz wszystko do niego kupione tj 345/300mm + klocki a potem lezalo to prawie rok bo nie mogłem juz tego zwrócic
TFSI_fan Opublikowano 9 Lipca 2011 Opublikowano 9 Lipca 2011 Jestem 2 lata z hakiem po wirusie u VTG (gotowy prog.), auto działa, różnice bedziesz miał dość sporą, w serii moje BGB miało 205 KM i 285 Nm. Teraz 247 KM i 366 Nm - może przysrost nie powala, ale duża zmiana w osiągach - to troche inne auto po progsie. Uważam, że w klasie do 2 L Turbo calkiem niezłe kombi - -nawet daje się coś przewieść ;-)
grzes1150 Opublikowano 9 Lipca 2011 Opublikowano 9 Lipca 2011 Nie ma się co zastanawiać. Po dobrym programie fura będzie tak jechać że będziesz mysiał się jej uczyć na nowo :gwizdanie:
dRACoNIx Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Witajcie , zastanawiam się czy może nie zawirusować swojej a4 , mam pytanie do osób posiadających tą jednostkę. Czy po wirusie , należałoby zmienić zawór dv na forge?? czy można na seryjnym smiało śmigać , dopiero co wymieniłem zaworek na oryginalny i szkoda kaski byłoby ponownie ładować , jakie podzespoły mogą się bardziej zużywać przy wirusie ?? na co zwracać uwagę ?? i najważniejsze jak wygląda sprawa spalania po wirusie ?? Witam Was:) Obiektywnie wy powiem się bo zrobiłem w marcu 2011r. upgrade ECU w wersji właśnie 2.0T FSI quattro baza 200ps / 280Nm -> po modyfikacji dodam że na bazie oryginalego softu nie żadnych gotowców, uzyskałem 247ps przy bęzynie 95 oktan, 255ps przy bęzynie 98 oktan oraz 264ps przy Shell V-Power RACING okolice 100 oktan. Moment od 350Nm do 372Nm - w zależności od bęzyny wlanej - w USA mają w orginalnym sofie presety ustawień dopasowanych do rodzaju bęzyn. No i powiem że jeździ się fantastycznie - przy spokojnej jeździe 6 bieg a mam Tip-s czyli 90Mil - jakieś 100/110 km/h to spalanie 6.7 - 6.9 litra przed zmianą ECU było to 7.2 - 7.5 litra na 100 kilometrów. Uważam że jest różnica odczuwalna bo okolice 22% - 27% zrostu mocy da się poczuć. Trzeba tylko z głową jeździć... ale to jak ze wszystkim - trzeba myśleć. PS. Jednym dziwnym w odczuciu wrażeniem jest to, że stosunek przyśpieszania względem hamowania jest większy. pozdr. oLO :hi: Niebawem planuje -> http://www.goapr.com/products/turbo_long_20t_fsi_k04.html Albo CompSport -> http://www.compsport.pl/co_mozemy_zrobic
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się