emilek_2 Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 Proszę o analizę logów i wyrozumiałość, jeśli coś zrobiłem źle - to moje pierwsze logi. Statyczne: http://vaglog.rtnet.pl/emil2_40522.html http://vaglog.rtnet.pl/emil2_40523.html http://vaglog.rtnet.pl/emil2_40524.html http://vaglog.rtnet.pl/emil2_40525.html http://vaglog.rtnet.pl/emil2_40526.html http://vaglog.rtnet.pl/emil2_40527.html http://vaglog.rtnet.pl/emil2_40528.html http://vaglog.rtnet.pl/emil2_40529.html http://vaglog.rtnet.pl/emil2_40530.html Basic Setings: http://vaglog.rtnet.pl/emil2_40531.html http://vaglog.rtnet.pl/emil2_40532.html http://vaglog.rtnet.pl/emil2_40533.html http://vaglog.rtnet.pl/emil2_40534.html Dynamiczne: http://vaglog.rtnet.pl/emil2_40558.html http://vaglog.rtnet.pl/emil2_40559.html http://vaglog.rtnet.pl/emil2_40560.html http://vaglog.rtnet.pl/emil2_40561.html http://vaglog.rtnet.pl/emil2_40562.html http://vaglog.rtnet.pl/emil2_40563.html
emilek_2 Opublikowano 25 Marca 2011 Autor Opublikowano 25 Marca 2011 A poza tym są jeszcze jakieś nieprawidłowości czy ok?
lukjar7 Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 możnaby skrócić sztangę o 2 obroty :gwizdanie:
emilek_2 Opublikowano 25 Marca 2011 Autor Opublikowano 25 Marca 2011 Wymieniony przy ostatniej wymianie oleju. Jakieś 8000 tys km. temu
przemik Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 możnaby skrócić sztangę o 2 obroty :gwizdanie: Recę mi opadają. Nic nie rób w aucie. Mozna podregulowac kat wtrysku reszta jest dobrze. Pzdr
lukjar7 Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 możnaby skrócić sztangę o 2 obroty :gwizdanie: Recę mi opadają. patrzyłęś wysterowanie n75 ?
ciahciah Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 0.00 1512 1020.0 1081.2 39.4 0.32 1575 1774.8 1132.2 35.9 0.65 1659 1805.4 1336.2 39.4 0.98 1722 1836.0 1581.0 51.0 1.31 1827 1887.0 1866.6 59.0 1.64 1911 1938.0 1999.2 61.0 tak się wkręca normalny AFN.. wstawanie turbo od 1500obr trwa 1,3s czyli 300obr, u emilek_2 wstawanie turbo trwało 2s i 500obr, wnioski niech sobie każdy sam wyciągnie, skrócenie sztangi o dwa obroty nic nie zaszkodzi a może pomóc wyczyszczenie kolektora ssącego też jest wskazane
przemik Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 patrzyłęś wysterowanie n75 patrzyłem... i .. ??? tak się wkręca normalny AFN.. wstawanie turbo od 1500obr trwa 1,3s czyli 300obr, u emilek_2 wstawanie turbo trwało 2s i 500obr, wnioski niech sobie każdy sam wyciągnie, skrócenie sztangi o dwa obroty nic nie zaszkodzi a może pomóc wyczyszczenie kolektora ssącego też jest wskazane nastepny, ktory chce koledze poprawic to co jest dobre... Jesli chcecie dyskutowac w temacie, poprosze argumenty.. ale MERYTORYCZNE .... Pozdrawiam
ciahciah Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 jako moderator załóż taki temat, osoby które skróciły sztangę się tam wypowiedzą, nie ma nic lepszego jak odpowiedz osoby która to doświadczyła, to będą najlepsze argumenty MERYTORYCZNE jako założyciel tego tematu najpierw podaj swoje argumenty by każdy miał do czego się odnieść, mam nadzieje że nie piszę na wiatr w wypowiedzi powyżej nie podałeś swoich argumentów, tylko żądasz czyichś, może cię nikt nie nauczył ale żeby od kogoś zadać argumentów najpierw trzeba podać swoje czy wstawanie turbo od 1500obr w 300obr nie jest argumentem, idąc dalej to turbo jak by miało wstawać od 1638obr żeby było identycznie jak u emilek_2 wstało by jeszcze szybciej niż 300obr, podałem specjalnie przykład od 1500obr żeby było lepiej widać, jeżeli coś jest dobrze to nie wolno tego ruszać by było lepiej? im wcześniejsze wstaje turbo tym więcej mocy na dole a co za tym idzie mniejsze spalanie bo można przy niższych obr zmieniać biegi, pomyśl czemu auta po czipie mogą mniej palić, więcej mocy=mniejsze spalanie? no ale jak to możliwe, inżynierowie specjalnie strzelili kilka byków w sterowniku by koncerny naftowe miały należyte dochody Pozdrawiam
przemik Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 jako moderator załóż taki temat, osoby które skróciły sztangę się tam wypowiedzą, nie ma nic lepszego jak odpowiedz osoby która to doświadczyła jako user tez mozesz zalozyc... ciekawy jestem jak by sie rozwinął ... mam nadzieje, że NIE RZUCAM SŁOW NA WIATR w wypowiedzi powyżej nie podałeś swoich argumentów, tylko żądasz czyichś, może cię nikt nie nauczył ale żeby od kogoś zadać argumentów najpierw trzeba podać swoje a co mam podawac, wszystko jest w logach, a że nie wszyscy to widzą to juz nie moj problem... im wcześniejsze wstaje turbo tym więcej mocy na dole a co za tym idzie mniejsze spalanie bo można przy niższych obr zmieniać biegi, Poczytaj troche na temat rozkladu sił w silniku spalinowym, a szczegolnie w ukladzie korbowodowo-tłokowym... fizyki nie oszukasz pomyśl czemu auta po czipie mogą mniej palić, bzdura szerzona na wielu forach, zagrywka socjotechniczna wielu "czipsmacherów", moc i moment nie biorą sie z powietrza tylko z paliwa(znow fizyka), ale niektorzy uwazają, że mozna zjesc ciasto i miec ciastko... więcej mocy=mniejsze spalanie? no ale jak to możliwe, inżynierowie specjalnie strzelili kilka byków w sterowniku by koncerny naftowe miały należyte dochody prosze Cie powiedz, ze to był zart... bo mi cycki opadną... Pozdrawiam serdecznie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się