Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AJM] problem z klockami i tarczami?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Kupilem klocki poraz kolejny TRW do wymiany a mechanik zaproponowal zmiecic tarcze ktore sam juz dokupil. Zmienialem kola i okazalo sie ze od strony pasazera od wewnatrz kola klocek jest starty blisko zera od gory a od dolu gruby???

dodam ze ten mechanik nie cieszy sie dobra opinia skorzystalem raz a potem mialem wizyty w land servis. A co moze byc z klockami czy tarczami ze tak krzywo jednego scielo?

Opublikowano

śruba pływająca na zacisku sie zapiekła

Opublikowano

śruba pływająca na zacisku sie zapiekła

Jeezzzzzzzzzuuuuuuuuuu, człowieku skąd Ty sie wziąłeś ????? :wallbash: :wallbash: :wallbash:

jaka w tym zacisku jest śruba pływająca ????

trzeba rozebrac zacisk, wyczyscic, zweryfikowac czesci, powymieniac co potrzeba i poskładac

Opublikowano
śruba pływająca na zacisku sie zapiekła

Jeezzzzzzzzzuuuuuuuuuu, człowieku skąd Ty sie wziąłeś ????? wallbash wallbash wallbash

jaka w tym zacisku jest śruba pływająca ????

trzeba rozebrac zacisk, wyczyscic, zweryfikowac czesci, powymieniac co potrzeba i poskładac

jak to jaka śruba plywajaca?? nie wiesz?? moze nie tak sie to nazywa ale wiadomo o co chodzi.

wg mnie kolega moze miec racje o tej srubie. ja wiem bo przy kazdej zmianie klockow smaruje te sruby. ale moze to byc tez inna przyczyna.

Opublikowano

śruba pływająca na zacisku sie zapiekła

Jeezzzzzzzzzuuuuuuuuuu, człowieku skąd Ty sie wziąłeś ????? :wallbash: :wallbash: :wallbash:

jaka w tym zacisku jest śruba pływająca ????

trzeba rozebrac zacisk, wyczyscic, zweryfikowac czesci, powymieniac co potrzeba i poskładac

każdy wie o co chodzi Panie specjalisto od hamulcy

Opublikowano

śruba pływająca na zacisku sie zapiekła

Jeezzzzzzzzzuuuuuuuuuu, człowieku skąd Ty sie wziąłeś ????? :wallbash: :wallbash: :wallbash:

jaka w tym zacisku jest śruba pływająca ????

trzeba rozebrac zacisk, wyczyscic, zweryfikowac czesci, powymieniac co potrzeba i poskładac

dev nie ma co się tak stresować :wink4:

nazewnictwo bywa różne, jak różne są warsztaty

w jednym na gaźnik mówią gaźnik, w drugim na gaźnik mówią karburator,

w jednym na miskę olejową mówią miska olejowa, w drugim powiedzą karter,

w jednym imadło nazwą imadło, w drugim wskażą śrubsztak... :decayed:

ważne, że wiadomo o co bangla

Opublikowano

forum to nie zgadywanka

wszystko ma byc napisane w prosty i czytelny sposob dla kazdego

nie zastepujcie potocznych slow wlasciowymi bo to prowadzi czesto do

nieprawidlowych dzialan podczas naprawy samochodu

Opublikowano

dzieki bardzo za podpowiedz,

mam nadzieje ze te wypowiedzi to przodu sie dotycza bo moj blad ze nie napisalem, bo ostatnio z tylu mi zacisk przeciekal taki aluminiowy ze szrotu z robocizna wyniosl mnie 130zł a nowy strasznie drogi byl.

A teraz jak kola zmienialem zauwazylem z przodu ze jak klocek tam siedzi w pionie to od gory blisko zera a od dolu gruby prawie jak nowy? moze ktos jeszcze cos napisze to bede wdzieczny.

pozdro

Opublikowano

zrób foto i wrzuc na forum

zobaczymy jak to wygląda

Opublikowano

koledzy zapomnialem podsumowac tego watku a wiec tak jak pisaliscie poprzedni mechanior nie przesmarowal tych prowadniczek = jeden klocek caly starty drugi do polowy ledwo dochodzil. Wystarczylo wyczyscic i przesmarowac mam caly komplet nowych od dawna i rowno zbiera teraz z kazdej strony. Moze komus sie przyda ta wiadomosc dlatego napisalem. Stary klocek zostawilem wrazie co na zapas i tak polecam kazdemu :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...