czaki22 Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 sadzezebys szukał tez z 2,5 ale trzeba lokalizowac najlepiej szukaj takiej jak w ori[br]Dopisany: 17 Wrzesień 2011, 18:50_________________________________________________co tam u kolegi temat ogarniety juz?? sterownik silnika podszedł ?
siwy74 Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 serwus .a gdzie tam ogarnięty motam sie okrutnie mam mieszane uczucia, jedni mówią że zamiana na manuala to pestka inni ze nie ma sensu zacząłem wiec rozglądać sie za używką automatem , znalazłem taka tyle że od 2.0 benzynka i nie wiem czy podejdzie masz jakąś wiedzę w temacie?
czaki22 Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 nie podejdzie, zamiana na manuala to prosta sprawa jezdze inni tez jest tak jak ma byc
siwy74 Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 kupiłem dziś org skrzynie z półosiami,wybierakiem , sprzegłem ,poduszka pod skrzynie i pedałami -brakuje mi dwumasy w pn startuje z wymiana napisze jak wyszło mam troche mieszane uczucia, ale moj spec mowi że to pestka -zobaczymy
Bay1 Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 temat przekladki juz dosc obszernie opisany.mi sie dlugo zeszlo z powodu braku czasu i czesci,oraz metody prob i bledow przy wymianie ale podjalbym sie jeszcze raz. sterownik silnika zmieniony,wszystko dziala,klania sie jeszcze raz kodowanie dpf u,mialem wyciety i jeszcze raz trzeba zaprogramowac sterownik, Operacje jaknajbardziej polecam.
Robert_Ostrowiec Opublikowano 25 Września 2011 Opublikowano 25 Września 2011 Panowie kto może się powiedzieć gdzie podłączyć czujnik sprzęgła ? Pod ECU ...ale gdzie ?
Nosb Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 Musisz dociagnac dodatkowy pin z czujnika do ecu. Schemat prawde Ci powie.
siwy74 Opublikowano 5 Października 2011 Opublikowano 5 Października 2011 Panowie właśnie wymieniłem skrzynie na manual mechanicznie wszystko ok , mam problem z przekodowaniem sterownika silnika i abs-u macie jakaś wiedzę?
czaki22 Opublikowano 5 Października 2011 Opublikowano 5 Października 2011 abs zaden problem, ale jak nie chce silnik kodowania przyjmowac to kupuj inny sterownik, rocznik, typ silnika, i manual oczywiscie, a pozneij koduj abs, bo zawsze bedzie wywalał blad komunikacji
siwy74 Opublikowano 5 Października 2011 Opublikowano 5 Października 2011 dzieki czaki22 , abs udało się zrobić jak jutro nie da rady przekodowac sterownika silnika to musze kupic tak jak mowisz
daffi0808 Opublikowano 5 Października 2011 Opublikowano 5 Października 2011 Podpowie ktoś jak kodować silnik 2.5 AYM? i czy da się go zakodować?
czaki22 Opublikowano 5 Października 2011 Opublikowano 5 Października 2011 kolega ma problemy z przeczytaniem poprzednich postów ??
siwy74 Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 siemanko no w końcu zakończyłem tą wymianę. Wszystko chodzi super, troche mi zeszło z elektroniką, mały kłopot z kompem za rada czaki22 kupiłem drugi i jest ok! łącznie wyszło 2700 zł wraz z robotą jakby ktoś potrzebował rady w temacie służe pomocą laik nie pozna że była zmiana!!! operację jak najbardziej polecam
czaki22 Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 no dokładnie, zmiana kompa i problem znika całkowicie , następny zadowolony trzeba to podsumowac bedzie
siwy74 Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 naczytałem sie na forach że gra nie warta świeczki głó..... prawda!!! trzeba zastosować org części i jest lalunia!!! do szczęścia potrzebny dobry kumaty fachowiec i wszystko chodzi jak powinno!!!
czaki22 Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 ale to proste za***iście ludzie panikuja[br]Dopisany: 12 Październik 2011, 20:17_________________________________________________znac temat etke w raczki i do dziela, wsyztsko jest generalnie p&p
alvaro Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 Jak co to mam komplet do B8 2.0TDI jakby chciał kto swapa robić
grzanek85 Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 Trochę rozjaśnie bo jak rzeczytałem co tu pisze na temat kodowań itp to mi oczy wyszły.... Silniki benzynowe w b6 to przeważnie sterownik me7.5 lub pochodne i w 90% przypadków nie przyjmą kodowania inaczej jest w tdi na sterownikach edc 15 tu w 90% przekodujecie wystarczy zmiana kodowania 00001 na 00002. Inaczej sprawa wygląda w b7 tam w tdi mamy już edc16 i też nie przekodujemy i zalecana jest wymiana sterownika można próbować zmienić zawartość sterownika ale to też nie jest proste. ABS nie ma problemu każdy pójdzie licznik też.
daffi0808 Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 zna ktoś rozpiskę pinów kostki sterownika multitronic z audi A4 B6
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się