Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy posiadanie diesla przestało być opłacalne?


Skyliner89

Rekomendowane odpowiedzi

Doskonale zdaję sobie z tego sprawę. Dlatego nie zgadzam się z powiedzeniem, że ktoś kupuje benzynę, bo go nie stać na diesla. :facepalm:Moje 1.8T bez modów kosztowało tyle samo, albo i więcej niż niejeden diesel, bo nie kupowałem od handlarza z allegro. Po prostu niektórzy nie lubią diesli i tyle. :hi:

To tak trzeba było napisać a nie że tyle co dwa TDI przesadziłeś i tyle. Nikt nie mówi że masz lubić ON . Chodziło mi że nie tyle co dwa B6 Tdi :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje 1.8T kosztowało tyle co 2 klekoty.

to widocznie ładnie przepłaciłeś :decayed:

Co się czepiasz :cool1: wsadził kasę w mody i ma fajne B6, sprawa do dwóch tdi wyjaśniona :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje 1.8T kosztowało tyle co 2 klekoty.

to widocznie ładnie przepłaciłeś :decayed:

Poczytaj parę postów wyżej ze zrozumieniem, a potem wypisuj te swoje wypociny. :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj już przestańcie się spinać kto dał ile za auto i ile kasy w nie włożył, bo nie o tym jest temat. Można kupić dobrego dizla z lekko przekręconym przebiegiem, a można też kupić totalne truchło, tak samo z benzyniakiem.

W moim przypadku rachunek jest prosty, na Shellu za oknem widzę ceny ON - 5.14, LPG - 2.63

Mój były AFN palił mi 7l/100km (czyli 7x5.14=35.98),

mój obecny AEB pali 11.5/100km (czyli 11.5x2.63=30.24)

Obydwa mają swoje plusy i minusy. Ja osobiście jestem zadowolony z przesiadki na opcję Pb+LPG, mam dobrą instalację BRC, z którą nic się nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale koszt założenia instalacji ktoś pokryć musiał, więc go wlicz w cenę, za jaką jeździsz :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem koledzy co tak chwala benzyniaki to kupili je tylko dlatego ze nie bylo ich stac na dielelka :tongue4:

Dawno nie słyszałem takiej bzdury. Moje 1.8T kosztowało tyle co 2 klekoty.

wytłumaczeniem może być to że w momencie pisania posta przez mariuszbazar był 1 kwietnia

Ale koszt założenia instalacji ktoś pokryć musiał, więc go wlicz w cenę, za jaką jeździsz :wink4:

ale jeździ autem z niebo lepszą kulturą pracy i 40 KM mocniejszym :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja tam wolę dźwięk pracującego dieselka :wink4:. Szkoda tylko, że już nie pracują jak te starsze, które dawały taki odgłos trzaskającej szuflady z narzędziami :lol1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje że to jego pirma aprylisowy dowcip bo nie wierze żeby dał 2x40 tys za benzyne w B6 bo za 80 tys to by miał wypasioną A6.

Ja dałem 40 tys za bardzo dobry stan w dieslu z 2004r. Który klubowicz kupuje od handlarza? Chyba żaden. Widzę że bardzo z pogardą piszesz o klekotach, do tego że mają mniejszą moc, tylko mało które mają seryjne 130KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio miałem BMW E39 z gazem, teraz B6 AWX. W zasadzie ciężko porównać te dwa auta, mogę tylko napisać plusy i minusy:

BMW + LPG:

+ spalanie ok. 13l x 2zł

+ kultura pracy R6

- koszt instalacji 3500zł

- droższy przegląd

- irytujące w zimie jest to, że zanim się przełączy na gaz mija sporo km na benzynie

B6 AWX

+ więcej niutków

+ spalanie na poziomie 5,5l ON (trasa tempomat 120km/h)

- kle, kle, kle

- zimą powoli łapie temp.

- jak coś się zepsuje koszta sporo większe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaz po 2zł tankowałem jakieś 2 lata temu teraz poniżej 2,5zł chyba nie ma nigdzie , co do zimy jak większe mrozy to sporo benzyny spalisz ,miałem 3 auta w gazie i powiem szczerze że wolę jeżdzić dieslem bo jeśli benzyną to bez lpg( dodam tylko że większych problemów z lpg nie miałem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje że to jego pirma aprylisowy dowcip bo nie wierze żeby dał 2x40 tys za benzyne w B6 bo za 80 tys to by miał wypasioną A6.

Ja dałem 40 tys za bardzo dobry stan w dieslu z 2004r. Który klubowicz kupuje od handlarza? Chyba żaden. Widzę że bardzo z pogardą piszesz o klekotach, do tego że mają mniejszą moc, tylko mało które mają seryjne 130KM

A czytałeś parę postów wyżej? Ludzie czytajcie posty i to ze zrozumieniem zanim zaczniecie pisać. :kwasny:

Po prostu nie każdy lubi to samo, a pisanie, że ktoś "kupił benzynę, bo nie stać go na diesla" mnie śmieszy. Powiedziałbym, że jest właśnie odwrotnie. Szczególnie w przypadku używek.

Diesli nie uznaję w osobówkach i tyle. Lepiej mi się jeździ benzyną, a nie robię również jakiś mega przebiegów, żeby kupować TDi.

Nic również nie pisałem o mocy...

Druga rzecz, to nie ma co porównywać dzisiejszych cen do tych jak kupowałeś auto, bo dzisiaj nie sprzedałbyś go nawet za 30tys patrząc na ceny handlarzy. Przeglądając dzisiejsze ceny B6 diesla 2003r na Allegro za 22tys (bo i takie ludzie wklejają w Zakupie Kontrolowanym), to śmiało można powiedzieć, że prawie 2 lata temu kupiło się autko za x2 tyle. :decayed:

W ogóle w Niemczech diesle na mobile.de są tańsze niż benzyny, pewnie ze względu na duże przeloty. Takie pewne tylko są sprowadzane przez handlarzy. Jest mnóstwo B7 2.0 TDi za €8.5-9tys. Za to 2.0TFSI nie znajdziesz taniej niż €10tys.

KONIEC OT

Wracając do tematu, to porównując TDi do LPG jak kolega napisał wyżej oba mają swoje wady i zalety. Ja osobiście wybrałbym LPG gdyby mi zależało na oszczędności. Oba warianty mają swoje minusy szczególnie ważne zimą. Z plusów to chyba tylko oszczędność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czytałeś parę postów wyżej? Ludzie czytajcie posty i to ze zrozumieniem zanim zaczniecie pisać. :kwasny:

Po prostu nie każdy lubi to samo, a pisanie, że ktoś "kupił benzynę, bo nie stać go na diesla" mnie śmieszy. Powiedziałbym, że jest właśnie odwrotnie. Szczególnie w przypadku używek.

ale nadal nie rozumiesz że to był żart z okazji 1 kwietnia użytkownika mariuszbazar ?

przecież nikt nie jest tak niezrównoważony aby pisać "kupił benzynę, bo nie stać go na diesla" na poważnie

równie dobrze można by napisać że ludzie jeżdzą na benzynie bo nie stać ich na założenie LPG

zalety zarówno diesla jak i lpg nad benzyną zaczynają się i kończą w tym samym momencie - niższe spalanie, nic więcej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nadal nie rozumiesz że to był żart z okazji 1 kwietnia użytkownika mariuszbazar ?

przecież nikt nie jest tak niezrównoważony aby pisać "kupił benzynę, bo nie stać go na diesla" na poważnie

równie dobrze można by napisać że ludzie jeżdzą na benzynie bo nie stać ich na założenie LPG

zalety zarówno diesla jak i lpg nad benzyną zaczynają się i kończą w tym samym momencie - niższe spalanie, nic więcej

Ja tego nie odebrałem jako żart, ale OK niech będzie 1 kwietniowy psikus. :naughty: Może zapomniałem jaki wczoraj był dzień. To by wyjaśniło zaistniałą sytuację. :tongue4: EOT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na c**j takie wątki , kalkulacja prosta jak w podstawówce , a tu 60 postów o niczym :wallbash: :wallbash: - :closed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...