Młody Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Doskonale zdaję sobie z tego sprawę. Dlatego nie zgadzam się z powiedzeniem, że ktoś kupuje benzynę, bo go nie stać na diesla. Moje 1.8T bez modów kosztowało tyle samo, albo i więcej niż niejeden diesel, bo nie kupowałem od handlarza z allegro. Po prostu niektórzy nie lubią diesli i tyle. To tak trzeba było napisać a nie że tyle co dwa TDI przesadziłeś i tyle. Nikt nie mówi że masz lubić ON . Chodziło mi że nie tyle co dwa B6 Tdi
marjon Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Moje 1.8T kosztowało tyle co 2 klekoty. to widocznie ładnie przepłaciłeś
Młody Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Moje 1.8T kosztowało tyle co 2 klekoty. to widocznie ładnie przepłaciłeś Co się czepiasz wsadził kasę w mody i ma fajne B6, sprawa do dwóch tdi wyjaśniona
Thom4s Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Moje 1.8T kosztowało tyle co 2 klekoty. to widocznie ładnie przepłaciłeś Poczytaj parę postów wyżej ze zrozumieniem, a potem wypisuj te swoje wypociny.
Kolkov Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Oj już przestańcie się spinać kto dał ile za auto i ile kasy w nie włożył, bo nie o tym jest temat. Można kupić dobrego dizla z lekko przekręconym przebiegiem, a można też kupić totalne truchło, tak samo z benzyniakiem. W moim przypadku rachunek jest prosty, na Shellu za oknem widzę ceny ON - 5.14, LPG - 2.63 Mój były AFN palił mi 7l/100km (czyli 7x5.14=35.98), mój obecny AEB pali 11.5/100km (czyli 11.5x2.63=30.24) Obydwa mają swoje plusy i minusy. Ja osobiście jestem zadowolony z przesiadki na opcję Pb+LPG, mam dobrą instalację BRC, z którą nic się nie dzieje.
KOval81 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Ale koszt założenia instalacji ktoś pokryć musiał, więc go wlicz w cenę, za jaką jeździsz
eMeM Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 moim zdaniem koledzy co tak chwala benzyniaki to kupili je tylko dlatego ze nie bylo ich stac na dielelka Dawno nie słyszałem takiej bzdury. Moje 1.8T kosztowało tyle co 2 klekoty. wytłumaczeniem może być to że w momencie pisania posta przez mariuszbazar był 1 kwietnia Ale koszt założenia instalacji ktoś pokryć musiał, więc go wlicz w cenę, za jaką jeździsz ale jeździ autem z niebo lepszą kulturą pracy i 40 KM mocniejszym :gwizdanie:
zbigok Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 A ja tam wolę dźwięk pracującego dieselka . Szkoda tylko, że już nie pracują jak te starsze, które dawały taki odgłos trzaskającej szuflady z narzędziami
julo23 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Mam nadzieje że to jego pirma aprylisowy dowcip bo nie wierze żeby dał 2x40 tys za benzyne w B6 bo za 80 tys to by miał wypasioną A6. Ja dałem 40 tys za bardzo dobry stan w dieslu z 2004r. Który klubowicz kupuje od handlarza? Chyba żaden. Widzę że bardzo z pogardą piszesz o klekotach, do tego że mają mniejszą moc, tylko mało które mają seryjne 130KM
MaRioSJ Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Ostatnio miałem BMW E39 z gazem, teraz B6 AWX. W zasadzie ciężko porównać te dwa auta, mogę tylko napisać plusy i minusy: BMW + LPG: + spalanie ok. 13l x 2zł + kultura pracy R6 - koszt instalacji 3500zł - droższy przegląd - irytujące w zimie jest to, że zanim się przełączy na gaz mija sporo km na benzynie B6 AWX + więcej niutków + spalanie na poziomie 5,5l ON (trasa tempomat 120km/h) - kle, kle, kle - zimą powoli łapie temp. - jak coś się zepsuje koszta sporo większe
greg2505 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 gaz po 2zł tankowałem jakieś 2 lata temu teraz poniżej 2,5zł chyba nie ma nigdzie , co do zimy jak większe mrozy to sporo benzyny spalisz ,miałem 3 auta w gazie i powiem szczerze że wolę jeżdzić dieslem bo jeśli benzyną to bez lpg( dodam tylko że większych problemów z lpg nie miałem)
Thom4s Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Mam nadzieje że to jego pirma aprylisowy dowcip bo nie wierze żeby dał 2x40 tys za benzyne w B6 bo za 80 tys to by miał wypasioną A6. Ja dałem 40 tys za bardzo dobry stan w dieslu z 2004r. Który klubowicz kupuje od handlarza? Chyba żaden. Widzę że bardzo z pogardą piszesz o klekotach, do tego że mają mniejszą moc, tylko mało które mają seryjne 130KM A czytałeś parę postów wyżej? Ludzie czytajcie posty i to ze zrozumieniem zanim zaczniecie pisać. Po prostu nie każdy lubi to samo, a pisanie, że ktoś "kupił benzynę, bo nie stać go na diesla" mnie śmieszy. Powiedziałbym, że jest właśnie odwrotnie. Szczególnie w przypadku używek. Diesli nie uznaję w osobówkach i tyle. Lepiej mi się jeździ benzyną, a nie robię również jakiś mega przebiegów, żeby kupować TDi. Nic również nie pisałem o mocy... Druga rzecz, to nie ma co porównywać dzisiejszych cen do tych jak kupowałeś auto, bo dzisiaj nie sprzedałbyś go nawet za 30tys patrząc na ceny handlarzy. Przeglądając dzisiejsze ceny B6 diesla 2003r na Allegro za 22tys (bo i takie ludzie wklejają w Zakupie Kontrolowanym), to śmiało można powiedzieć, że prawie 2 lata temu kupiło się autko za x2 tyle. W ogóle w Niemczech diesle na mobile.de są tańsze niż benzyny, pewnie ze względu na duże przeloty. Takie pewne tylko są sprowadzane przez handlarzy. Jest mnóstwo B7 2.0 TDi za €8.5-9tys. Za to 2.0TFSI nie znajdziesz taniej niż €10tys. KONIEC OT Wracając do tematu, to porównując TDi do LPG jak kolega napisał wyżej oba mają swoje wady i zalety. Ja osobiście wybrałbym LPG gdyby mi zależało na oszczędności. Oba warianty mają swoje minusy szczególnie ważne zimą. Z plusów to chyba tylko oszczędność.
eMeM Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 A czytałeś parę postów wyżej? Ludzie czytajcie posty i to ze zrozumieniem zanim zaczniecie pisać. Po prostu nie każdy lubi to samo, a pisanie, że ktoś "kupił benzynę, bo nie stać go na diesla" mnie śmieszy. Powiedziałbym, że jest właśnie odwrotnie. Szczególnie w przypadku używek. ale nadal nie rozumiesz że to był żart z okazji 1 kwietnia użytkownika mariuszbazar ? przecież nikt nie jest tak niezrównoważony aby pisać "kupił benzynę, bo nie stać go na diesla" na poważnie równie dobrze można by napisać że ludzie jeżdzą na benzynie bo nie stać ich na założenie LPG zalety zarówno diesla jak i lpg nad benzyną zaczynają się i kończą w tym samym momencie - niższe spalanie, nic więcej
Thom4s Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 ale nadal nie rozumiesz że to był żart z okazji 1 kwietnia użytkownika mariuszbazar ? przecież nikt nie jest tak niezrównoważony aby pisać "kupił benzynę, bo nie stać go na diesla" na poważnie równie dobrze można by napisać że ludzie jeżdzą na benzynie bo nie stać ich na założenie LPG zalety zarówno diesla jak i lpg nad benzyną zaczynają się i kończą w tym samym momencie - niższe spalanie, nic więcej Ja tego nie odebrałem jako żart, ale OK niech będzie 1 kwietniowy psikus. Może zapomniałem jaki wczoraj był dzień. To by wyjaśniło zaistniałą sytuację. EOT.
Iverson Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 na c**j takie wątki , kalkulacja prosta jak w podstawówce , a tu 60 postów o niczym :wallbash: -
Rekomendowane odpowiedzi