Musashi Opublikowano 14 Lutego 2012 Autor Opublikowano 14 Lutego 2012 kołami zebatymi od walu korbowego napedzane sa walki wyrownowazajace a od nich pompa oleju.
antonio Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 W BRE niestety obrabia się imbusik więc bądź czujny
Hesher Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 a wiec nie ma lancuszka , i tzw olowka ? [br]Dopisany: 14 Luty 2012, 21:25_________________________________________________okey jest tylko imbusik tak? wymieniam rozrzad , to i na to moj mechanik spojrzy
antonio Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 łańcuszka nie ma ale imbusik jest (po twojemu ołówek) i się psuje
Musashi Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Opublikowano 4 Marca 2012 nie tylko zabierak sie zuzywa, rowniez jego gniazdo w walku.
tomek1974 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 dla chcących wiedziec jakie są zakresy obrotów użytecznych silnków montowanych w naszych przydadzą się wykresy charakterystyksilniki montowane w a4 B5 silniki montowane w a4 B6 silniki montowane w a4 B7 nie chodzi to :kwasny:
wtct Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Brakuje charakterystyki silnika 1.9 TDI o oznaczeniu BRB montowanego w Audi A4 B7. Próbowałem coś znaleźć na temat BRB, ale niestety wyszukiwarka forum albo nie działa dla tak krótkich fraz albo nic na ten temat tutaj nie ma. Nie chce zakładać nowego tematu, a chciałbym się dowiedzieć jaka jest różnica w silnikach BRB 116KM a AVF 131KM z poprzednich modeli. Może różnią się tylko softem? Coś czuję, że zrezygnowali na siłę z 131 KM, żeby ludzie kupowali 140KM. Jeżeli ktoś się dokładnie orientuje w temacie, to proszę o informację czym czy są takie same wtryski, turbina, głowica, jakie sprzęgło itp.a
Salin92 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Witam wszystkich posiadam audi i nie wiem w czym tkwi problem, szukałem po forum i nie mogę znaleźć nic co by mi pomogło. Od jakiegoś czasu zauważyłem ze moje audi jest mułowate, czyli nie ciągnie tak jak trzeba na obroty wkręca się dopiero po 3500 obrotów, tj turbina się załącza od 3500 obrotów nie wiem czemu tak jest , wtedy fajnie ciągnie ale od 2000 to mul , np jadąc na 5 biegu 100 km/h daje gaz do podłogi a on nic dopiero jak odpuszczę gaz to pod koniec ciągnie troszkę. Nie wiem czy to jest spowodowane, wcześniej miałem zalane jakieś lipne paliwo to miał muła ale paliwo zmieniłem i filtra paliwowego i nadal to samo. Nie wiem czy to wina turbiny ale wydaje mi się ze nie bo później ciągnie dobrze . Proszę o pomoc. Dziś podepnę audi pod vaga i zobaczę co wyskoczy. Mam tez passata b4 taki sam silnik i w nim silnik ciągnie o wiele lepiej przy ruszaniu opony kręcą się jeszcze na 2 biegu a w audi opony kręcą się na 1 biegu do połowy. Nie wiem czy to coś pomoże ale na liczniku mam 260 to może tak powinno być ze przyspiesza tak powoli ale wydaje mi się ze ten silnik powinien już ciągnąc od 1700 obrotów. Czekam na odpowiedzi i propozycje.
Biszczan Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Witam wszystkich posiadam audi i nie wiem w czym tkwi problem, szukałem po forum i nie mogę znaleźć nic co by mi pomogło.Od jakiegoś czasu zauważyłem ze moje audi jest mułowate, czyli nie ciągnie tak jak trzeba na obroty wkręca się dopiero po 3500 obrotów, tj turbina się załącza od 3500 obrotów nie wiem czemu tak jest , wtedy fajnie ciągnie ale od 2000 to mul , np jadąc na 5 biegu 100 km/h daje gaz do podłogi a on nic dopiero jak odpuszczę gaz to pod koniec ciągnie troszkę. Nie wiem czy to jest spowodowane, wcześniej miałem zalane jakieś lipne paliwo to miał muła ale paliwo zmieniłem i filtra paliwowego i nadal to samo. Nie wiem czy to wina turbiny ale wydaje mi się ze nie bo później ciągnie dobrze . Proszę o pomoc. Dziś podepnę audi pod vaga i zobaczę co wyskoczy. Mam tez passata b4 taki sam silnik i w nim silnik ciągnie o wiele lepiej przy ruszaniu opony kręcą się jeszcze na 2 biegu a w audi opony kręcą się na 1 biegu do połowy. Nie wiem czy to coś pomoże ale na liczniku mam 260 to może tak powinno być ze przyspiesza tak powoli ale wydaje mi się ze ten silnik powinien już ciągnąc od 1700 obrotów. Czekam na odpowiedzi i propozycje. Zamieść ten temat w dziale silnik diesla, a skoro masz VAG to w dziale diagnostyka masz opisane jak zrobić logi.
danu44 Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Kolega Salin92 jak widze jest nowy na forum wiec mu sie troszke działy pomyliły. Poprosze mojego ulubionego modratora, aby przeniósł post do odpowiedniego działu. A Ty kolego Salin92 rozgladnij sie na spokojne po forum, gdzie co jest. Pozdrawiam Dana
maquuu Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Witam. Mam takie pytanie czym się różnia technicznie silniki 2.0 TDI 143 a 170 km???
ziom2327 Opublikowano 18 Października 2013 Opublikowano 18 Października 2013 BPW 2.0 tdi 2005r - dobry wybór? Słyszałem w z niektórych silnikach pękały głowice problemy z pompą olejowa itd. jak jest z tym BPW?
Lover0205 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Witam. piszę z takim problemem, iż połamał mi się plastik z miernika oleju (tam gdzie wchodzi bagnet) w połowie jego długości. Problem w tym, że nie widać niżej zadnego gwintu i nie mam pojęcia jak zamocować nowy nie rozkręcając pół auta. Przepraszam jeśli post nie w temacie ale nie wiedziałem gdzie to wsadzić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się