manius_29 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Witam Jak w temacie, proszę o analizę logów, problemy m.in. z tybem awaryjnym (błąd 17965), prawdopodobnie problemy z turbinką (czyszczenie w planach) i proszę o potwierdzenie czy to ona czy też N75 czy też coś innego. Na marginesie, czy ktoś może coś powiedzieć o czyszczeniu "bez rozbierania" które wykonuje polecana na forum firma Moto-Remo? BS Grupa 000 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41540.html Grupa 003 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41541.html Grupa 011 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41542.html Statyczne Grupa 000 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41543.html Grupa 001 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41544.html Grupa 003 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41545.html Grupa 004 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41546.html Grupa 007 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41547.html Grupa 013 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41548.html Grupa 014 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41549.html Grupa 018 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41550.html Grupa 023 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41551.html Dynamiczne Grupa 000 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41552.html Grupa 001 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41553.html Grupa 003 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41554.html Grupa 004 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41555.html Grupa 008 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41556.html Grupa 010 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41557.html Grupa 011 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41558.html
przemik Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Czyszczenie bez rozbierania .... to raczej nie czyszczenie.... ale ja sie tam nie znam. Co do logów. Regulacja cisnienia doladowania bardzo dobra - nic nie trzeba robic ze sprezarką. Pompki troche niedomagają - na początek zalałbym cos do paliwa i sprawdził polączenia na wtyczkach od PD. Reszta spoko. Pozdrawiam
rumianko Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 logi są ok poza pompkami ale jeśli nie szarpie silnik to nie przejmować eis tym, wszystkie. jeśli czasami ci wchodzi w tryb awaryjny to do sprawdzenia najpewniej n75. turbosprężarek się nie czyści zamkniętych, po prostu nie ma takiej możliwości.
manius_29 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Czyszczenie bez rozbierania .... to raczej nie czyszczenie.... ale ja sie tam nie znam. Też mi się tak wydaje, ale gość twierdził że to robią skutecznie (na marginesie mają akredytację Garreta), bodajże ultradźwiękowo (tak jak kamień na zębach ). Co do logów. Regulacja ciśnienia doładowania bardzo dobra - nic nie trzeba robić ze sprężarka. Fajno że oki, tylko ten sporadyczny tryb awaryjny i co jest powszechne dla AWX-ów (długi wąteczek) szuranko. Szura w zakresie 1800-2200 przy dodawaniu gazu i odpuszczaniu, troszkę mnie to ......irytuje (objaw powszechny dla dotkniętych przypadłością posiadaczy AWX-ów).
przemik Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 robią skutecznie (na marginesie mają akredytację Garreta), bodajże ultradźwiękowo Ile chcą za to ??
manius_29 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2011 jak dzwoniłem w grudniu gość chciał 200 - 250, teraz jakaś miła pani zażyczyła sobie 300 - pewnie kryzys i vat, albo sporo słodzą[br]Dopisany: 02 Kwiecień 2011, 14:52_________________________________________________ jeśli czasami ci wchodzi w tryb awaryjny to do sprawdzenia najpewniej n75. A z logów nie byłoby widać złej pracy N75? Bo chyba jedyny skuteczny sposób na jego sprawdzenie to wymiana na inny sprawny lub podmiana z N18.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się