Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi TT, 2.0TFSI, S-tronic, Bodykit TTS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ITG u mnie jest bardzo cichy, mozna powiedziec, ze nie slysze filtra do momentu jak nie opuszcze szyby.

Opublikowano

a co to za wzorki na lewej ściance?

Opublikowano

:shocked: Ale po co ?Przecie to mega fajny dźwięk :kox:

To samo miałem napisać :decayed:

a co to za wzorki na lewej ściance?

to chyba taśma klejąca a nie wzorki , po to chyba zeby blacha nie obdrapała rury dolotowej.

Malik jezdziłeś juz autem z ta osłoną ????

Opublikowano

a co to za wzorki na lewej ściance?

to chyba taśma klejąca a nie wzorki , po to chyba zeby blacha nie obdrapała rury dolotowej.

Malik jezdziłeś juz autem z ta osłoną ????

Tak, dokładnie to jest zabezpieczenie na czas przymiarek żeby blacha nie obdrapywała dolotu.

Dzisiaj chłopaki odbierają osłonę z lakierowania proszkowego. Pewnie jutro podjadę na montaż.

Opublikowano

Tak, dokładnie to jest zabezpieczenie na czas przymiarek żeby blacha nie obdrapywała dolotu.

Dzisiaj chłopaki odbierają osłonę z lakierowania proszkowego. Pewnie jutro podjadę na montaż.

zwróć uwage na to żeby ta dziura na rure dolotową w osłonie była dosyć duza. Silnik podczas jazdy odchyla sie o kilka cm przód/tył i dobrze byłoby gdyby rura nie dzwoniła ci o blache :wink4:

Opublikowano

Tak, dokładnie to jest zabezpieczenie na czas przymiarek żeby blacha nie obdrapywała dolotu.

Dzisiaj chłopaki odbierają osłonę z lakierowania proszkowego. Pewnie jutro podjadę na montaż.

zwróć uwage na to żeby ta dziura na rure dolotową w osłonie była dosyć duza. Silnik podczas jazdy odchyla sie o kilka cm przód/tył i dobrze byłoby gdyby rura nie dzwoniła ci o blache :wink4:

Jest margines z każdej strony około 2cm zabezpieczony elastyczną uszczelką. Pełna profeska.

Opublikowano

git

BTW wkładaj ITG zamiast K&N :good:

Opublikowano

git

BTW wkładaj ITG zamiast K&N :good:

Zobaczymy jak będzie obecny dmuchał w osłonie.

Jak nadal będzie za głośno szumiał to zmienie na ITG.

Opublikowano

git

BTW wkładaj ITG zamiast K&N :good:

Zobaczymy jak będzie obecny dmuchał w osłonie.

Jak nadal będzie za głośno szumiał to zmienie na ITG.

ITG bedzie głośniejszy bo jest bardziej hmm... ażurowy :kox: :kox: :kox:

No ale co za tym idzie ma wiekszą przepustowość :good:

Opublikowano

git

BTW wkładaj ITG zamiast K&N :good:

Zobaczymy jak będzie obecny dmuchał w osłonie.

Jak nadal będzie za głośno szumiał to zmienie na ITG.

ITG bedzie głośniejszy bo jest bardziej hmm... ażurowy :kox: :kox: :kox:

No ale co za tym idzie ma wiekszą przepustowość :good:

Zdania są podzielone. Flyer ma ITG i twierdzi, że go nie słyszy.

Opublikowano

Zdania są podzielone. Flyer ma ITG i twierdzi, że go nie słyszy.

ja ci mówie w kontekscie słyszalności w B5 , B6 jest lepiej wyciszona. U mnie w parówie fajnie było słychać ale to pewnie przez dziury , które zostawił spawacz podczas montowania EU grodzi w angliku :decayed:

Opublikowano

ja w porównainiu ITG vs. K&N nie słyszałem ITG a K&N sapał jak stara babcia, to było w silniku R6 a w V8 ITG też nie było słychać spod maski, zasysa ale cichutko

Opublikowano

Zdania są podzielone. Flyer ma ITG i twierdzi, że go nie słyszy.

nie mam w sumie porownania do seryjnej puchy, ale inni tez twierdza, ze po zmianie na ITG [w 2.7TT] prawie go nie slychac.

w 1.8T podobno jest odwrotnie, wiec u Ciebie tez moze byc glosny.

Opublikowano

W końcu po wielu trudach udało się ukończyć osłonę do stożka. Rafał ze sporttig.pl spisał się jak zwykle na medal.

IMG_2744.jpg

IMG_2742.jpg

IMG_6043.JPG

IMG_6045.JPG

IMG_6046.JPG

IMG_6047.JPG

Osłona została wykonana z aluminium wg. przygotowanego przeze mnie szablonu. Polakierowana proszkowo i oklejona termoizolacyjnym kocem. Dzieki niej udało się zminimalizować zasysanie gorącego powietrza z silnika i wyciszyć odgłos "oddychania". Pozostało jeszcze dobranie odpowiedniej uszczelki wokół rury dolotowej.

Dodatkowo udało mi się zrobić ciekawy mod. Wymiana standardowej, nudnej i starej gałki dźwigni S-tronic na super wypasioną, aluminiową gałkę z TTS.

IMG_6026.JPG

IMG_6033.JPG

IMG_6037.JPG

IMG_6041.JPG

Instalacja była odrobinę upierdliwa ale autko mocno odmłodniało w środku.

Dla porównania tak wyglądała stara gałka.

IMG_1477.JPG

Opublikowano

Autko naprawdę piękne a najważniejsze jest to że Tobie daje frajdę. Zgadzam się też z Twoją opinią, że jesteśmy trochę zaściankowi, ale każde społeczeństwo ma jakieś swoje minusy (ja poznałem szwedów jako osoby zamknięte w sobie i ceniące nad wyraz swoją prywatność). Wrócę do auta - podoba mi się wnętrze, skrzynia i to że auto daje Ci frajdę. Jednak najbardziej (w pozytywnym sensie) zazdroszczę Ci Twojego garażu. Widać że to jest Twoja oaza i sam dążę do tego aby kiedyś taki właśnie mieć. Nie ważne czy będzie tam stało A4 B6 które teraz mam czy R8 V10, a ważna jest pasja, która spaja nasz klub. Pozdro i Twoje zdrowie :drunk:.

Opublikowano

ale gała :kox: :kox: :kox: :kox: i osłona pierwsza klasa- pełna profeska :oklaski: :oklaski: :oklaski:

Opublikowano

Nie długo się znudzi i będzie od TTRS :naughty:

Zdjęcia jak zawsze :good:

Radio Midland dobry wybór :)

Opublikowano

no gałka robi robotę wyraźna zmiana :good:

osłona też :kox:

ale to radyjo z boku to karwa jakbyś ambulansem albo taryfą jeździł....a fuj :decayed:

Opublikowano

Twój stan jest już nieuleczalny :polew:

Wyślij projekt osłony do audi niech zaczną to produkować a nie karwa jakieś chińskie plastiki stosują.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...