darecki123 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 a czy ten sterownik ma jakieś znaczenie skoro i tak jest wsad inny ? czy jazda na tym sterowniku zchipowanym czyms grozi?
vauxhall95 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Tamten obsluguje inny sprzet miedzy innymi:Turbo WG,przeplywka tak samo inna,klapa gaszaca,wiele innych.Wszystko jest inaczej.Tak na chlopski rozum masz komputer 200mhz i 64ram zainstaluj tam win 7 moze sie uruchomi ale jak to bedzie chodzilo to nie wiadomo.Tak samo jest tutaj.
darecki123 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Da się jakoś przenieść ten chip do prawidłowego sterownika ? pytania moga wydawac sie glupie , ale nie znam sie za bardzo poza tym jestem troche w szoku, dostalem wlasnie w piatek certyfikat z v-tech f*ck!
Robokop Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Patryk to powiedz mi co da podmianka sterownika z mojego auta? chipa nie bedzie a silnik bedzei pracowal jak seryjny AFN tak? to co z tym chipem na tym sterowniku z seata, bedzei go mozna poslac na allegro i liczyc ze ktos go kupi. tuner z wlasnej dobrej woli moze ale nie musi go przegrac na nowy komputer. w takim razei jak oni to zrobili ze program zostal wgrany a oni nie zajazyli ze co jest nie tak, P.s nie znam sie na tym ale na chlopski rozum to skoro robia nowy program to sterownik nie powinien chodzic jak nalezy pod tym co ma do zaoferowania?
vauxhall95 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 zgadza sie zostalo podniesione cisnienie doladowanie?ale uklad jest inaczej sterowany i poprostu glupieje dlatego lapie awaryjny.Chodzi o to by sprawdzic stan motorowni,jak chodzi w serii dopiero potem myslec co z tym chipem.Kto tam zaplacil,ile zaplacil to juz nie moja sprawa..Ja mowie co bym zrobil,uwazam to za sluszne i jedyne co w tej sytuacji nalezaloby zrobic.[br]Dopisany: 02 Kwiecień 2011, 21:02_________________________________________________a jakie odczucie w stosunku do seryjnego afn.Aha 140koni to napewno napewno napewno on nie ma nie ma nie ma
przemik Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Dziwne, ze w V-tech nie zwrocili mu uwagi ze ma ster od innego samochodu.... ale coz klient nasz Pan...
Robokop Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2011 powiem ci ze to samo mu powiedzilaem ze jakby mi taki chip zrobili to bym sie wk..wil bo powiem ci ze moja serai mnie bardzeij zadowala pomijajac to ze ta 2 i 3 wciska w fotel ale dopiero przy ok 2500obr poznijsze biegi to mol bagienny ale to tez mozliwe ze wina awaryjnego
darecki123 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 z wykresu z hamowni wynika ze ma 140 koni, 300Nm przy 2645obr/min, hamowali go przy mnie wiec chyba bez sciemy, poza tym V-tech ma raczej dobre opinie, co do odczuć mogloby byc lepiej ale i tak jest duzo wiekszy kop niz w serii
przemik Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Heh Piotrek Zawsze mowilismy z kolegą o nicku na "S" ze wykres i cyfry to nie wszystko, liczy sie tez wrazenie z jazdy....
vauxhall95 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 no jak seria to byla 90koni to nie moglo byc rewelacji
darecki123 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 w serii miał 111,6 km i 239 Nm wrzuce wykres jak znajde aparat
vauxhall95 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 To ja juz nie kumam niczego,jak sterownik od 90koni moze miec 110,jeszcze ze zle dzialajacym turbo. nie chce nikomu zlej opini robic ale moze wjechales z ECU od 110 a wyjechales z 90+chip.Najlepiej wyjmij ecu i zrob zdjecie naklejki
darecki123 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 sprawdzałem tabliczke znamionową na ecu i końcówka jest EC więc to jest ten z Seata.. poza tym chyba nie da rady zchipowac 90km-140km; nic z tego nie kumam[br]Dopisany: 02 Kwiecień 2011, 21:32_________________________________________________a tak w ogole, patrzac na te logi.. co jest nie tak...? musze miec jakies argumenty jak do nich pojade
vauxhall95 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 tak samo ja.Wg.mnie temu softowi do 140koni brakuje troche.Pojedz tam i zapytaj o co kaman,na probe wstaw oryg sterownik i tyle.Masz logi jak bylo przed modem.
Robokop Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2011 przemik powiem ci ze ja tez swojego czasu chcialem zapodac chipa ale po przemysleniach stweirdzilem ze wole zostac przy niezawodnosci seri jaka jest afn, a dziwna sprawa kolega darecki123 mowil ze przed chipem tez wrzucili na hamownie i bylo ponoc 112km a nie 90 jak seryjny seat[br]Dopisany: 02 Kwiecień 2011, 21:39_________________________________________________kolega nie ma logow z przed dopiero dzis byly robione pierwsze logi :gwizdanie: :gwizdanie:[br]Dopisany: 02 Kwiecień 2011, 21:41_________________________________________________ok panowie zrobim tak poswiece sie jak bede mial czas to podmienimy sterownik na moj wrzucimy jeszcze raz logi na tym kompie, pytanie co moze sie wydarzyc jezdzac na takim strerowniku czy silnik cierpi?
lukjar7 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Tamten obsluguje inny sprzet miedzy innymi:Turbo WG,przeplywka tak samo inna,klapa gaszaca,wiele innych.Wszystko jest inaczej.Tak na chlopski rozum masz komputer 200mhz i 64ram zainstaluj tam win 7 moze sie uruchomi ale jak to bedzie chodzilo to nie wiadomo.Tak samo jest tutaj. trochę się mylisz, bo na 16 bitowym ecu da sie wysterować wszystko, wg a vnt to mapa, przepływka to linearyzacja jakby autor chciał program to zapraszam na pw
Robokop Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2011 jak co to nie autor tylko kolega Darecki123 bo to jego logi ja tylko bylem posrednikiem
vauxhall95 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Tamten obsluguje inny sprzet miedzy innymi:Turbo WG,przeplywka tak samo inna,klapa gaszaca,wiele innych.Wszystko jest inaczej.Tak na chlopski rozum masz komputer 200mhz i 64ram zainstaluj tam win 7 moze sie uruchomi ale jak to bedzie chodzilo to nie wiadomo.Tak samo jest tutaj. trochę się mylisz, bo na 16 bitowym ecu da sie wysterować wszystko, wg a vnt to mapa, przepływka to linearyzacja jakby autor chciał program to zapraszam na pw Dokladnie tak jak mowisz,kwestia czy to wszystko zostalo wykonane.Tego nikt nie wie,ECU nie jest droga sprawa,wg.mnie najlepiej miec ori ecu i chipowac.A nie jakies podchodzy od d*py strony.
lukjar7 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 co do ostatniego zdania też się zgadzam chyba że w 8 bitowym 1z chcemy zaadaptować VNT to już nie mamy wyboru
ciahciah Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 ten silnik nie jest zdrowy mechanicznie, proponuje zostawić na razie ecu w spokoju i najpierw silnik doprowadzić do ładu, prócz wymiany filtra paliwa sprawdź rozrząd bo bardzo możliwe ze o jeden ząbek masz źle złożony lub przeskoczył, wyczyść też egr i zajrzyj do kolektora ssącego czy jest zawalony smolistym osadem, potem zapraszam z kompletem logów albo opcja druga z ecu o której wszyscy trąbią, wybór należy do ciebie czy za każdym razem powyżej 190 łapiesz tryb awaryjny? po skasowaniu błędów podaj te co wracają, podaj też ten co powoduje tryb awaryjny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się