KYLOMC Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2011 sprawdziłem niema takiego aż luzu w normie
gregory Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Odgłos jakby się turbo zacierało. Sprawdź czy turbo dostaje olej. Odkręć przewód od turba, wyjmij bezpiecznik od pompy paliwa i zakręć rozrusznikiem, powinien polecieć olej. A już najlepiej wykręć cały przewód i sprawdź na zewnątrz jego drożność. Możesz też sprawdzić jak kręci się wirnik turba. Powinien bardzo lekko, że jak zakręcisz nim to jeszcze chwilę się będzie kręcić, znaczy zrobi parę obrotów. Nie może się kręcić sztywno, że ledwo co. No chyba, że masz tam jakiś gwizdek na wydechu z allegro
KYLOMC Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2011 nie no gwizdka nie mam heheh gwizd cichnie jak silnik złapie ciepła ,a wirnik jak mówisz ładnie sie obraca bez żadnego odgłosu będę myślał w następnym tygodniu nad zmienikiem rurki oleju tylko jak patrzyłem na demontaż od strony filtra oleju to nie wiem jak to odkręcić
dogasso Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Mi podobnie brzmiało przy zimnym silniku jak turbo zaczęło kolano pokazywać. A później to nawet fajny efekt był bo jak puszczałem gaz to było słychać jakby BOVa tyle że trzymało 0,4b a nie 0,6... Ale przeładowanie to bardziej by chodziło o jakąś nieszczelność. Zrób tak jak chłopaki mówią a znajdziesz jakąś dziurke... :gwizdanie:
KYLOMC Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2011 kolego już zrobiłem test szczelności i tylko lekko ucieka gdzieś miedzy rura od odmy a czujnikiem temperatury muszę sprawdzić na zimnym bo wtedy wszystko jest skurczone i lepiej słychać
trynity00 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Żeby odkręcić linię olejową od strony filtra musisz się troszkę pogimnastykować. Odkręć zbiornik wyrównawczy cieczy chłodzącej wypnij kostkę z niego odchyl go na siebie płaska 17-tka nurkujesz pod kolektor ssący i namacalnie milimetr po milimetrze odkręcasz przewód. To najszybszy sposób bez zrzucania kolektora. Ciężko tam operować ale jak mnie się udało to i tobie też powinno.
domjenick Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Żeby odkręcić linię olejową od strony filtra musisz się troszkę pogimnastykować. Odkręć zbiornik wyrównawczy cieczy chłodzącej wypnij kostkę z niego odchyl go na siebie płaska 17-tka nurkujesz pod kolektor ssący i namacalnie milimetr po milimetrze odkręcasz przewód. To najszybszy sposób bez zrzucania kolektora. Ciężko tam operować ale jak mnie się udało to i tobie też powinno. ale po co ma odkręcać przewód olejowy?
lukjar7 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 a moze łopatki na obwodzie wirnika dostały w dupe ;p
KYLOMC Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2011 sprawdziłem na zimnym silniku gdzie ta nieszczelność jest i okazało się ze jest z uszczelki napinacza łańcucha . Powie mi ktoś czy z wymianą jest jakiś problem ?
Buba Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 sprawdziłem na zimnym silniku gdzie ta nieszczelność jest i okazało się ze jest z uszczelki napinacza łańcucha . Powie mi ktoś czy z wymianą jest jakiś problem ? a nie cieknie olejem ??
KYLOMC Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2011 trochę cieknie ale nie aż za bardzo
gregory Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 sprawdziłem na zimnym silniku gdzie ta nieszczelność jest i okazało się ze jest z uszczelki napinacza łańcucha . Powie mi ktoś czy z wymianą jest jakiś problem ? Jeśli chodzi ci o uszczelkę pod końcową stopką, tą z filterkiem z siatki to nie ma z tym wielkiego problemu. Ściąga się dekiel odkręca tą stopkę i uszczelka w ręce Ale co to ma wspólnego z przeładowaniem?
KYLOMC Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2011 jak końcowa stopka ? mi chodzi o tą http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic/uni/ws_towDetail.php?wit=SKLEP&towkod=431238&typ=4614&wsk=O z tamta mi wylatuje powietrza na zimnym a na ciepłym mniej . A co do przeładowania to nie wiem czy to akurat jest to,ale przydało by się to uszczelnić i dlatego się pytam czy ktoś to wymieniał
domjenick Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 no ale temat jest o przeładowaniu-więc wszystkie rzeczy o rozkręcaniu przewodów olejowych,uszczelkach sprawia,że robi się potężny OT,a za parę postów nie będzie wiadomo o co chodzi-trzymaj się przeładowania i jak to rozwiązać
KYLOMC Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2011 ok to jeszcze raz zobaczę gruszkę (WG) [br]Dopisany: 25 Kwiecień 2011, 20:38_________________________________________________i dziś podpiłem gruszkę do muszli turbiny i okazało sie ze pompuje 0.4 bara jak mówiłem i niema falowania mocy ,czyli N75 do wymiany?
domjenick Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 podmień na próbę-wtedy będziesz na 100% pewien
KYLOMC Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2011 hmm tylko od kogo ... pomyślimy
domjenick Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 hmm tylko od kogo ... pomyślimy uderzaj na dolnośląskich-wrocław,legnica-w legnicy na pewno jest jedno 1,8T,jakbyś podjechał na spota-i wcześniej z Bartkiem pogadał... :gwizdanie:
gregory Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Jak masz w domu kompresor to sprawdź sobie ten N75. Podepnij pod niego jakiś 1bar powietrza i zobacz czy w pozycji zamkniętej będzie szczelny, czy będzie coś przepuszczał. Jak tak będzie to będziesz słyszał syczenie, ulatujące powietrze. Falowania doładowania może też powodować właśnie nieszczelny N75
KYLOMC Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2011 szczelne jest wszystko .... zobaczyłem przez vag test wyjść czy będzie cykać i okazało sie ze wywala mnie ze niemożna zrobić testu i nie cyka ,ale jak podłącze na krótko pod 12v to cyka dobrze czy zle?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się