Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Ściąga w prawo


meidzer

Rekomendowane odpowiedzi

Żarty nie zarty ale wydaje mi sie ze jak sciaga w prawo "troszke" to jest norma bo zalezy tez chyba od pochylu drogi:) jezeli nie prosze o sprostowanie;)

Pomińmy ten drobny szczegół w postaci stanu naszych dróg...

Zero ściągania na równej drodze - tak powinno być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega żartuje oczywiście

oczywiscie, ze zartuje, trzeba ustawic zbieznosc, nie ma innej rady, na naszych pieknych dziurawych i pelnych wybojow drogach latwo dochodzi do rozregulowania zbieznosci, wystarczy wpasc w jedna gleboka dziure i problem gotowy, oczywiscie cisnienie w kolach tez trzeba sprawdzic , bo moze z ktoregos kola ucieka powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. mnie też ściągało w prawo. byłem na zbieżności (OK) podglądałem czy ne było autko po "spotkaniu" z czymś innym :wink: . Teraz zmieniłem oponki i i i i NIE ŚCIĄGA! wina opon.

p.s. tata w b4 też miał taką samą "awarię" też wymiana opon pomogła.

teraz śmigam jak pod linijkę :mrgreen: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na prostej drodze puszczam kierownicę i mogę "spać", zbieżności ani geometrii nie ruszałem, auto sprowadzone po delikatnej stłuczce gdzie układ jezdny był nie ruszony ani chlodnice. :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ja takze nie rozwiazalem jeszcze problemu sciagania na prawo.

Na samym poczatku autko smigalo prosciutko...po jakims czasie zaczelo lekko cos szumiec z prawej (i analogicznie zaczelo mnie lekko sciagac w prawo, obecnie bardziej). Ale podjechalem do ASO, rozpedzili kola i stwierdzili ze lozyska sa ok...

Dodam ze oponki wymienilem na nowe i jest identycznie...

Podjechalem tez na zbieznosc do Shell Auto Serv, i powiedzieli ze z przodu jest ok, natomiast z tylu jest poza normami (niestety nie potrafili ustawic, bo zapieczone bylo).

Pytanie brzmi, czy katy na tylnych kołach moga miec wplyw na prostą jazdę?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącze sie do tematu bo widze ze jak już sciąga to tylko w prawo :tongue4:

Od kiedy wymieniłem zimówki na nowe alu 16" zauważyełm ze sciąga w prawo tak sie zastanawiam czy to moze być wina tego ze kupiłem używane opony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącze sie do tematu bo widze ze jak już sciąga to tylko w prawo :tongue4:

Od kiedy wymieniłem zimówki na nowe alu 16" zauważyełm ze sciąga w prawo tak sie zastanawiam czy to moze być wina tego ze kupiłem używane opony?

Bardzo prawdopodobne.U mnie dla odmiany sciągało w lewo na zimówkach i po zmianie na letnie jest o.k. Kiedyś w innym aucie też mi sciągało i pamiętam,że przestało po wymianie tylnych opon. Proponuję najpierw przyjrzeć się ogumieniu zanim zaczniesz grzebać w zawieszeniu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja ma taki problem ze sciaga mi moje a4 2000r na prawo. wszystko odbywa sie w ten sposob ze jadac szybciej na wprost musze kierownica skrecac w lewo aby utrzymac tor jazdy na wprost. wczesniej byly zalozone letnie opony na tych samych felgach co teraz. oponu byly mocno sfatygowane ale wtedy nie odczuwalem takiej przypadlosci ze ciagnie na prawo po wymianie 4 sztuk na nowki zimowe ultragrip 7+ auto ciagnie mi na prawo, myslalem ze zbieznosc ale ostatnio ustawilem i dalej nic ciagle ten sam efekt a cisnienie w oponach wzorcowe, co moze byc przyczyna czy w adui a 4 sa ustawiane katy wyprzedzenia sworznia zwrotnicy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolacze sie do temu.U mnie tez sciagalo na prawo (dosyc mocno) i wina byla opon Byly to opony kierunkowe i przekladka przod-tyl nic nie dala bo obie te opony mialy "stopki" . Teraz mam nowe caly kąplet i jest ok :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pojechalem jeszcze raz na geometrie do wymiany poszedl drazek kierowniczy i koncoka drazka bo sie zapiekl i nie szlo ruszyc przod ustawiona zbieznosc katy przod nie byly zle gorzej tyl ale stwierdzili ze nie jest zle ze to moze byc wina zuzytych elementow zawieszenia itp, teraz po tym ustawianiu to musze trzymac kierownice lekko w prawo zeby jechac prosto(jak ustawie prosto skrecam do osi jezdni w lewo) na odwrot jak przedtem a jak ja ustawie do jazdy na wprost to za bardzo juz nie sciaga ale drazni mnie to lekkie przestawienie kierownicy jak to ustawic zeby bylo ok moze to wina opon jednak nie mam juz pomyslu co zrobic. Mechanik mow zeby sprobowac przestawic kierownice na wielowpuscie... ale czy to jest wyjscie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...