Darkoz Opublikowano 27 Grudnia 2007 Opublikowano 27 Grudnia 2007 Od ponad pol roku jestem szczesliwym posiadaczem Audi A4 B7 2.0TDI 140PS FWD i juz na samym poczatku wiedzialem ze niestety bede musial "troche" zchipsowac moj samochodzik. Chcialbym zebyscie mi doradzili na ile podciagnac i ewentualnie gdzie moge to zrobic w okolicach Legnicy.. wiem ze jest u nas pan Leszek z VELOSTATU ktory podobno zna sie na robocie ale moze jest ktos kto potwierdzi jego umiejetnosci?? Ps. szkoda ze na naszym forum tak malo osob postuje na temat B7.. przecie nowa generacja juz stoi w salonach.. Pozdrawiam wszystkich serdecznie
letallec Opublikowano 27 Grudnia 2007 Opublikowano 27 Grudnia 2007 Podobno to slabe silniki sa. Korbowody sie łamia i wychodza bokiem + turbo niedomaga. Na pewno byś chciał go jeszcze nadwyrężyć?
Darkoz Opublikowano 27 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2007 Podobno jest tak jak mowisz.. pewnie masz racje.. slyszalem srednie opinie na temat tego silnika dlatego pytam na forum.. 2.0 TDI w A6 to porazka i efekty sa takie jakie sa.. ale raczej nie znam nikogo kto by narzekal na ten slinik w A4.. Jesli chodzi o mnie to szczerze przyznam ze nie jest to szał pał ale i problemow tez z nim nie mam.. tyle tylko ze bierze olej ~0,5 litra na 5000 km ale podobno ten silniczek uklada sie dopiero po 50 tys. Na chwile obecna mam 30 tys. i pobor oleju zmalal. JAAAA CHCEEEEE 180 PSSSS i 410 MOMENTUUUUU !!! !
Flyer Opublikowano 27 Grudnia 2007 Opublikowano 27 Grudnia 2007 Czemu nie wybrales opcji 170PS? Wnioskuje, ze kupiles nowe auto...
letallec Opublikowano 27 Grudnia 2007 Opublikowano 27 Grudnia 2007 OK. Jak chcesz to Ci powiem. Na spocie wwa gadałem kiedyś z posiadaczem A4 z 2.0 140KM. Mówił że ta jednostka w B7 jest najgorsza z wszystkich w niej montowanych. Właśnie ze względu na wymienione przeze mnie wady powyżej. Chyba już nawet go sprzedał Nic wiecej na temat tych jedniostek nie słyszałem. Ani dobrego, ani złego.
Darkoz Opublikowano 27 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2007 nie wybralem wersji 170 PS poniewaz samochodzik kupiony byl na firme i akurat na ten model oferta byla najatrakcyjniejsza a po drugie wiedzialem ze bez problemu osiagne ta moc dzieki OBD [br]Dopisany: 27 Grudzień 2007, 13:40 _________________________________________________Letallec: nie bede sie bronil ani nie bedzie przystawal przy swoim.. ale mam dwoch znajomych ktorzy smigaja a4 b7 2.0 tdi i wszyscy sa zadowoleni.. a twoj kolega moze trafil na jakis wadliwy.. albo ktos mu wgral dupiastego wirucha.. Po drugie wydaje mi sie ze audi nie robi slabych i tak mocno wadliwych silnikow?? Przeciez wiekszosc B7 w naszym kraju wyposazone jest w 2.0 tdi 140 ps..
szogun0 Opublikowano 27 Grudnia 2007 Opublikowano 27 Grudnia 2007 Jeśli masz FAP, to mogą być problemy z czipowaniem, zmienia się ciśnienie i temp. spalin, a czujniki to notują.
frontside Opublikowano 27 Grudnia 2007 Opublikowano 27 Grudnia 2007 Ten motor nie ma FAPa Większe problemy robią 2.0 TDI poprzeczne i w A6 (już kiedyś o tym pisałem - za duży i za ciężki samochód na ten motorek - puchnie chłodnica oleju, pękają bloki, ogólne niedomagania zamęczonego motoru). Po 60kkm nadal bierze olej a z bagnetu nie da sie korzystać normalnie. Po takim przebiegu nic z silnikiem się nie dzieje. Z tego co słyszałem w serwisie to 170km motor jest bardziej zawodny.
letallec Opublikowano 27 Grudnia 2007 Opublikowano 27 Grudnia 2007 Co do to mysle jak Ty. Aczkolwiek nie da sie polemizowac z faktem, ze najwiecej A4 B7 wracających do serwisu na lawecie to wersje 2.0 TDI z uszkodzeniami jak wymieniłem. Takie są fakty. Co prawda nie bedzie tego duzo, ale statystycznie najwiecej Pozdro
Darkoz Opublikowano 27 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2007 nie ma sie czym przejmowac.. bo tak naprawde wszystkie samochody maja swoje slabsze i lepsze strony.. tak czy inaczej na bank cos pokombinuje.. najlepiej zeby wypowiedzial sie ktos kto przeszedl wirusa w 2.0 tdi.. Z tego co widze bardzo chwalicie Rogala z warszawy.. ciekawy jestem co on sadzi na ten temat.. musze sie z nim skontaktowac.. ciezki orzech do zgryzienia
Flyer Opublikowano 27 Grudnia 2007 Opublikowano 27 Grudnia 2007 U mnie w rodzinie dosc dlugo jezdzila A3 2.0TDI z 2003r. Program byl mocny na ponad (podobno) na ponad 190 PS - zrobiony w VTG. Z tego co wiem problemow zadnych do dnia sprzedazy nie bylo... Auto trzaskalo spore przebiegi, 40-50k km rocznie.
Gość Trzeniu Opublikowano 27 Grudnia 2007 Opublikowano 27 Grudnia 2007 Podobno to slabe silniki sa. Korbowody sie łamia i wychodza bokiem + turbo niedomaga. Na pewno byś chciał go jeszcze nadwyrężyć? To samo usłyszałem w Krakowsiej ASO u Bełtowskiego... miejmy jednak nadzieję że Twoja będzie (hulać) :th:
ykk Opublikowano 27 Grudnia 2007 Opublikowano 27 Grudnia 2007 Darkoz napisz do tego uzytkownika: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?action=profile;u=2057 On ma ten silnik w A3 8l i dosc mocno wyrezane. :th:
ctv Opublikowano 27 Grudnia 2007 Opublikowano 27 Grudnia 2007 ja słyszalem ze wszystkie te silniki tdi to kupa,trzeba bylo kupic mondeo tdci, kuzyn mojego znajomego mówil ze to super motory no i w salonie też mi to mówili
marewel Opublikowano 27 Grudnia 2007 Opublikowano 27 Grudnia 2007 ja słyszalem ze wszystkie te silniki tdi to kupa,trzeba bylo kupic mondeo tdci, kuzyn mojego znajomego mówil ze to super motory no i w salonie terz mi to mówili OMG porównuje Forda do Audi :polew:
rex Opublikowano 27 Grudnia 2007 Opublikowano 27 Grudnia 2007 ja słyszalem ze wszystkie te silniki tdi to kupa,trzeba bylo kupic mondeo tdci, kuzyn mojego znajomego mówil ze to super motory no i w salonie terz mi to mówili O kur... :D Pan "bezdymny program" wrócił :> Welcome back P.S. Sora za off-top
Darkoz Opublikowano 27 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2007 Uffff.. kamien mi z serca spadl.. No wiec jak sadzicie ile Kucy i Momentow bedzie mozna z tego silniczka wykrzesac tak aby poczuc roznice..?? Jestem tez ciekaw drodzy klubowicze kogo mi polecacie tak abym mial pewnosc ze wirus bedzie dobrej jakosci itp. ??
Rogalotti Opublikowano 27 Grudnia 2007 Opublikowano 27 Grudnia 2007 Witaj. Nie zrobiłbym wiecej/mocniej na Twoim miejscu niż 170-175PS i 380-390Nm. Różnica będzie kolosalna i rozsadek zachowany. Zapraszam.
poziek Opublikowano 27 Grudnia 2007 Opublikowano 27 Grudnia 2007 Darkoz odpowiedź Rogalottiego jest dla ciebie - umów się z nim, wsiądź w fure i niech ci zrobi program. Odpowedzi w stylu ctv czytaj tylko wtedy gdy posiadasz stężenie alko we krwi powyżej 2 promili
marewel Opublikowano 27 Grudnia 2007 Opublikowano 27 Grudnia 2007 Wszysty Tedeiowcy ktorzy pisza ze 2.0 TDI to kibel,poprostu ci zazdroszcza.Ja tam chcialbym miec 140kuni w TDI.
Rekomendowane odpowiedzi