ZABA Opublikowano 27 Grudnia 2007 Opublikowano 27 Grudnia 2007 Witam mam znajomego w jego aucie a6 jest bardzo duzy wyciek oleju bylo tyle fachowcow ale nikt nie wie z ktorego miejsca leci chodzi mu po glowie zeby zalac olej mineral do uszczelnienia sinika moze ktos z kolegow ma podobny problem w a4 silnik 2.4 v6
staniek Opublikowano 27 Grudnia 2007 Opublikowano 27 Grudnia 2007 Trochę mało informacji coby cokolwiek radzic. Napisz przynajmniej gdzie silnik jest najmocniej ubabrany.
ZABA Opublikowano 28 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2007 trudno okreslic miejsce silnik jest tak zabudowany olej cieknie chyba od strony rozrzadu a potem go goni po wydechu no i mozna frytki smazyc.
kochas Opublikowano 29 Grudnia 2007 Opublikowano 29 Grudnia 2007 witam wszystkich male pytanko jaki olej do a4benzyna i ile wchodzi oleju :drool:
lone_wolf Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Było milion razy. 10W40 A odnośnie tematu - może uszczelniacz wału korbowego?
cayenne Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 witam wszystkich male pytanko jaki olej do a4benzyna i ile wchodzi oleju :drool: Najpierw poszukaj zanim zadasz pytanie,w dodatku pytasz w nieodpowiednim temacie. Wchodzi 3,6 z tego,co pamiętam. A jaki olej? Nie jest powiedziane,że ma to być 10W 40. Możesz zalać nawet syntetykiem jeśli silnik wcześniej na takowym jeździł.
demoralizator Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 olej cieknie chyba od strony rozrzadu a potem go goni po wydechu no i mozna frytki smazyc. Pewnie bedzie trzeba wymienic uszczelke pod pokrywą zaworów ewentualnie uszczelniacz wałka rozrządu. Zdejmij środkowa osłonę i osłony na głowicach (te plastykowe) i będzie cos wiecej widać. Obmyj trochę w tych okolicach silnik najlepiej środkiem w atomizerze do mycia silników i odpal pogazuj ewentualnie przejedź i pokaże co i jak.
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 ciec może z każdego miejsca praktycznie. Bez sensu to strzelanie. Olej jest na tyle lepki, że może wyciekać z np. z okolic chłodnicy oleju, spływać po różnych elementach do przodu i powstaje błędny wniosek, że to z tych okolic jest wyciek. Równierz kilka kropel może sprawiać wrażenie nie wiadomo jak dużego wycieku. Zalanie oleju mineralnego nic nie da tylko skutecznie będzie zabijało silnik. Trzeba wejść pod samochód i obserwować, najlepiej gdy silnik jest włączony stymulując wzrost ciśnienia oleju, może da się zauważyć płynące krople.
przemo2.4 Opublikowano 6 Stycznia 2008 Opublikowano 6 Stycznia 2008 mam ten sam silnik tyle ze w a4 i mam ten sam problem . leci olej i nie idzie tego uszczelnic . niby leci z pod kap zaworowych ale wymiana uszczelek nic nie pomaga. co dziwniejsze raz leci mocniej a czasami prawie wogole. jedno co ja zauwazylem ze wycieki sa zawsze w tym samym miejscu . jak stoisz przodem do samochodu to prawa kapa cieknie z przodu a lewa z tylu(w tych miejscach na uszczelkach sa takie jakby "koreczki" czy cos nie wiem jak to nazwac). bylem z tym u roznnych mechanikow i kazdy mial inna teorie co z tym zrobic a w serwisie to uslyszalem ze v6 tak czasem maja i ze jak zacznie leciec to zeby byc pewnym trzeba by wymienic wszystkie uszczelki silnika. a co do pomuslu z nalaniem oleju mineralnego to chyba nie jest najlepszy .
adadur Opublikowano 9 Stycznia 2008 Opublikowano 9 Stycznia 2008 Z mineralnym to faktycznie głupota. Co do wycieków - kupic benzynkę estrakcyjną i załamany pedzelek i umyć zasyfiałą część nie motować osłon i co chwilę sprawdzać - przedmuchy powietrza mogą skutecznie zmylić co do miesca wycieku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się