Yoghurt Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 ile waży tarcza 288, 320 i 345? ciężar tarczy na stronę (katalogowe wg pewnego producenta) : 288 - 7,6kg 312 - 8,9kg 320 - 9,8kg 345 - 11,9kg czyli 2,1kg na strone, mysle, ze roznica w wadze miedzy 320 a 345 bedzie odczuwalna na przedniej osi. poza tym, 320mm jest szansa wcisnac pod niektore fele 16'' - a tu masz oszczednosc na oponach na zime no i nie ma takiego strachu przed dziurami jak na 17''. dodatkowo tarcza 320mm tez tansza. IMHO do fury 200KM 320mm zupelnie wystarcza
Dev Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 samo 320mm na przodzie to za mało do 200kM
Yoghurt Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 samo 320mm na przodzie to za mało do 200kM jasna sprawa, chodzilo mi tylko o roznice miedzy 320 a 345 i sens pakowania tak duzej tarczy na przod do samochodu o mocy 200KM i minusy jakie to za soba pociaga. swoja droga wazne jeszcze jaki kto ma styl jazdy. jak czytam wypowiedzi Siemiana i opisy jak mu tarcze swieca i dymia to glowa mala...
siemian Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 samo 320mm na przodzie to za mało do 200kM zdecydowanie za mało... Chyba żeby założyć po dwie tarcze na strone
Yoghurt Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 samo 320mm na przodzie to za mało do 200kM zdecydowanie za mało... Chyba żeby założyć po dwie tarcze na strone wiem, wiem Siemian, czytam o Twoim nieustannie swiecaco-dymiacym secie z S4
ArkadiuS Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2011 jeśli chodzi o kwestie cenowe to tak jak pisał Yoghurt setup pod 320mm jest tańszy użytkowo-montażowy. Ale różnica nie jest aż tak znacząca ,żeby nie montować. Sam jestem bardzo ciekaw jak to będzie hamować. Wszystko mam już kupione, tylko czeka w garażu na montaż . Może w weekend uda się zmontować. Natomiast nie planuje żadnego Siemianowego tuningu optycznego pod hamownie tj wytwornica do dymu oraz laserów hehehe
Bieniek Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 A jak ja mam 312 z przodu i troszke malo mi.To co?Jest sens 320?Czy od razu musze 345mm?
audiomaniak Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 A jak ja mam 312 z przodu i troszke malo mi.To co?Jest sens 320?Czy od razu musze 345mm? Zależy jak kto jeździ, mi 320mm wystarczy, ale widzisz siemian wszystko zajeździ jak masz 312mm to zakładaj 345mm
Yoghurt Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 A jak ja mam 312 z przodu i troszke malo mi.To co?Jest sens 320?Czy od razu musze 345mm? Zależy jak kto jeździ, mi 320mm wystarczy, ale widzisz siemian wszystko zajeździ jak masz 312mm to zakładaj 345mm ja sie przesiadlem z 312 - na 345. calosc wypada bardzo fajnie. warto sie przesiasc ale jak pisalem wyzej, odczujesz te dotakowe kilogramy na przedniej osi
siemian Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Bieniek jak będziesz potrzebował zaciski 320 lub 345 to dawaj znać.
Bieniek Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Moje tarcze i klocki maja okolo 10tys km,wiec jeszcze troche pojezdze. Pozniej planuje cos zmienic,wiec bedziemy w kontakcie. Do Deva mam 30km :naughty:
siemian Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 no to klocki powinny Ci się powoli kończyć :decayed:
Bieniek Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 no to klocki powinny Ci się powoli kończyć :decayed: Nie zagladalem,ale cos tam chyba jeszcze jest. Co u mnie siedzi na tyle?
ArkadiuS Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Moje tarcze i klocki maja okolo 10tys km,wiec jeszcze troche pojezdze. Pozniej planuje cos zmienic,wiec bedziemy w kontakcie. Do Deva mam 30km :naughty: tarcze i klocki jeszcze sprzedaż jakiemuś desperatowi heheh. Jak już Ci mało i masz możliwość to rób setup na 345
siemian Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Panowie mam do sprzedania komplet zacisków S4 pod tarcze 345mm w bardzo dobrym stanie. Jakby coś to PW.
ArkadiuS Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2011 brać koledzy [br]Dopisany: 16 Kwiecień 2011, 08:09_________________________________________________wczoraj przyszedł czas na setup . Czas operacyjny 3h (bez pośpiechu) : wymiana zacisków + wymiana płynu hamulcowego (ATE TYP 200) + odpowietrzenie układu. A tak to wygląda: klocki + tarcze Textar porównanie 345 vs 288....jak starszy i młodszy brat hehehe zacisk z tarczą 288 zacisk z tarcza 345 a tak leżały 288 za felgą teraz wygląda tak Układ jest na dotarciu :gwizdanie:. Wrażeniami z jazd podzielę się później
kileeer Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 wlasnie wertuje watek o hamulcach 320mm z przodu i widze, ze zacisk jest ten sam a jedynie tarcza sie rozni. Siemian, dobrze wyczytalem? Ty to chyba przerabiales bo mialem jedne i drugie tarcze. co tam trzeba zmienic, gdybym chcial wywalic tarcze 345 i wrzucic 320? jarzma zmieniasz i zakładasz tarcze 320mm
Yoghurt Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 brać koledzy [br]Dopisany: 16 Kwiecień 2011, 08:09_________________________________________________wczoraj przyszedł czas na setup . Czas operacyjny 3h (bez pośpiechu) : wymiana zacisków + wymiana płynu hamulcowego (ATE TYP 200) + odpowietrzenie układu. A tak to wygląda: klocki + tarcze Textar porównanie 345 vs 288....jak starszy i młodszy brat hehehe zacisk z tarczą 288 zacisk z tarcza 345 a tak leżały 288 za felgą teraz wygląda tak Układ jest na dotarciu :gwizdanie:. Wrażeniami z jazd podzielę się później jaki masz rozmiar tej felgi? bo nie widac niestaty dobrze napisow na oponie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się