Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AVG] Stary klekot na koksie:) BRD+0,230+FMIC+Dynosoft


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

.

Edytowane przez Michał
Opublikowano

gratuluje. Soft jak na turbo od BRD rzeczywiście spokojny, ale to w końcu VP :kox:. Na AFN przy turbo z AWX ktos tu miał 170KM i 355Nm.

Co takiego poważnego się działo, że pierwsze podejście zostało zmienione?

Opublikowano (edytowane)

.

Edytowane przez Michał
Opublikowano

jest co podziwiać Michał ładna robota :good:

Opublikowano

175 KM na VP to ladny winik :good: Nm moze nie do konca duzo ale dla sprzęgła AWX bezpiecznie :hi:

Opublikowano (edytowane)

.

Edytowane przez Michał
Opublikowano

Jak zawsze ALI wykonał dobrą robote :good: Nic tylko jeździc :)

Opublikowano

A czy miało sens ładować wtryski 230 jeżeli pompa została seryjna? Z tego co wiem to na 216 ich pełne możliwości uzyskuje się przy pompie 11? Nie krytykuje tylko się upewniam.

Generalnie ładny wynik. Wsadziłeś już pare groszy w mody. Nie korci cię, żeby zrobić pompę 11 i mocniejsze sprzęgło i uderzyć w 190+?

Opublikowano (edytowane)

.

Edytowane przez Michał
Opublikowano

Bardzo ładnie zrobiony samochód. Podoba mi się.

Jaki masz przelot ze zszedłeś z programem tak nisko? To praktycznie bardzo lajtowy soft. Ten niuton jest do osiągnięcia przez sprężarke AWX przy takim chłodzeniu.

Osobiście pozostałbym przy 181/385. Wg mnie to żadna przesada, wręcz przeciwnie bardzo mądrze poprowadzone mocniejsze kreski.

Opublikowano

Skoro uważasz ze 175 to mało to wyskocz takim autem w trasę z gazem w podłogę przejedz tak pare km zobaczymy co pierwsze spłynie.

Opublikowano (edytowane)

.

Edytowane przez Michał
Opublikowano

Skoro uważasz ze 175 to mało to wyskocz takim autem w trasę z gazem w podłogę przejedz tak pare km zobaczymy co pierwsze spłynie.

Osobiscie pedałowałem w podłodze moim byłym AFNem calkiem czesto przez 30kkm i nic nie spłyneło. Wiadomo z głową. Jezeli kopcil no to dobrze - pompa dawała rade i wtryski tez:) BRD jeżdżą po sofcie na 1.65 i nic sie nie dzieje złego.

Opublikowano

A czy miało sens ładować wtryski 230 jeżeli pompa została seryjna? Z tego co wiem to na 216 ich pełne możliwości uzyskuje się przy pompie 11? Nie krytykuje tylko się upewniam.

0,230 a 0,216 to prawie ta sama kasa, więc wolałem te pierwsze. Po konsultacjach z Wojtkiem doszliśmy do wniosku, że do turbiny BRD będą bardziej odpowiednie. Owszem seryjna pompa to najsłabszy element tej konfiguracji, ale wyszedłem z założenia, że na seryjnej robimy co się da (w miarę bezpiecznie), a jeśli klęknie to wpada 11. Tak więc pewnie nie jest to ostateczny setup...

Nie korci cię, żeby zrobić pompę 11 i mocniejsze sprzęgło i uderzyć w 190+?

sprzęgło w AWX wytrzymuje ponad 400Nm (oczywiście bez strzelania co światła :wink4:) , więc do mojego zestawu powinno w zupełności wystarczyć, poza tym 360-380Nm dla dołu AVG to chyba taka w miarę bezpieczna granica :mysli:

Generalnie dosyć przyjemnie się teraz tym jeździ, jak na diesla rzecz jasna :decayed:[br]Dopisany: 14 Kwiecień 2011, 14:35_________________________________________________dorzucam aktualne fotki motorowni :)

dscn0036v.jpg

dscn0038e.jpg

Jak mowa o pompie 11-stce to mam pytanie gdzie można kupić?

Opublikowano

A czy miało sens ładować wtryski 230 jeżeli pompa została seryjna? Z tego co wiem to na 216 ich pełne możliwości uzyskuje się przy pompie 11? Nie krytykuje tylko się upewniam.

0,230 a 0,216 to prawie ta sama kasa, więc wolałem te pierwsze. Po konsultacjach z Wojtkiem doszliśmy do wniosku, że do turbiny BRD będą bardziej odpowiednie. Owszem seryjna pompa to najsłabszy element tej konfiguracji, ale wyszedłem z założenia, że na seryjnej robimy co się da (w miarę bezpiecznie), a jeśli klęknie to wpada 11. Tak więc pewnie nie jest to ostateczny setup...

Nie korci cię, żeby zrobić pompę 11 i mocniejsze sprzęgło i uderzyć w 190+?

sprzęgło w AWX wytrzymuje ponad 400Nm (oczywiście bez strzelania co światła :wink4:) , więc do mojego zestawu powinno w zupełności wystarczyć, poza tym 360-380Nm dla dołu AVG to chyba taka w miarę bezpieczna granica :mysli:

Generalnie dosyć przyjemnie się teraz tym jeździ, jak na diesla rzecz jasna :decayed:[br]Dopisany: 14 Kwiecień 2011, 14:35_________________________________________________dorzucam aktualne fotki motorowni :)

dscn0036v.jpg

dscn0038e.jpg

Jak mowa o pompie 11-stce to mam pytanie gdzie można kupić?

Odezwij się do Bogdana Podkowińskiego z Diesel Service Nadarzyn.

Jeden z najlepszych fachowców w kraju, jak nie najlepszy :good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...