Michał Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 (edytowane) . Edytowane 24 Czerwca 2015 przez Michał
ArkadiuS Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 gratuluje. Soft jak na turbo od BRD rzeczywiście spokojny, ale to w końcu VP . Na AFN przy turbo z AWX ktos tu miał 170KM i 355Nm. Co takiego poważnego się działo, że pierwsze podejście zostało zmienione?
Michał Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2011 (edytowane) . Edytowane 24 Czerwca 2015 przez Michał
jozek726 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 jest co podziwiać Michał ładna robota
MAGIC87 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 175 KM na VP to ladny winik Nm moze nie do konca duzo ale dla sprzęgła AWX bezpiecznie
Michał Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2011 (edytowane) . Edytowane 24 Czerwca 2015 przez Michał
Grisza79 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Jak zawsze ALI wykonał dobrą robote Nic tylko jeździc
vronka Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 A czy miało sens ładować wtryski 230 jeżeli pompa została seryjna? Z tego co wiem to na 216 ich pełne możliwości uzyskuje się przy pompie 11? Nie krytykuje tylko się upewniam. Generalnie ładny wynik. Wsadziłeś już pare groszy w mody. Nie korci cię, żeby zrobić pompę 11 i mocniejsze sprzęgło i uderzyć w 190+?
Michał Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Opublikowano 2 Maja 2011 (edytowane) . Edytowane 24 Czerwca 2015 przez Michał
dejf Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Bardzo ładnie zrobiony samochód. Podoba mi się. Jaki masz przelot ze zszedłeś z programem tak nisko? To praktycznie bardzo lajtowy soft. Ten niuton jest do osiągnięcia przez sprężarke AWX przy takim chłodzeniu. Osobiście pozostałbym przy 181/385. Wg mnie to żadna przesada, wręcz przeciwnie bardzo mądrze poprowadzone mocniejsze kreski.
marewel Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Skoro uważasz ze 175 to mało to wyskocz takim autem w trasę z gazem w podłogę przejedz tak pare km zobaczymy co pierwsze spłynie.
Michał Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Opublikowano 3 Maja 2011 (edytowane) . Edytowane 24 Czerwca 2015 przez Michał
dejf Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Skoro uważasz ze 175 to mało to wyskocz takim autem w trasę z gazem w podłogę przejedz tak pare km zobaczymy co pierwsze spłynie. Osobiscie pedałowałem w podłodze moim byłym AFNem calkiem czesto przez 30kkm i nic nie spłyneło. Wiadomo z głową. Jezeli kopcil no to dobrze - pompa dawała rade i wtryski tez:) BRD jeżdżą po sofcie na 1.65 i nic sie nie dzieje złego.
peteair Opublikowano 4 Czerwca 2011 Opublikowano 4 Czerwca 2011 A czy miało sens ładować wtryski 230 jeżeli pompa została seryjna? Z tego co wiem to na 216 ich pełne możliwości uzyskuje się przy pompie 11? Nie krytykuje tylko się upewniam. 0,230 a 0,216 to prawie ta sama kasa, więc wolałem te pierwsze. Po konsultacjach z Wojtkiem doszliśmy do wniosku, że do turbiny BRD będą bardziej odpowiednie. Owszem seryjna pompa to najsłabszy element tej konfiguracji, ale wyszedłem z założenia, że na seryjnej robimy co się da (w miarę bezpiecznie), a jeśli klęknie to wpada 11. Tak więc pewnie nie jest to ostateczny setup... Nie korci cię, żeby zrobić pompę 11 i mocniejsze sprzęgło i uderzyć w 190+? sprzęgło w AWX wytrzymuje ponad 400Nm (oczywiście bez strzelania co światła ) , więc do mojego zestawu powinno w zupełności wystarczyć, poza tym 360-380Nm dla dołu AVG to chyba taka w miarę bezpieczna granica Generalnie dosyć przyjemnie się teraz tym jeździ, jak na diesla rzecz jasna [br]Dopisany: 14 Kwiecień 2011, 14:35_________________________________________________dorzucam aktualne fotki motorowni Jak mowa o pompie 11-stce to mam pytanie gdzie można kupić?
Armi Opublikowano 4 Czerwca 2011 Opublikowano 4 Czerwca 2011 A czy miało sens ładować wtryski 230 jeżeli pompa została seryjna? Z tego co wiem to na 216 ich pełne możliwości uzyskuje się przy pompie 11? Nie krytykuje tylko się upewniam. 0,230 a 0,216 to prawie ta sama kasa, więc wolałem te pierwsze. Po konsultacjach z Wojtkiem doszliśmy do wniosku, że do turbiny BRD będą bardziej odpowiednie. Owszem seryjna pompa to najsłabszy element tej konfiguracji, ale wyszedłem z założenia, że na seryjnej robimy co się da (w miarę bezpiecznie), a jeśli klęknie to wpada 11. Tak więc pewnie nie jest to ostateczny setup... Nie korci cię, żeby zrobić pompę 11 i mocniejsze sprzęgło i uderzyć w 190+? sprzęgło w AWX wytrzymuje ponad 400Nm (oczywiście bez strzelania co światła ) , więc do mojego zestawu powinno w zupełności wystarczyć, poza tym 360-380Nm dla dołu AVG to chyba taka w miarę bezpieczna granica Generalnie dosyć przyjemnie się teraz tym jeździ, jak na diesla rzecz jasna [br]Dopisany: 14 Kwiecień 2011, 14:35_________________________________________________dorzucam aktualne fotki motorowni Jak mowa o pompie 11-stce to mam pytanie gdzie można kupić? Odezwij się do Bogdana Podkowińskiego z Diesel Service Nadarzyn. Jeden z najlepszych fachowców w kraju, jak nie najlepszy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się