radimm Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Witam. Panowie zwracam się z prośbą o przeanalizowanie moich logów. Ogolnie problem tkwi w przeładowaniach które łapie co chwile, tzn jak po 3tys. / obr. go krece. Ogolnie wydaje mi sie tez ze nie jest tak zrywne jak powinno Statyczne: log_01 000 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8e0ef1af6564b4e1.html log_01 001 002 003 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e527a74a6493fd97.html log_01 004 007 013 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b45f47716e2638e7.html log_01 014 018 023 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b56ae7664bc03cc1.html Basic: log_01 000 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/60a20bb0b02f1542.html log_01 004 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/80fbffcc1537cdb3.html log_01 011 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f19d874b11ee2af9.html dynamiczne: log_01 000 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b568bbc93ef20570.html log_01 003 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/30d1b18920a4e56a.html log_01 004 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ad18c4ca8b9def3f.html log_01 008 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/35a626b1bdedc4a6.html log_01 010 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d8053e6520099a45.html log_01 011 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e359920769169fa3.html Ponadto wywalio mi jeszcze takie błędy (tzn. jak jeszcze miałem nie skrakowanego Vaga) 00626 - Glow Plug Indicator Light (K29) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 00575 - Shareware Version. To Decode all DTCs 17-10 - Please Register/Activate - Intermittent 00519 - Shareware Version. To Decode all DTCs 28-10 - Please Register/Activate - Intermittent 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 31-00 - Open or Short to Ground ale jes usunąłem i już się nie pokazują. Natomiast teraz na skrakowanym Vagu wykrywa mi: Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 028 906 021 GN Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1422 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 1 Fault Found: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent Readiness: N/A ddress 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8LO 862 257 E Component: ZV-Pumpe Coding: 00000 Shop #: WSC 65535 8 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side 35-00 - - 01372 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Passenger Side or Rear 35-00 - - 01374 - Alarm triggered by Terminal 15 35-00 - - 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 01369 - Alarm triggered by Hood Switch 35-00 - - 01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch 35-00 - - 01373 - Alarm triggered by Radio Ground Contact 35-00 - - Auto mam od niedawna, kupiłem je juz z takimi przypadlosciami nie wiedzac o tym no i chcialbym sobie wszystko do porzadku doprowadzic zeby bylo cud malina i zeby mi sie micha cieszyszla Dziekuje za pomoc, zdrowia! radek
Ossek Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Trochę niestarannie zrobiłeś i zamieściłeś logi. Wygląda na mocno zapieczone kierownice w turbinie (chyba bez czyszczenia się nie obejdzie) i kulawy termostat.
ciahciah Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 turbo do czyszczenia czym prędzej! musisz wyjąc, rozebrać cześć gorącą i wyczyścić, jak masz smykałkę poczytaj dużo w necie o tym i do dzieła, albo daj fachowcowi, tylko uczciwemu by zrobił to dokładnie sprawdź cały dolot, czyli całe o rurowanie od turbo do kolektora ssącego bo masz tam nie szczelność, poznasz ją po zaolejeniu rury, najczęściej na łączeniach jest nieszczelność ale rozerwana rura też się zdarza podczas logów silnik był nie dogrzany, po wyczyszczeniu turbo zwróć na to uwagę robiąc nowe logi i na zakres logów czyli ciągniesz od 1500 do 4200obr statyczny kąt wtrysku jest do korekty, to nie jest pilne no ale w zimie zbawienne, dwumas, aku i rozrusznik odwdzięczy się dłuższym życiem basic setting 003, 004 , 011 i dynamiczny 010 jest nie widoczny
radimm Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2011 dzieki panowie za pomoc za niechlujne logi przepraszam (pierwsze w mojej karierze ) a te basic zaraz postaram sie poprawic bo faktycznie fotosik przeskalowal zdjecie. Co do krecenia to starałem sie od 1500 albo moglem dojsc nieco ponad 3tys bo notlauf łapał za kazdym razem, a zeby go w trybie awaryjnym dokrecic do 4200 to chyba by mi w Polsce autostrady zabraklo
lukjar7 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 turbo jest na 99% do czyszczenia, ale ja bym zrobil loga z odpietym wezykiem do gruszki jeszcze
radimm Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2011 niestety z barku warunkow turbo bedzie czyscil mechanik, juz jestem umowiony na przyszly wtorek, z tego co mowil 250 zl. Jak bede po zabiegu wrzuce logi dzieki panowie jeszcze raz za pomoc :th: [br]Dopisany: 12 Kwiecień 2011, 13:44_________________________________________________W poszukiwaniu nieszczelności dolotu nasunęły mi się jeszcze dwa pytania: 1. od czego jest ta "kulka"? I czy ona ma być sztywno zamontowana? Bo umnie jest luźna (można nią spokojnie ręka poruszać) 2. Do czego służy ten drut/przewód (?) ?
spanky Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 1. zbiornik/zasobnik podciśnień - tak jest on lużno mocowany 2. zasilanie oleju do turbosprężarki
radimm Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Dziekuje Mistrzu [br]Dopisany: 14 Kwiecień 2011, 12:08_________________________________________________witam. dzis odebralem auto od mechanika. Okazalo sie ze przyczyna nie byly zapieczone lopatki turbiny, ale problem byl z mapsensorem. Wyczyscil go, wgral nowa mape i auto odzylo. Wkreca sie ladnie, o zadnym trybiem awaryjnym nie mam mowy Jeszcze raz dziekuje za odzew w temacie Pozdrawiam
ciahciah Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 ile cię to kosztowało? pokaż logi po czyszczeniu
radimm Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2011 150zl. Logi zrobie po swietach bo teraz młyn w pracy i nie ma kiedy zrobic
przemik Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 wgral nowa mape Tak Ci powiedzial ten mechanik ? ze wgrał nową mape ??? Ale do nawigacji czy gdzie ? Polski czy Europy ?
radimm Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2011 no wydaje mi sie ze cos takiego powiedzial moze byc nawet europy, byle by auto jezdzilo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się