Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana adaptacja i kodowanie pompy ABS w A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy po tych 100 m i zaświeceniu się choinki inne błędy także powracają? Czy tylko ten w 53?

Opublikowano
Teraz, Muskel1 napisał:

Czy po tych 100 m i zaświeceniu się choinki inne błędy także powracają? Czy tylko ten w 53?

Dochodzą błędy silnika, skrzyni, ABS, ESP które mogę skasować. Błędu którego nie da się usunąć to tylko 53. Po założeniu starego sterownika wszystko wraca do normy i zero błędów 

Opublikowano

Skasuj wszystkie błędy, przejedź do momentu zaświecenia się kontrolek i dopiero wykonaj autoscan oraz go tu wrzuć, jak będziesz miał dostęp do sprzętu. Skoro inne powracają po przejechaniu pewnego odcinka, to masz nie tylko jeden błąd tylko wszystkie, które powróciły. 

Opublikowano
4 minuty temu, Muskel1 napisał:

Skasuj wszystkie błędy, przejedź do momentu zaświecenia się kontrolek i dopiero wykonaj autoscan oraz go tu wrzuć, jak będziesz miał dostęp do sprzętu. Skoro inne powracają po przejechaniu pewnego odcinka, to masz nie tylko jeden błąd tylko wszystkie, które powróciły. 

Jak będę miał czas na przerzucenie sterownika i jazdy próbnej to wyślę te błędy. Tylko martwi mnie to że po zapięciu pompy bez montażu na auto ciągle jest komunikat o hamulcu i jego awarii ze zbyt dużym przechyłem pojazdu?

Opublikowano

Sterowniki, w których pojawiają się u Ciebie błędy komunikują się ze sobą po szynie Can napęd. Przypuszczam, że tam gdzieś leży problem. Słaby styk lub pęknięty przewód Can. 

Screenshot_20220620-135504_Opera.jpg

Screenshot_20220620-135530_Opera.jpg

Opublikowano
4 minuty temu, Muskel1 napisał:

Sterowniki, w których pojawiają się u Ciebie błędy komunikują się ze sobą po szynie Can napęd. Przypuszczam, że tam gdzieś leży problem. Słaby styk lub pęknięty przewód Can. 

Screenshot_20220620-135504_Opera.jpg

Screenshot_20220620-135530_Opera.jpg

Jeśli już to coś ze sterownikiem absu bo jak założę oryginalny sterownik to wszystko wraca do normy i działa bezbłędnie. Widziałem w postach wyżej że kolega ma identyczny problem ale to już jakiś czas temu i nie wiem jak udało mu się to rozwiązać. Wpinając ten CH sterownik z automatu mam na zegarach awarię hamulca i w tym cały problem. Poszukam innego sterownika i zobaczę czy będzie to samo jeśli tak to poddaje się z modem bo mnie to już przerasta a szkoda bo wszystko kupiłem ?

Opublikowano

Całkiem możliwe lub gniazdo sterownika ABS ma gdzieś słaby kontakt (luźne piny). Skoro błędy wyskakują po wpięciu nowego sterownika ABS, to gdzieś w tym musi leżeć problem. Albo sterownik albo jego połączenie. 

Opublikowano

Witam. Audi a4 B8 2.0 tdi CJCB

Problem z grzejącymy się kołami z przodu. Wymieniłem zaciski na nowe tarcze klocki i nadal to samo. Padło na uszkodzona pompe abs ponieważ kolo prawe przod i lewe tył mają taki sam opór. Pytanie brzmi czy jest możliwość wymiany samej pompy beż sterownika.? Żadnej informacji na desce nie mam Tylko te grzejące się koła. Dzięki pozdrawiam.

Opublikowano

Cześć,
mam A5 2012 polift w manualu. Pompa 8K0907379CG - nie da się aktywować TPMS. Chciałbym wymienić pompę (najlepiej sam sterownik) i mam kilka pytań:
1. Jaki sterownik podejdzie do mojego auta?
2. O jakim czujniku przedlift/polift piszecie? Chciałbym go nie wymieniać tylko zostawić oryginalny.
3. Czy jeżeli pompa była montowana i w przedlifcie i w polifcie o tych samych numerach (np: 8K0907379AC będzie działać z czujnikiem, który mam)?
4. Czym się te pompy różnią? Wszystkie mają TPMS i AHA albo ich nie mają? Czy np niektóre mają tylko TPMS? Czy mogą mieć coś innego jeszcze?
5. Czy wymieniając pompę muszę montować AHA? Na ten moment wolałbym nie, jednak za jakiś czas będę dokładać PDC i wtedy poprowadziłbym kable i wymienił przycisk.

Opublikowano
22 godziny temu, michalspam94 napisał(a):

Cześć,
mam A5 2012 polift w manualu. Pompa 8K0907379CG - nie da się aktywować TPMS. Chciałbym wymienić pompę (najlepiej sam sterownik) i mam kilka pytań:
1. Jaki sterownik podejdzie do mojego auta?
2. O jakim czujniku przedlift/polift piszecie? Chciałbym go nie wymieniać tylko zostawić oryginalny.
3. Czy jeżeli pompa była montowana i w przedlifcie i w polifcie o tych samych numerach (np: 8K0907379AC będzie działać z czujnikiem, który mam)?
4. Czym się te pompy różnią? Wszystkie mają TPMS i AHA albo ich nie mają? Czy np niektóre mają tylko TPMS? Czy mogą mieć coś innego jeszcze?
5. Czy wymieniając pompę muszę montować AHA? Na ten moment wolałbym nie, jednak za jakiś czas będę dokładać PDC i wtedy poprowadziłbym kable i wymienił przycisk.

Szukaj sterownika z lifta wtedy czujnika nie musisz ruszać. I adaptację musisz zrobić ori vcds bo klon nie ogarnia. Sam korpus jest taki sam rożnią sie tylko sterowniki. Gdzieś jest rozpiska ktore sterowniki ogarniaja (jak jest TPMS to i AHA i odwrotnie)

Nie musisz tego kodować możesz poźniej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...