Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] Wyciąganie wtrysków


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

myslalem o tym ale w zwiazku z tym, ze jestem wlascicielem BRD a co za tym idzie nieszczesnych wtryskow Siemensa chcialem, zeby je ktos wyciagnal, przeczyscil w wannie ultradzwiekowej i zrobil test - a Gladysek ma chyba najlepiej wyposazony warsztat w tej czesci Polski. Chcialem to zrobic zanim wybiore sie do Aligatora na strojenie.

Pochwal się po czyszczeniu jak pracuje silnik. : )

Opublikowano

na pewno wrzuce jakis komentarz dla potomnych ;). w tej chwili tak naprawde nie jest zle, raczej robie to profilaktycznie (duzo sie pisze o padajacych przytkanych wtryskach) no i jak pisalem wyzej - przed strojeniem. najchetniej to bym shamowal fure przed tym zabiegiem ale nie ma dobrej hamowni 4x4 w Krakowie. Rozmawialem z Aligatorem i mowil, ze najczesciej te silniki nie trzymaja mocy i odsyla klientow do czyszczenia - a nie chce dwa razy jezdzic do Katowic.

Opublikowano

Ja w również czyściłem i polecam compsport, również mają siedzibe w krakowie. Natomiast jeśli chodzi o czyszczenie w brd wtrysków to tylko i wyłacznie myjka, u mnie po użyciu środka STP padł wtrysk na 4 cylindrze i jestem pewien że to po użyciu tegośrodka choć na bosha wtryski u żony w ATD działa super.

Opublikowano

Ja w również czyściłem i polecam compsport, również mają siedzibe w krakowie. Natomiast jeśli chodzi o czyszczenie w brd wtrysków to tylko i wyłacznie myjka, u mnie po użyciu środka STP padł wtrysk na 4 cylindrze i jestem pewien że to po użyciu tegośrodka choć na bosha wtryski u żony w ATD działa super.

ooo to zaraz do nich zadzwonie. a jesli chodzi o STP - leje ten srodek profilaktycznie i nic sie nie dzieje do tej pory.

Opublikowano

Troche sie dziwie tak wydawac pieniadze na pale, co prawda faktycznie nie zawsze trzymaja moc i zaley to od przebiegu ale moze np: poprzeni wlascicile zmienial juz pompki.Szczerze ja bym zrobil najpierw diagnostyke a potem dopiero podejmowal decyzje.Podjedz do kogos kto ogarnia sprawdzi ci lambde i w 30 sek bedziesz wiedzial na czym stoisz.A pozatem masz ze dwie , trzy dobre hamownie w Katowicach a mowisz jak by to byl koniec siwata......

Opublikowano

Moge Ci polecić preparat Liqui Moly diesel spulung, odłączasz pompe, wpinasz się przed vakum pompe i bezpośrednio zasysa sobie preparat. U mnie w brd pomogło, a miałem już co i raz na jałowym czkawke. Zresztą zalecają robić to co 5tkm

Opublikowano

Troche sie dziwie tak wydawac pieniadze na pale, co prawda faktycznie nie zawsze trzymaja moc i zaley to od przebiegu ale moze np: poprzeni wlascicile zmienial juz pompki.Szczerze ja bym zrobil najpierw diagnostyke a potem dopiero podejmowal decyzje.Podjedz do kogos kto ogarnia sprawdzi ci lambde i w 30 sek bedziesz wiedzial na czym stoisz.A pozatem masz ze dwie , trzy dobre hamownie w Katowicach a mowisz jak by to byl koniec siwata......

zanim zaczalem ten temat to juz sobie podzwonilem - za hamownie w katowicach zaplace 300 pln. za diagnostyke pewnie z kolejne 100-150 pln mnie policza - jesli nie wiecej. dodatkowo ~200 km w obie strony i urlop.

moze sie okazac, ze jest ok a moze nie - jak nie - to koszt calej "imprezy" powiekszy sie o koszt czyszczenie wtryskow.

moge tez tu na miejscu odstawic samochod i po prostu dac do czyszczenia.

pewnie, najbardziej by mi pasowalo, zeby mi ktos tu na miejscu zrobil porzadna diagnostyke i powiedzial, czy czyscic czy nie - tylko, ze nikt mi tu nie chce shamowac 4x4 poza vtechem (o ktorym opinie sa rozne i chyba nadal nie maja obciazeniowki). jesli znasz kogos w krakowie, kogo mozesz polecic - to chetnie skorzystam.[br]Dopisany: 18 Kwiecień 2011, 11:01_________________________________________________

Troche sie dziwie tak wydawac pieniadze na pale, co prawda faktycznie nie zawsze trzymaja moc i zaley to od przebiegu ale moze np: poprzeni wlascicile zmienial juz pompki.Szczerze ja bym zrobil najpierw diagnostyke a potem dopiero podejmowal decyzje.Podjedz do kogos kto ogarnia sprawdzi ci lambde i w 30 sek bedziesz wiedzial na czym stoisz.A pozatem masz ze dwie , trzy dobre hamownie w Katowicach a mowisz jak by to byl koniec siwata......

no i pojechalem do Aligatora. urlop w pracy, przejechane 200km i efekt

hamowniap.th.jpg

czyli stala przypadlosc BRD. Ali mowi, ze wyglada na niedomagajace wtryski i zebym sie udal na myjke ultradzwiekowa a pozniej wrocil do niego - czyli wracam do punktu wyjscia.

Opublikowano

tragedia , zdrowa 140 tka ma czasem wiecej Nm :rolleyes:

Opublikowano

noo, slabo wyszlo - ale tak czulem dlatego chcialem cos z tym zrobic przed tym wyjazdem. teraz przynajmniej mam potwierdzenie, ze nie jest dobrze

Opublikowano

no PD masz co naj mniej do czyszczenia a najlepiej wymiany.

Opublikowano

no wlasnie sie zastanawiam czy one sie sypia czy one sie sypia czy jedynie zapychaja. samochod ma 105K najechane i wtryski w takim stanie. co za kupa :wallbash:

Opublikowano

Ja wymienialem przy 63 :wink4:

Zacznij od czyszczenia , jak nie bedzie efektu to musiszy wymienic.Nic innego nie wymyslisz.

Opublikowano

A jaki masz teraz przebieg i kiedy ostatnio hamowales samochód? Zastanawiam się na jak długo taka wymiana "starcza".

Opublikowano

91 tys. auta nie hamowalem ostatnio i raczje nie bede bo niedlugo bedzie nowe.

Opublikowano

Ja hamowałem pierwszy raz prz 86 tys. i miałem bardzo podobnie do ciebie ok 155 ps, po czyszczeniu na myjce wyszło 177ps i zrobiłem soft program na 192ps, a teraz przy 130 tys km padł 1 wtrysk. wydaje mi się że u ciebie czyszczenie powinno pomóc ale prędzej czy później tez czeka cię wymiana - mi po czyszczeniu wszystko pięknie chodziło 50 tys. km spalanie sr na kompie 6.5 l w trasie przy jezdzie tak do 110km/h bez problemu wychodziło 5,6l

Opublikowano

91 tys. auta nie hamowalem ostatnio i raczje nie bede bo niedlugo bedzie nowe.

czyli zrobiles 30K, i jak odczucia wraz z przebiegiem? masz wrazenie, ze samochod traci moc w miare uplywu czasu/przebiegu?

Ja hamowałem pierwszy raz prz 86 tys. i miałem bardzo podobnie do ciebie ok 155 ps, po czyszczeniu na myjce wyszło 177ps i zrobiłem soft program na 192ps, a teraz przy 130 tys km padł 1 wtrysk. wydaje mi się że u ciebie czyszczenie powinno pomóc ale prędzej czy później tez czeka cię wymiana - mi po czyszczeniu wszystko pięknie chodziło 50 tys. km spalanie sr na kompie 6.5 l w trasie przy jezdzie tak do 110km/h bez problemu wychodziło 5,6l

a powiedz mi ile zaplaciles za ten zabieg. tutaj w Krakowie znalazlem tylko jeden zaklad, ktory to robi i zycza sobie 125 pln od wtrysku + 500 za robocizne przy wyjeciu i wlozeniu - czyli w sumie 1K pln. co prawda zaklad robi dobre wrazenie, maja sporo profi sprzetu, robia testy pompek na maszynie itd - ale tak czy owak cena robocizny IMHO spora.

Opublikowano

Mi zrobił to mechanik w aso "na boku" przy okazji servisu wtryski poleżały 24h w myjce a mu zapłaciłem 300 zł razem z oringami i śrubami

Opublikowano

czyli zrobiles 30K, i jak odczucia wraz z przebiegiem? masz wrazenie, ze samochod traci moc w miare uplywu czasu/przebiegu?

ciezko powiedziec , ja wymiana wtrysku na hamowni mialem 165 km i 345 Nm czyli troszke mniej niz seria , po wymianie wtryskow znow auto bylo shamowane na tej samej hamowni i wyszlo 171 i 375 NM.Niby nie wiele wiecej ale w jezdzie roznica byla ogromna.Progam finalnie na 196 i 420 Nm i tu znow byla ogrona roznica do tego co bylo w serri po wymianie wtryskow.

Ile jes dzisiaj nie wiem , jak jest z 5, 10 km mniej to i tak tego nie czuje.Ale ja raczej delikatnie jezdze i zadko paluje auto.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...