poziek Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 Znowu o zbyt młodych dziewczynkach ?? Prawie kobietach może lubi sobie wychować ? :naughty:
Italiano Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 W dzisiejszych czasach 17-stka to już dobrze wykształcona
Reggi Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 może lubi sobie wychować ? :naughty: Poziek nie wiem czy Ci mówiłem...kupiłem nowy dysk do kompa ...całe 120 Niggabajtów [br]Dopisany: Marzec 03, 2009, 11:05:09 _________________________________________________ W dzisiejszych czasach 17-stka to już dobrze wykształcona Chciałeś powiedzieć, ze wszyscy byli w niej ..a ona nie nie była nigdzie To taka jednostronna edukacja
poziek Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 W dzisiejszych czasach 17-stka to już dobrze wykształcona Jeżeli Al udziela jej lekcji to nie byłbym tego taki pewien :gwizdanie:
Suli Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 Panowie mam problem Zauważyłem dziś, że poziom w zbiorniczku do wspomagania spadł mi poniżej minimum Muszę uzupełnić tylko nie wiem, co tam co tam dokładnie jest. Kolor ma ciemy, powiedzmy, że jakis taki popielaty... może zielony... diabli wiedzą W samochodzie nie był wymieniany od czasu przyjazdu do kraju, a samochód jest ze Szwajcarii, więc pewnie ASO G 002 lub G004 Bo zdaje się, że G 004 zastąpił G 002. Tylko, że ten pierwszy jest podobnież syntetykiem, a na korku jest wyraźnie napisane "mineral only" Co byście mi radzili, dolać teraz dorobinę G 004, a dla pewności na wszelki wypadek, niedługo wymienić w całości :?: Czy szukać zamienika Febi 6162, który ma być odpowiednikiem mineralnego G 002 :?:
poziek Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 Panowie mam problem Zauważyłem dziś, że poziom w zbiorniczku do wspomagania spadł mi poniżej minimum Muszę uzupełnić tylko nie wiem, co tam co tam dokładnie jest. Kolor ma ciemy, powiedzmy, że jakis taki popielaty... może zielony... diabli wiedzą W samochodzie nie był wymieniany od czasu przyjazdu do kraju, a samochód jest ze Szwajcarii, więc pewnie ASO G 002 lub G004 Bo zdaje się, że G 004 zastąpił G 002. Tylko, że ten pierwszy jest podobnież syntetykiem, a na korku jest wyraźnie napisane "mineral only" Co byście mi radzili, dolać teraz dorobinę G 004, a dla pewności na wszelki wypadek, niedługo wymienić w całości :?: Czy szukać zamienika Febi 6162, który ma być odpowiednikiem mineralnego G 002 :?: ja zacząłbym od zmiany korka :kox: :kox: :naughty:
Aydaho Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 Suli - wymień całość. Przyda się tym bardziej, że jak sam mówisz nie był wymieniany
Flyer Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 Ostatnio lukasz ode mnie odsysal... mogl Ci dolac
Al_Capone Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 na mnie czekają śliśne 17stki, ale chyba się jeszcze "fszczymam" Znowu o zbyt młodych dziewczynkach ?? Przegość :kox: Ja tylko czekalem na ten komentarz. To ze go napiszesz było oczywiste, ale dlaczego kazales czekac tak dlugo
Kowal Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 panowie mógłby ktoś wziąć dziś VAG na spota? miałbym prośbę o sprawdzenie szczelności skraplacza klimatyzacji
Suli Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 OK, ale czy mogę stosować G 040 czy szukać odpowiednika G 020 z Febii :?:
poziek Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 Ja tylko czekalem na ten komentarz. To ze go napiszesz było oczywiste, ale dlaczego kazales czekac tak dlugo na przyjemności trzeba zaczekać, cukiereczku
AndyN Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 Co byście mi radzili, dolać teraz dorobinę G 004, a dla pewności na wszelki wypadek, niedługo wymienić w całości :?: Nawet zakładałem topik o tym zagadnieniu (miałem to samo): http://www.a4-klub.pl/smf/all_g_002_000_i_g_004_000_czy_mozna_zmieszac-t61268.0.html Kupiłem G004 (w Skodzie na Modlińskiej drożej niż w VW na Sąsiedzkiej ), umówiłem się na wymianę. Wymieniłem też hamulcowy. Co najmniej hamulcowy trzeba wymieniać co dwa lata gdyż traci swoje właściwości ze względu na swoją higroskopijność. A w eSie to chyba ważniejsze niż w jakimś tam klekocie Suli, ori, ori. Różnica w cenie jest "zaniedbywalna"
Suli Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 Chyba tak zrobię Łukasz Podjadę do ASO, kupię G 040 i doleję tę brakujaca odrobinę, a w przyszłym tygodniu, przy okazji wymiany oleju, wymienię tez w całosci płyn do wspomagania
wit.s Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 OK, ale czy mogę stosować G 040 czy szukać odpowiednika G 020 z Febii :?: Sio na techniczny
Suli Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 Sio na techniczny Na technicznym za takie wąpliwości mnie wyśmieją :polew: I jeszcze jakiś mod w randze starczego posterunkowego Cubera kropkiem poczęstuje
AndyN Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 (...) Podjadę do ASO, kupię G 040 i doleję tę brakujaca odrobinę, a w przyszłym tygodniu, przy okazji wymiany oleju, wymienię tez w całosci płyn do wspomagania A po co? I tej drobiny zabraknie przy wymianie ======= Cześć Wit
lukaszr Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 Wezmę więcej na zapas 1L do wymiany płynu wystarczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się