Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY WARSZAWSKIE - każdy wtorek g. 19:00.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Znowu o zbyt młodych dziewczynkach ??

Prawie kobietach :polew:

może lubi sobie wychować ? :naughty: :naughty: :decayed:

  • Odpowiedzi 84 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • poziek

    5808

  • Reggi

    5029

  • moskal

    4900

  • Flyer

    3009

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

W dzisiejszych czasach 17-stka to już dobrze wykształcona :wink4:

Opublikowano

może lubi sobie wychować ? :naughty: :naughty: :decayed:

:polew:

Poziek nie wiem czy Ci mówiłem...kupiłem nowy dysk do kompa ...całe 120 Niggabajtów :naughty::kox::polew:

[br]Dopisany: Marzec 03, 2009, 11:05:09 _________________________________________________

W dzisiejszych czasach 17-stka to już dobrze wykształcona :wink4:

Chciałeś powiedzieć, ze wszyscy byli w niej ..a ona nie nie była nigdzie :decayed:

To taka jednostronna edukacja :cool1:

Opublikowano

W dzisiejszych czasach 17-stka to już dobrze wykształcona :wink4:

Jeżeli Al udziela jej lekcji to nie byłbym tego taki pewien :gwizdanie: :decayed:

Opublikowano

Panowie mam problem

Zauważyłem dziś, że poziom w zbiorniczku do wspomagania spadł mi poniżej minimum :mysli:

Muszę uzupełnić tylko nie wiem, co tam co tam dokładnie jest. :no: Kolor ma ciemy, powiedzmy, że jakis taki popielaty... może zielony... diabli wiedzą :kwasny:

W samochodzie nie był wymieniany od czasu przyjazdu do kraju, a samochód jest ze Szwajcarii, więc pewnie ASO G 002 lub G004 :cool1:

Bo zdaje się, że G 004 zastąpił G 002. Tylko, że ten pierwszy jest podobnież syntetykiem, a na korku jest wyraźnie napisane "mineral only" :co:

Co byście mi radzili, dolać teraz dorobinę G 004, a dla pewności na wszelki wypadek, niedługo wymienić w całości :?:

Czy szukać zamienika Febi 6162, który ma być odpowiednikiem mineralnego G 002 :?:

Opublikowano

Panowie mam problem

Zauważyłem dziś, że poziom w zbiorniczku do wspomagania spadł mi poniżej minimum :mysli:

Muszę uzupełnić tylko nie wiem, co tam co tam dokładnie jest. :no: Kolor ma ciemy, powiedzmy, że jakis taki popielaty... może zielony... diabli wiedzą :kwasny:

W samochodzie nie był wymieniany od czasu przyjazdu do kraju, a samochód jest ze Szwajcarii, więc pewnie ASO G 002 lub G004 :cool1:

Bo zdaje się, że G 004 zastąpił G 002. Tylko, że ten pierwszy jest podobnież syntetykiem, a na korku jest wyraźnie napisane "mineral only" :co:

Co byście mi radzili, dolać teraz dorobinę G 004, a dla pewności na wszelki wypadek, niedługo wymienić w całości :?:

Czy szukać zamienika Febi 6162, który ma być odpowiednikiem mineralnego G 002 :?:

ja zacząłbym od zmiany korka :kox: :kox: :kox: :kox: :naughty: :naughty: :naughty:

Opublikowano

Suli - wymień całość. Przyda się tym bardziej, że jak sam mówisz nie był wymieniany

Opublikowano

Ostatnio lukasz ode mnie odsysal... mogl Ci dolac :polew:

Opublikowano

na mnie czekają śliśne 17stki, ale chyba się jeszcze "fszczymam" :)

Znowu o zbyt młodych dziewczynkach ?? Przegość :kox: :kox: :kox:

Ja tylko czekalem na ten komentarz. To ze go napiszesz było oczywiste, ale dlaczego kazales czekac tak dlugo :polew:

Opublikowano

panowie mógłby ktoś wziąć dziś VAG na spota? miałbym prośbę o sprawdzenie szczelności skraplacza klimatyzacji :notworthy:

Opublikowano

OK, ale czy mogę stosować G 040 czy szukać odpowiednika G 020 z Febii :?:

Opublikowano

Ja tylko czekalem na ten komentarz. To ze go napiszesz było oczywiste, ale dlaczego kazales czekac tak dlugo

na przyjemności trzeba zaczekać, cukiereczku :kox:

Opublikowano

Suli lej tylko ORI z ASO.

Opublikowano

Co byście mi radzili, dolać teraz dorobinę G 004, a dla pewności na wszelki wypadek, niedługo wymienić w całości :?:

Nawet zakładałem topik o tym zagadnieniu (miałem to samo): http://www.a4-klub.pl/smf/all_g_002_000_i_g_004_000_czy_mozna_zmieszac-t61268.0.html

Kupiłem G004 (w Skodzie na Modlińskiej drożej niż w VW na Sąsiedzkiej :blink: ), umówiłem się na wymianę. Wymieniłem też hamulcowy. Co najmniej hamulcowy trzeba wymieniać co dwa lata gdyż traci swoje właściwości ze względu na swoją higroskopijność. A w eSie to chyba ważniejsze niż w jakimś tam klekocie :decayed:

Suli, ori, ori. Różnica w cenie jest "zaniedbywalna" :wink4:

Opublikowano

Chyba tak zrobię Łukasz :good:

Podjadę do ASO, kupię G 040 i doleję tę brakujaca odrobinę, a w przyszłym tygodniu, przy okazji wymiany oleju, wymienię tez w całosci płyn do wspomagania :)

Opublikowano

OK, ale czy mogę stosować G 040 czy szukać odpowiednika G 020 z Febii :?:

Sio na techniczny :tongue4:

Opublikowano

Sio na techniczny :tongue4:

Na technicznym za takie wąpliwości mnie wyśmieją :polew: :polew: :polew:

I jeszcze jakiś mod w randze starczego posterunkowego Cubera kropkiem poczęstuje :wink4::kox:

Opublikowano

(...) Podjadę do ASO, kupię G 040 i doleję tę brakujaca odrobinę, a w przyszłym tygodniu, przy okazji wymiany oleju, wymienię tez w całosci płyn do wspomagania :)

A po co? I tej drobiny zabraknie przy wymianie :naughty:

=======

Cześć Wit :notworthy::)

Opublikowano

Wezmę więcej na zapas :naughty:

Opublikowano

Wezmę więcej na zapas :naughty:

1L do wymiany płynu wystarczy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...