endriuu Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Mam okazje kupić naprawde tanio tarcze 288 z B6 ATE Power Disc wraz z zaciskami. Sam mam kod 1LZ i tarcze 280x22mm. Czy przeloże P&P te tarcze do siebie?
kudalty66 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 czesc tarcze beda pasowały, zaciski też musisz jedynie jarzma od b5 288mm kupić bo b6 ma inny rozstaw mocowania, jarzma dostaniesz na kazdym szrocie za parę złotych, wez razem ze srubami io gumkami, pozdro
Dev Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 potwierdzam, Kolega ma racje jarzma nie pasuja ze wzgledu na rozstaw i sposob mocowania jarzma do zwrotnicy
endriuu Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Dzięki panowie serdeczne.[br]Dopisany: 19 Kwiecień 2011, 09:43_________________________________________________O Panowie - wlasnie sie dowiedzialem, ze jarzma tez bede mial z tej B6 razem z tarczami i zaciskami. Podejdą? Kumpel, który pozbywa sie tych gratów chce zalozyc 320 albo 345 z S4 (B6). Powiedziecie pany gdzie najlepiej szukac uzywanych jarzm i zaciskow do tego?
endriuu Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Powiedz Devast - gwoli ścislości - jarzma 288 z B6 podejda do B5?
Dev Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 nie, juz pisalem ze sie roznia wieczorem wrzuce foty
endriuu Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Jeszcze pytanie - do jakiego silnika w B5 byly dorzucane tarcze 288x25 (szukam jarzm).
kudalty66 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Powiedz Devast - gwoli ścislości - jarzma 288 z B6 podejda do B5? B6 ma alu zwrotnicę i duzo wiekszy rozstaw srub mocujacych , jarzma wiec sa inne, zaciski takie same. a jezeli sie nie mylę to przy 288 sa na 100% ATE, przy 280 nie zawsze,
Dev Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 przy 280 jest zacisk Lucas a jezeli chodzi o roznice pomiedzy B6 i B5 to samo mocowanie jarzma do zwrotnicy tez inaczej wyglada w B5 jarzmo przykreca sie do zwrotnicy, nie ma gwintu w jarzmie a w B6 wyglada to tak jakby zwrotnice przykrecalo sie do jarzma w ktorym jest gwint
endriuu Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Pany - od czego pasują jeszcze jarzma do 288? moze od jakiejs Skody albo VW? ciezko je znalezc.
Kowi87 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Pany - od czego pasują jeszcze jarzma do 288? moze od jakiejs Skody albo VW? ciezko je znalezc. od 1,9TDI (AFN/AVG/AJM/ATJ), dzisiaj takie zdemontowałem i są na handel jak cos
endriuu Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2011 czesc wez razem ze srubami io gumkami, pozdro kowi sprzeda mi jarzma do 288. nie ma gumek i srub. podejda od moich?
endriuu Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2011 ok devast - tylko powiedz czy podejda od moich? jesli nie - biore od Ciebie.
endriuu Opublikowano 14 Maja 2011 Autor Opublikowano 14 Maja 2011 OK Pany - przeszczep udany. To biorca - czyli mój z jarzmami od Kowiego i reszta z B6 288x25 ATE Power Disc: A to dawca z nowymi 320 Zimmermanna: Dzieki za pomoc Panowie
Dev Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 jak miałes to rozebrane w mak to mogłeś wywiercic otwór w piascie i go nagwintowac aby zablokowac tarcze nie bedzie pozniej kłopotu z wymiana koła
endriuu Opublikowano 22 Lipca 2011 Autor Opublikowano 22 Lipca 2011 mogłem ale nie pomyślałem w każdym razie jest brzytwa teraz. Mam do sprzedania teraz zaciski i jarzma od B5 ADR (280x22) oraz jarzma do B6 (288x25).[br]Dopisany: 15 Maj 2011, 21:17_________________________________________________Panowie - nadszedł czas na wymianę tarcz z tyłu. Jakie mam ori i czy zakładać coś większego?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się