cowboy1 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 witam,co moze byc przyczyna drgania kierownicy podczas hamowania przy predkosci powyzej 90 i w gore,dodam ze byly wymienione tarcze na boscha,zawieszenie tez zrobione ,oprocz wymiany gum na wachaczach (na kolysce) .
cowboy1 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2011 witaj opony raczej odpadaja bo sa nowe,a co do wywazenia to trzeba bedzie pojechac do zakladu i sprawdzic,
kalik Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 witaj opony raczej odpadaja bo sa nowe,a co do wywazenia to trzeba bedzie pojechac do zakladu i sprawdzic, To o niczym nie świadczy.
spetsnaz Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 koła mogą być niedokręcone, inna sprawa to lite tarcze w B4, gną się na potęgę. W A4 1Z też montowali lite tarcze.. w swoim 1Z zmieniałem tarcze co kilka miesięcy, bo biły.. dopiero po wymianie hamulców na 288 problem zniknął.
cowboy1 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Witaj SPETSNAZ co to sa za hamulce 288 bo nie łapie w tym temacie?
spetsnaz Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 itaj SPETSNAZ co to sa za hamulce 288 bo nie łapie w tym temacie? Pierwotnie w swoim 1Z (tyle że A4 a nie 80 B4) miałem zamontowane hamulce z litą tarczą 280x13mm. Pomimo tego, że nie szaleję za kółkiem i moja jazda jest mało dynamiczna, nie mogłem poradzić sobie z uszkodzeniami tarcz. Zazwyczaj po około 2-4 miesiącach użytkowania tarcze zaczynały bić. Próbowałem rożnych konfiguracji i producentów tarcz i klocków. Problem ustąpił dopiero po założeniu tarcz wentylowanych 288x25mm montowanych seryjnie w mocniejszych odmianach silnikowych. Wyklucz wszystkie inne możliwości, które mogą powodować bicie tarcz opisane wyżej, ale możliwe jest, że problem nie ustąpi. Jeżeli potwierdzisz, że jest to wina tarcz, to warto zastanowić się nad zamontowaniem układu hamulcowego z B4 z silnikami 2.0, 2.3 lub 2.6 Tam montowana była wentylowana tarcza 280x22mm. W chwili obecnej można taki układ kupić za grosze. http://allegro.pl/audi-80-b4-2-0-piasta-zwrotnica-przod-kompletne-i1570261095.html
cowboy1 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2011 dzieki za informacje SPETSNAZ,jak znajde troche czasu to bede myślał nad tym fantem,pozdro,
pauel Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 wyważ koła i zobacz czy coś to pomoże
MATIUS Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 kolego sprawdź też poduchy amortyzatorów te na kielichach
cowboy1 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2011 dzieki panowie za wypowiedzi, kola sa ok,nowe gumy na kielichach z lozyskami sa zalozone,tarcze sa tez nowe boscha,ja podejrzewam ze przyczyna bedzie tkwic w maglownicy bo ma troche luzu i jeje z niej olej i gumy sa na niej pekniete.dodam ze zawieszenie jest ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się