Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Nowe zawieszenie a dalej jest dokuczliwe pukanie po dolach...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzis wymienilem kompletne zawieszenie na przodzie auto bo dokuczalo(wymienilem na lempfordera a nie jakies gowno). Odebralem i co ? dalej cos napierdziela

W miejscu krecac kierownica slysze pukanie. Czy to moze byc to ze pod dolach to samo napierdziela bo mnie szlak zaraz trafi .... ponad 2k i dalej cos nietak ?"P ;( ;( ;( ;( ;(

Opublikowano

Dzis wymienilem kompletne zawieszenie na przodzie auto bo dokuczalo(wymienilem na lempfordera a nie jakies gowno). Odebralem i co ? dalej cos napierdziela

W miejscu krecac kierownica slysze pukanie. Czy to moze byc to ze pod dolach to samo napierdziela bo mnie szlak zaraz trafi .... ponad 2k i dalej cos nietak ?"P ;( ;( ;( ;( ;(

może maglownica :mysli:

Opublikowano

Wsio nowe koncowki drazkow itp itd. Czy maglownica moze dawac taki efekt ze czuje sie jakbym nic nie wymienil w zawieszeniu ?

Opublikowano

Wsio nowe koncowki drazkow itp itd. Czy maglownica moze dawac taki efekt ze czuje sie jakbym nic nie wymienil w zawieszeniu ?

Końcówki nowe czy drążki też? Bo jeżeli wymienione są same końcówki to przyczyna pukania mogą być drążki

Opublikowano

Słychać pukanie jak na postoju kręcisz kierownicą w prawo i lewo czy tylko podczas jazdy?

Jeśli to 1-sze to prawdopodobnie trzeba o małe 30 stopni skręcić dociśnięcie listwy w maglownicy.

Opublikowano

ja przerabiam temat u goscia od passta b5. wszystko sztywne a napierdzila z prawej strony trr trry tryy:/ napierdzilela mocno ale bo obadaniu nic ani drgnie tylko czuje ze to moze byc juz wina przekładni.We wtorek dokladniej obadam sprawe bo mi auto zostawi.A szarpaki nic nie powiedziały:)heh masakra z tymi zawiechami jest:)u ciebie tez pewnie bedzie przekładnia.A na nie odpalonym aucie jak krecisz kiera to tez stuka?A jak odalisz to tak samo jest czy tez nie?Moze krzyzak sie wyrobił i on napaza pod kiera pod plastikami

Opublikowano

To spróbuj jednak dokręcić układ. Jak z kanału spojrzysz od spodu po lewej stornie tak jakbyś patrzył na zbiorniczek wyrównawczy od spodu to zobaczysz układ kierowniczy i przewody olejowe oraz w dekielek wkręcony w układ prostopadle do ziemi na klucz 17mm. Nie szalej z dokręcaniem, na początak zaznacz sobie położenie i dopiero zacznij dokręcanie. Obracaj o jakieś 90% i sprawdzaj.

Na nakrętce powinna być zaznaczona fabrycznym lakierem plomba.

Opublikowano

DOkladnie tak. Jak stoje w miejscu i ruszym slysze pukanie. Szarpaki nic nie pokazaly. I dokladnie ten sam objaw co kolega powiedzial z prawej strony slychac trrr trrr trrr ;/ Czekam na rozwoj tematu bo kupa kasy a efekt ten sam :evil:

Opublikowano

A może to łożysko oporowe na amorze?

Opublikowano

A jaka koncowke zmieniales ta z tlumikiem ? :mysli:

Opublikowano

tak za tlumikiem. a lozysko by tak moglo nawalac ?

Opublikowano

mam to samo w mojej b5 wymieniem wszystko a na kierownicy nadal czuc stuki, słychac mniej ale bardzo mnie to denerwuje. Z maglownicy lekko cieknie płyn i mysle ze jest juz wyrobiona i to z niej tak przenosi. Po swietach chyba ja wykrece i wymienie na regenerowaną.

Opublikowano

Sam jestem ciekawy co to jest. Z tego co widze wiekszosc stawia na maglownice... a to raczej drogi interes... ile taka regenerwoana ? Czy jak najlepiej kupic ?

Opublikowano

Sam jestem ciekawy co to jest. Z tego co widze wiekszosc stawia na maglownice... a to raczej drogi interes... ile taka regenerwoana ? Czy jak najlepiej kupic ?

Sprawdź najpierw drążki jeżeli ich nie wymieniałeś bo ostatnio w a4 znajdującej się w rodzinie podczas ruszania kierownicą na zgaszonym silniku występowało pukanie i problem dotyczył drążka kierowniczego.

Opublikowano

Sprawdź najpierw drążki jeżeli ich nie wymieniałeś bo ostatnio w a4 znajdującej się w rodzinie podczas ruszania kierownicą na zgaszonym silniku występowało pukanie i problem dotyczył drążka kierowniczego.

Dzieki sprawdze. Jak juz bedzie jakas diagnoza to odrazu dam znac zeby ktos kto ma podobny problem wiedzial o co kaman[br]Dopisany: 23 Kwiecień 2011, 20:08_________________________________________________

ja przerabiam temat u goscia od passta b5. wszystko sztywne a napierdzila z prawej strony trr trry tryy:/ napierdzilela mocno ale bo obadaniu nic ani drgnie tylko czuje ze to moze byc juz wina przekładni.We wtorek dokladniej obadam sprawe bo mi auto zostawi.A szarpaki nic nie powiedziały:)heh masakra z tymi zawiechami jest:)u ciebie tez pewnie bedzie przekładnia.A na nie odpalonym aucie jak krecisz kiera to tez stuka?A jak odalisz to tak samo jest czy tez nie?Moze krzyzak sie wyrobił i on napaza pod kiera pod plastikami

Jak pierwszy zdiagnozujesz problem to wal odrazu 501 635 911 :)

Opublikowano

witam Mam to samo

Z prawej strony puka

problem pojawił się po wymianie amortyzatorów

wymieniłem zawias drążki kierownicze nawet maglownice i dalej puk puk

sam nie wiem czy może to amor ale jest nowy bilstein

brak mi pomysłów

Opublikowano

pewnie amortyzator ma luz poprzeczny, mi też tak puka z prawej strony po wymianie amorków na Sachs Super Touring - jest masa gównianych egzemplarzy amorków nawet dobrych firm Bilsten czy Sachs.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...