rusektdi Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Dzis wymienilem kompletne zawieszenie na przodzie auto bo dokuczalo(wymienilem na lempfordera a nie jakies gowno). Odebralem i co ? dalej cos napierdziela W miejscu krecac kierownica slysze pukanie. Czy to moze byc to ze pod dolach to samo napierdziela bo mnie szlak zaraz trafi .... ponad 2k i dalej cos nietak ?"P ;( ;( ;( ;( ;(
kileeer Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Dzis wymienilem kompletne zawieszenie na przodzie auto bo dokuczalo(wymienilem na lempfordera a nie jakies gowno). Odebralem i co ? dalej cos napierdziela W miejscu krecac kierownica slysze pukanie. Czy to moze byc to ze pod dolach to samo napierdziela bo mnie szlak zaraz trafi .... ponad 2k i dalej cos nietak ?"P ;( ;( ;( ;( ;( może maglownica
rusektdi Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Wsio nowe koncowki drazkow itp itd. Czy maglownica moze dawac taki efekt ze czuje sie jakbym nic nie wymienil w zawieszeniu ?
rikardo Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Wsio nowe koncowki drazkow itp itd. Czy maglownica moze dawac taki efekt ze czuje sie jakbym nic nie wymienil w zawieszeniu ? Końcówki nowe czy drążki też? Bo jeżeli wymienione są same końcówki to przyczyna pukania mogą być drążki
pieciajek Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Słychać pukanie jak na postoju kręcisz kierownicą w prawo i lewo czy tylko podczas jazdy? Jeśli to 1-sze to prawdopodobnie trzeba o małe 30 stopni skręcić dociśnięcie listwy w maglownicy.
sajmon8526 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 ja przerabiam temat u goscia od passta b5. wszystko sztywne a napierdzila z prawej strony trr trry tryy:/ napierdzilela mocno ale bo obadaniu nic ani drgnie tylko czuje ze to moze byc juz wina przekładni.We wtorek dokladniej obadam sprawe bo mi auto zostawi.A szarpaki nic nie powiedziały:)heh masakra z tymi zawiechami jest:)u ciebie tez pewnie bedzie przekładnia.A na nie odpalonym aucie jak krecisz kiera to tez stuka?A jak odalisz to tak samo jest czy tez nie?Moze krzyzak sie wyrobił i on napaza pod kiera pod plastikami
pieciajek Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 To spróbuj jednak dokręcić układ. Jak z kanału spojrzysz od spodu po lewej stornie tak jakbyś patrzył na zbiorniczek wyrównawczy od spodu to zobaczysz układ kierowniczy i przewody olejowe oraz w dekielek wkręcony w układ prostopadle do ziemi na klucz 17mm. Nie szalej z dokręcaniem, na początak zaznacz sobie położenie i dopiero zacznij dokręcanie. Obracaj o jakieś 90% i sprawdzaj. Na nakrętce powinna być zaznaczona fabrycznym lakierem plomba.
rusektdi Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2011 DOkladnie tak. Jak stoje w miejscu i ruszym slysze pukanie. Szarpaki nic nie pokazaly. I dokladnie ten sam objaw co kolega powiedzial z prawej strony slychac trrr trrr trrr ;/ Czekam na rozwoj tematu bo kupa kasy a efekt ten sam
vertus69 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 A może to łożysko oporowe na amorze?
wrclaguna Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 A jaka koncowke zmieniales ta z tlumikiem ?
rusektdi Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2011 tak za tlumikiem. a lozysko by tak moglo nawalac ?
wrclaguna Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Nie ...nie lozysko , sprawdz czy taka koncowke wkladales jak w tym watku http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=184505.0
nowal Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 mam to samo w mojej b5 wymieniem wszystko a na kierownicy nadal czuc stuki, słychac mniej ale bardzo mnie to denerwuje. Z maglownicy lekko cieknie płyn i mysle ze jest juz wyrobiona i to z niej tak przenosi. Po swietach chyba ja wykrece i wymienie na regenerowaną.
rusektdi Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Sam jestem ciekawy co to jest. Z tego co widze wiekszosc stawia na maglownice... a to raczej drogi interes... ile taka regenerwoana ? Czy jak najlepiej kupic ?
nowal Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 na allegro do b5 od 400 do 600zł sama regeneracja bez montazu + nowe drazki
rikardo Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Sam jestem ciekawy co to jest. Z tego co widze wiekszosc stawia na maglownice... a to raczej drogi interes... ile taka regenerwoana ? Czy jak najlepiej kupic ? Sprawdź najpierw drążki jeżeli ich nie wymieniałeś bo ostatnio w a4 znajdującej się w rodzinie podczas ruszania kierownicą na zgaszonym silniku występowało pukanie i problem dotyczył drążka kierowniczego.
rusektdi Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Sprawdź najpierw drążki jeżeli ich nie wymieniałeś bo ostatnio w a4 znajdującej się w rodzinie podczas ruszania kierownicą na zgaszonym silniku występowało pukanie i problem dotyczył drążka kierowniczego. Dzieki sprawdze. Jak juz bedzie jakas diagnoza to odrazu dam znac zeby ktos kto ma podobny problem wiedzial o co kaman[br]Dopisany: 23 Kwiecień 2011, 20:08_________________________________________________ ja przerabiam temat u goscia od passta b5. wszystko sztywne a napierdzila z prawej strony trr trry tryy:/ napierdzilela mocno ale bo obadaniu nic ani drgnie tylko czuje ze to moze byc juz wina przekładni.We wtorek dokladniej obadam sprawe bo mi auto zostawi.A szarpaki nic nie powiedziały:)heh masakra z tymi zawiechami jest:)u ciebie tez pewnie bedzie przekładnia.A na nie odpalonym aucie jak krecisz kiera to tez stuka?A jak odalisz to tak samo jest czy tez nie?Moze krzyzak sie wyrobił i on napaza pod kiera pod plastikami Jak pierwszy zdiagnozujesz problem to wal odrazu 501 635 911
quattro_rs Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 witam Mam to samo Z prawej strony puka problem pojawił się po wymianie amortyzatorów wymieniłem zawias drążki kierownicze nawet maglownice i dalej puk puk sam nie wiem czy może to amor ale jest nowy bilstein brak mi pomysłów
maciejski Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 pewnie amortyzator ma luz poprzeczny, mi też tak puka z prawej strony po wymianie amorków na Sachs Super Touring - jest masa gównianych egzemplarzy amorków nawet dobrych firm Bilsten czy Sachs.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się