Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Wymiana łącznika stabilizatora


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Musze wymienić łącznik stabilizatora, tylko teraz mam pytanie czy istnieje na to jakiś sprytny sposób, bo jeżeli zdejme stary łącznik to automatycznie stabilizator pójdzie jakieś 5-10 cm do góry i żeby założyć nowy łącznik musiał bym stabilizator sprowadzić na dół co jest wręcz niemożliwe.

Opublikowano

Kolego kilka dni temu wymieniłem obydwa łączniki, nie było żadnego problemu - pomocny był drugi podnośnik, którym od dołu ścisnąłem amortyzator o jakieś 2-3cm do góry. Cała operacja na dwie strony - max 30-40 minut. Najwięcej zabawy z tego wszystkiego było z rozkręceniem śrub, ale wd40 dał radę.

Opublikowano

odkrec sróby które mocuja stalibli do ławy ale nie całkiem tak aby jak najwiecej sie poluzowały.Wtedy bedzie wiecej luzu i spokojnie reka naciagniesz na otwór i sróbe zasadzisz jak ogóra:)a bedziesz na kanale robic?

Opublikowano

tak przy okazji :

łaczniki wymienia się parami , czy tylko ten uszkodzony?

Opublikowano

zaleca sie parami ale mozna i po jednym nikt tego nie zabroni:)Zalezy to od kieszeni:)Jak jeden poleciał to i drugi tez pewnie poleci ale nie napewno:) Ja kiedys zmieniłem jeden i mam spokój bynajmniej narazie.Takze wedele twoich mozliwosci decyduj:)

Opublikowano

witam

wiadomo, że po jakimś czasie drugi też może polecieć, ale w kwestii zaleceń serwisowych AUDI : rozumiem, ze wymienia się tylko uszkodzony?

Opublikowano

podlacze sie pod temat jakiej firmy montowane sa laczniki jako ori, kiedys musze wymienic w c6

Opublikowano

Oryginalne to LEMFORDER, ostatnio kupowałem górne wahacze to się różniły tym od oryginalnych co były zamontowane w aucie, że miały zeszlifowany znaczek audi OOOO

Opublikowano

Witam. mam pytanko wymienilem dzisiaj tylne laczniki stabilizatora i czy przy dokrecaniu sruby moze obrocic sie ta wewnetrzna sruba co trzyma sie ja zeby dokrecic ta zewnetrzna srube stabilizatora? nie zerwie to gumy ? 

Opublikowano

Może ktoś mi odpowie.....czy przy dokręcaniu śrub łączników auto musi byc na kolach jak przy wymianie wahaczy ?

Opublikowano

witam,

tez mnie chyba czeka wymiana łacznika lub łaczników bo odkad mam swoją perłe to nie bylo nic wymieniane z tych rzeczy i niewiem czy poprzednik ingerował cos w tym temacie .

Rozumiem ze aby sprawdzic sprawnosc łączniów -przód-  nalezy rozbujac auto na boki i przysluchac  sie z ktorej strony "puka"" ? Czy jest jakis inny sposob sprawdzenia łączników? i czy to akurat łączniki sie odezwą  ;/ czy cos innego ...a ja bede myslał ze to łączniki.

 

Na chwile obecna chyba wydaje mi sie ze to ktorys łącznik poniewaz jak wjade na parking wyłożony kostka bruk. to sa stuki przy małej predkosci jak przyspiesze to stuki zanikają.tylko ktora strona niewiem .

 

pozdrawiam i dzieki za odp .

Opublikowano

Witam odgrzeje kotleta panowie chodzi o wymiane lacznikow stabilizatora trzeba unosic caly przod do gory by stabilizator sie rozprezyl do wymiany czy wystarczy jak usiose jedna strone ??wydaje sie to dosc napiete i obawiam sie ze jak sciagne stary to juz nowego nie zaloze ...

Opublikowano
4 minuty temu, Andrzej36 napisał:

Witam odgrzeje kotleta panowie chodzi o wymiane lacznikow stabilizatora trzeba unosic caly przod do gory by stabilizator sie rozprezyl do wymiany czy wystarczy jak usiose jedna strone ??wydaje sie to dosc napiete i obawiam sie ze jak sciagne stary to juz nowego nie zaloze ...

Kiedyś wymieniałem jednak na podnośniku, bez problemu można było założyć. 

Myślę, że jak podniesiesz jedna stronę to też wymienisz, jak będzie problem to postaw na jakieś podstawki bądź coś podobnego przód i wtedy będziesz miał jak na podnośniku.

Opublikowano

Najlepiej przód na kobylki i wymieniasz bez problemu. Jak odkrecisz łączniki to zapewne będziesz musiał podlewarowac zwrotnice żeby to skręcić. Wymiana tego to żadna filozofia. 

Opublikowano

No filozofii na pierwszy rzut oka nie ma a skrecac wszystk mocno to na kolach jak bedzie juz stal ?

Opublikowano (edytowane)
15 minut temu, Andrzej36 napisał:

No filozofii na pierwszy rzut oka nie ma a skrecac wszystk mocno to na kolach jak bedzie juz stal ?

Tak, powinno się skręcić na kołach albo unieść zwrotnicę tak żebyś miał oś piasty w takiej odległości od np. rantu błotnika jak odległość gdy auto stoi na kołach i wtedy skręcić.

@przem8z tego co pamiętam to żeby założyć łącznik to nic nie trzeba lewarować i śruby powinny wejść. Jak nie wejdą to tak jak pisałeś, nie ma tam specjalnej filozofii i kolega @Andrzej36sobie poradzi, bo albo podniesie delikatnie zwrotnicę albo sam drążek.

Edytowane przez pelonek1
Opublikowano

Pewnie że dam radę ? wolalem dopytac bo moja wiedza to stary mc person i lacznik to kawalek preta z dwiema galkami ,a to juz troche skomplikowane zawieszenie jest i trzeba duzo cierpliwosci . Jak wymienialem przednie lozysko to zabrakło spokoju i efekt taki ze dwa dni je wymienialem sruby poszly nawet dobrze ale to co sie działo potem to prawdziwy majstersztyk ,Piasta zeszla ale łożysko i ta lapa jak zaspawane siedziało?

Opublikowano

Wymienione robione na kanale bez podnoszenia auta okazuje się że nie trzeba nic lewarowac wykreca sie stary i przykreca nowy , a i klucz 16 do śrub

Opublikowano

Jak się ma kanał to inna bajka. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...