g1zm0 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 zgadza się nikt nigdy nie taił kosztów ale w moim przypadku to jest pech gigant, bo co z tego ze auto miało być zadbane jeśli się okazało ze robili je cielaki nie znający się na prawidłowym serwisowaniu takich aut. Ja w ciągu miesiąca więcej się dowiedziałem i nauczyłem o takich autach niż oni pewnie wiedzą. Teraz ja będę cierpiał katusze przy spłacie długów przez durniów ale faktem jest że ten dźwięk V'ki i te odejście mniam mniam z bananem na gębie się jeździ [br]Dopisany: 09 Czerwiec 2011, 10:19_________________________________________________ach zapomniałem dodać fura poskładana wymieniona głowica zregenerowana turbina wymienione wszystko co tego wymagało. Wszystko jedyne niecałe 4 tysiące [br]Dopisany: 09 Czerwiec 2011, 10:21_________________________________________________Witam Słuchajcie może mi ktoś podpowiedzieć co może być, że teraz po tej wymianie głowicy regeneracji turbo wymianie oleju itp jak depcze to powyżej 2 tyś obrotów widze ciemny dymek za autem czego wcześniej nie było. Deptałem ile wlezie i nic się nie działo. Jak auto stoi na jałowym to nic z wydechu się nie wydobywa.
kudalty66 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 witam, ciekawy temat sie rozkręcił, ja swoją V6 remontowałem, jakieś 3 lata temu, i jakieś 90tys km temu, wtedy koszta były znacznie wyższe, za same części w serwisie Audi: wałki, hydraulika, odma,uszczelki itd wydałem prawie 5tys, wtedy nie było wyboru zamienników. od zawsze od remontu leje castrola 5/40 505/01, ostatnio padł wtrysk sterujący, wałki są jak nowe, w silniku czysto. takze V6 odwdziecza sie kultura pracy dzwiekiem i elastycznościa, mam program od Rogala zrobiony zaraz po remoncie, wykres w podpisie. dbajmy o naszeV6tki, te nowsze juz sie sypią, niedługo nasze będą doceniane. pozdr
leo... Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 wtryski od 2.5 do 1.9? pomijam fizycznosc wymiarow 150/6cylindrow = 25koni/cylinder 110/4 = 27,5/cylinder jesli juz to 150/6 vs 90/4 + 180/6 vs 110/4
przemek4net Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 jesli juz to 150/6 vs 90/4 + 180/6 vs 110/4 powaznie? bym od razu kupił 1.9 110KM mając skrzynie 6, dmuchawe i wtryskiwacze z 2.5 jeśliby pasowały a ze ma AFB to mowa o wsadzaniu czesci z 2.5v6tdi 150ps do silnika 1.9 110 (pomijam realnosc...) Pozdrawiam, Przemek
vauxhall95 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 jezdzilem paroma 2.5 tdi 150 koni i afn po sofcie na ponad 140koni robi 2.5 jak chce nie ma co sie oszukiwac,a jak ktos chce dzwiek to a6 C4 2.5 AAT lub AEL.A jak w a4 to 2.4 ;2.6;2.8 .Tyle ode mnie
goose Opublikowano 21 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2011 Witam Panowie wydaje mi się że robicie off-topa z tego tematu....
kudalty66 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 jezdzilem paroma 2.5 tdi 150 koni i afn po sofcie na ponad 140koni robi 2.5 jak chce nie ma co sie oszukiwac,a jak ktos chce dzwiek to a6 C4 2.5 AAT lub AEL.A jak w a4 to 2.4 ;2.6;2.8 .Tyle ode mnie musiałbyś ze mna na kresce stanąć
mateo_81 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 jezdzilem paroma 2.5 tdi 150 koni i afn po sofcie na ponad 140koni robi 2.5 jak chce nie ma co sie oszukiwac,a jak ktos chce dzwiek to a6 C4 2.5 AAT lub AEL.A jak w a4 to 2.4 ;2.6;2.8 .Tyle ode mnie musiałbyś ze mna na kresce stanąć Ze mną też Nie jeden "cfaniak" 1.9 po sofcie dymek wąchał P.S. Sorry za OT
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się