Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Po 4 dniach nieodpalania auta silnik NIE ODPALA wcale PLEASE HELP !!!!!!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie

Po kilku dniach nie ruszania auta wsiadłem dzisiaj i pomimo tego ,że akumulator pięknie kręcił, auto nawet przez sekundę nie burknęło.

Pokręciłem, pokręciłem i dałem spokój.

Powiedzcie co sprawdzić i czy można ewentualnie auto holować 4 km. (multitronic)

Ja obstawiam pompę paliwa ale to wróżenie z fusów.

Ktoś ma może jakieś pomysły lub sugestie.

Z góry dziękuję za pomoc.

:hi:

Opublikowano

A nie masz VAG-a żeby podłączyć??? On dużo by pomógł.

Po czym sądzisz że to pompa paliwa?? Jak przekręcasz kluczyk to słyszysz takie specyficzne "zaciaganie" paliwa?? Jeśli nie to proponuje sprawdzić przekaźnik pompy paliwa. Ja tak miałem w poprzednim aucie. Też myślałemże to pompa a okazało się że tylko przekaźnika za 25zł :D

Opublikowano

No właśnie najlepiej byłoby podpiąć vag-a ale niestety nie mam.

Jedyną opcję ,którą na ten moment widzę to zaholowanie do oddalonego o 4 km serwisu, tylko boję się trochę o skrzynię.

Tak czy tak dzięki za sugestię.

Opublikowano

z tego co wiem, to automata można holować do kilku km, nie przekraczając 40km/h ale i to nie jest zalecane i nie wiem jak sprawa wygląda w multitroniku.

Opublikowano

z tego co wiem, to automata można holować do kilku km, nie przekraczając 40km/h ale i to nie jest zalecane i nie wiem jak sprawa wygląda w multitroniku.

Na odpalonym silniku, żeby pracowała pompa oleju w skrzyni. Na sucho to sobie można przetoczyć parę metrów z podnośnika i na podnośnik.

W przypadku Kolegi pozostaje laweta, lepiej odżałować te sto parę złotych niż ryzykować niepotrzebną naprawę skrzyni.

Opublikowano

Właśnie zastanawiam się, ponieważ po przeczytaniu sporej liczby informacji na ten temat, wszystko wskazuje na to, że nie stanowi to żadnego problemu dla skrzyni, pod warunkiem nie przegrzania oleju, co na dystansie 4 km i przy prędkości 30 km/h jest mało realne.

Opublikowano

Sęk w tym, że to co czytałeś tyczy się zapewne klasycznego automatu ze sprzęgłem hydrokinetycznym, nie multitronika i musi być spełniony podstawowy warunek- pracujący silnik żeby zapewnić smarowanie skrzyni. Silnik bez oleju też byś odpalił żeby kawałek podjechać?

Opublikowano

paliwo jest ? Kiedyś miałem sytuacje w warsztacie z jakimś nissanem, aku niby był dobry kręcił itp. a jednak okazało się że jest za słaby, dopiero po podłączeniu prostownika auto odpaliło.

Opublikowano

Spoko

Temat opanowany.

Głowiłem się dzisiaj w robocie i nagle doznałem objawienia .

Podczas gdy nudziłem się w świąteczny czas, próbowałem znaleźć przyczynę awarii zapalniczki i grzebałem przy bezpiecznikach.

Nie w ta dziurka i ot cały problem.

Jak w życiu :naughty:

Dzięki za wypowiedzi.

pozdro

Opublikowano

pamiętasz który bezpiecznik mialeś wyjęty?

Opublikowano

PAMIĘTAŁEM :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...