wroclav Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Panowie Po kilku dniach nie ruszania auta wsiadłem dzisiaj i pomimo tego ,że akumulator pięknie kręcił, auto nawet przez sekundę nie burknęło. Pokręciłem, pokręciłem i dałem spokój. Powiedzcie co sprawdzić i czy można ewentualnie auto holować 4 km. (multitronic) Ja obstawiam pompę paliwa ale to wróżenie z fusów. Ktoś ma może jakieś pomysły lub sugestie. Z góry dziękuję za pomoc.
Onkel Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 A nie masz VAG-a żeby podłączyć??? On dużo by pomógł. Po czym sądzisz że to pompa paliwa?? Jak przekręcasz kluczyk to słyszysz takie specyficzne "zaciaganie" paliwa?? Jeśli nie to proponuje sprawdzić przekaźnik pompy paliwa. Ja tak miałem w poprzednim aucie. Też myślałemże to pompa a okazało się że tylko przekaźnika za 25zł
wroclav Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2011 No właśnie najlepiej byłoby podpiąć vag-a ale niestety nie mam. Jedyną opcję ,którą na ten moment widzę to zaholowanie do oddalonego o 4 km serwisu, tylko boję się trochę o skrzynię. Tak czy tak dzięki za sugestię.
michu93 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 z tego co wiem, to automata można holować do kilku km, nie przekraczając 40km/h ale i to nie jest zalecane i nie wiem jak sprawa wygląda w multitroniku.
majkel_majki Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 z tego co wiem, to automata można holować do kilku km, nie przekraczając 40km/h ale i to nie jest zalecane i nie wiem jak sprawa wygląda w multitroniku. Na odpalonym silniku, żeby pracowała pompa oleju w skrzyni. Na sucho to sobie można przetoczyć parę metrów z podnośnika i na podnośnik. W przypadku Kolegi pozostaje laweta, lepiej odżałować te sto parę złotych niż ryzykować niepotrzebną naprawę skrzyni.
wroclav Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Właśnie zastanawiam się, ponieważ po przeczytaniu sporej liczby informacji na ten temat, wszystko wskazuje na to, że nie stanowi to żadnego problemu dla skrzyni, pod warunkiem nie przegrzania oleju, co na dystansie 4 km i przy prędkości 30 km/h jest mało realne.
majkel_majki Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Sęk w tym, że to co czytałeś tyczy się zapewne klasycznego automatu ze sprzęgłem hydrokinetycznym, nie multitronika i musi być spełniony podstawowy warunek- pracujący silnik żeby zapewnić smarowanie skrzyni. Silnik bez oleju też byś odpalił żeby kawałek podjechać?
Luka3s Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 paliwo jest ? Kiedyś miałem sytuacje w warsztacie z jakimś nissanem, aku niby był dobry kręcił itp. a jednak okazało się że jest za słaby, dopiero po podłączeniu prostownika auto odpaliło.
wroclav Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Spoko Temat opanowany. Głowiłem się dzisiaj w robocie i nagle doznałem objawienia . Podczas gdy nudziłem się w świąteczny czas, próbowałem znaleźć przyczynę awarii zapalniczki i grzebałem przy bezpiecznikach. Nie w ta dziurka i ot cały problem. Jak w życiu Dzięki za wypowiedzi. pozdro
kkam Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 pamiętasz który bezpiecznik mialeś wyjęty?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się