mefi99 Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 Ja odkręciłem tylko rurkę z "harmonijką" i ściągnąłem osłonę rozrządu. Reszta poszła bez problemu. Śruby zostały w pokrywie (silnik BPW). Co do broka to ja znalazłem go po dłuższej obserwacji, nie widać go tak po uchyleniu pokrywy.
airbob Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 Kurcze to wychodzi na to że to ja taka łamaga jestem. Na zdjęciu zaznaczyłem co mi przeszkadza w zdjęciu pokrywy.
jaro1768 Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 Po odkręceniu rurki od egr-a ten kołnierz troszkę blokuje pokrywę, nie zejdzie tak swobodnie, trzeba ją po prostu szarpnąć delikatnie do góry jednocześnie odciągając od kołnierza, jest z tworzywa, odrobinę się ugnie i prześliźnie po nim, zostanie tylko delikatny znak . Śruby można wyciągnąć całkiem bo mają takie kanałki, w których siedzi uszczelka ale nie ma to sensu, przed montażem musisz znowu wciskać je w uszczelkę.
kamikadzex Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 a więc drodzy koledzy, Przerabialem już ten temat i przedstawie wam jak to u mnie wyglądało. Też mam taki sam problem jak wy z tym buczeniem silnika, dokladnie takie same objawy. Z 3dni temu byłem w ASO, broki na miejscu (zaklepane), wałek rozrządu -Ok, wałek od pompowtryskiwaczy czy jak to tam tez ok. Mechanik powiedział ze jedynie jak cos to DPF. Temat był poruszany na forum.
Mateusz69 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Witam, podpinam się pod temat ile tych broków jest w BPW ? Bo ja widziałem jednego przy pasku rozrządu, jest więcej ich? Jeżeli ich nie ma to co ?
SotoM Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 masz 2 wałki sterujące pd i oba posiadają na końcach broki czyli po 2 na wałek.
Mateusz69 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 masz 2 wałki sterujące pd i oba posiadają na końcach broki czyli po 2 na wałek. Hmm to ja widziałem tylko jeden brok od strony paska, od strony pompy nic nie widziałem, co może się stać w takim przypadku? Jeżeli tam tego nie ma ?
SotoM Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Obniżone jest ciśnienie oleju zamias olej cisnąć dalej magistralą to wywala otworami na bok.
Mateusz69 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Obniżone jest ciśnienie oleju zamias olej cisnąć dalej magistralą to wywala otworami na bok. Można je kupić w serwisie? Pewnie etka pokaże co?
piotrsob1 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Można kupić ale całe wałki O cenę lepiej nie pytaj ..... Dorób broki z miękkiego alu, nagwintuj i wkręć śrubki , albo zaspawaj otwory po nich
Mateusz69 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Dorób broki z miękkiego alu, nagwintuj i wkręć śrubki , albo zaspawaj otwory po nich Jakieś wymiary ktoś zna tych broków?
julo23 Opublikowano 8 Stycznia 2019 Opublikowano 8 Stycznia 2019 Mam podobną usterkę, buczy i lekko trzęsie na wolnych. Jestem po regeneracji pompy oleju i wymianie DPF Będę sprawdzał te broki, może większe ciśnienie oleju po regeneracji pompy przyczyniło się że wypadły. Choć nie wiem czy to możliwe. Nie jestem mechanikiem. Chyba że coś z tą pompą …. albo DPF.
czester50 Opublikowano 20 Stycznia 2019 Opublikowano 20 Stycznia 2019 Panowie Ja mam inne pytanie odnosnie tych brokow . Czy brak jednej - lub wiecej zaslepek m.innymi od strony wakupompy moze spowodowac ,ze cisnienie oleju bedzie mniejsze co spowoduje ze wakupompa bedzie slabiej smarowana(uszczelniona ) , co wiaze sie ze zle dzialajacym serwo -twardy pedal hamulca przy malych obrotach silnmika
julo23 Opublikowano 22 Stycznia 2019 Opublikowano 22 Stycznia 2019 Ja wywalilem dpf, ale buczenie zostalo dalej. Maskra z tym autem, najlepiej zepchnąć go chyba z hołdy. Trzeba szukać kolejnego mechanika, niech zajrzy pod pokrywe zaworów. Sprawdzi stan wałka, czy broki są na swoim miejscu. Przed zapchaniem dpf i regeneracja pompy auto jako tako chodzilo. Teraz jedzie sie jak tarpanem jakims. Po malu trace checi i przykazji wszystkie pieniadze. Żyć sie odechciewa. Zachciało mi sie 2.0tdi. Ehhhh
piotrsob1 Opublikowano 22 Stycznia 2019 Opublikowano 22 Stycznia 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, julo23 napisał: Ja wywalilem dpf, ale buczenie zostalo dalej. Maskra z tym autem, najlepiej zepchnąć go chyba z hołdy. Trzeba szukać kolejnego mechanika, niech zajrzy pod pokrywe zaworów. Sprawdzi stan wałka, czy broki są na swoim miejscu. Przed zapchaniem dpf i regeneracja pompy auto jako tako chodzilo. Teraz jedzie sie jak tarpanem jakims. Po malu trace checi i przykazji wszystkie pieniadze. Żyć sie odechciewa. Zachciało mi sie 2.0tdi. Ehhhh Z tego co widzę to masz BRD, w 16V konstrukcja napędu zaworów jest inna niż w 8V i problem zużywających się wałków praktycznie nie występuje Może być problem z samymi popychaczami hydraulicznymi Zastanawiam się dla czego od tego nie zacząłeś napraw , zanim DPF się zapchał . A pompę ( oleju ?) regenerowałeś profilaktycznie czy dla tego że dawała słabe ciśnienie , a może był jakiś inny powód ? Edytowane 22 Stycznia 2019 przez piotrsob1
julo23 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Profilaktycznie regenerowalem od razu po zakupie. Dpf zaczalem naprawiac bo auto buczalo i dziwnie chodzilo. Okazalo sie ze to raczej nie to. Zakrzalem tam pod pokrywę, broki na swoim miejscu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się