Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Black With Red - na X5


cymek28

Rekomendowane odpowiedzi

...ale to będzie szeroki placek :slina::kox: a mówią, że 10j nie wejdzie :naughty:

btw Jakie odboje wrzuciłeś?

Mailem odboje z przedniego gwinta.Teraz autko już siedzi na odbojach a sprężyna jest już luźna.Zastanawiam się czy kręcić jeszcze w dół nakrętkami czy przyciąć trochę odboje:eusathink:

dscf8381r.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od jutra będę działał z glebą.Dzisiaj byłem ostatni dzień w pracy i od jutra urlop :banan: będzie czas na działania.Trzeba zapodać nowe śruby,dekielki ( nie wiem jakie ):eusathink:nadkole wyciąć itd

dscf8399i.jpg

dscf8400.jpg

---------- Post dopisany at 14:44 ---------- Poprzedni post napisany at 14:37 ----------

Dwie osoby w środku i 2 w bagażniku.Nic nie obciera.Chyba tak zostawię i pośmigam trochę aby odboje trochę siadły.Co o tym sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy co się będzie działo.A co mówi paragraf na to wiecie? michal_s87 kiedyś coś o tym wspominał ale nie pamiętam za bardzo.

naciąg jest chyba po to żeby się Miśki nie spruły :wink: koło może wystawać ale chyba bieżnik musi być schowany :decayed: jaki jest otwór w tych BMW kołach? muszę pierścienie centrujące kupić do swoich BMW :wink: też chyba pod koniec tygodnia urlop wezmę żeby pokręcić gwintem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy co się będzie działo.A co mówi paragraf na to wiecie? michal_s87 kiedyś coś o tym wspominał ale nie pamiętam za bardzo.

naciąg jest chyba po to żeby się Miśki nie spruły :wink: koło może wystawać ale chyba bieżnik musi być schowany :decayed: jaki jest otwór w tych BMW kołach? muszę pierścienie centrujące kupić do swoich BMW :wink: też chyba pod koniec tygodnia urlop wezmę żeby pokręcić gwintem :decayed:

Adrian 72,6:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam w prawie nie siedzę:wink:

kiedyś wspominałem że swego czasu w Germani prawo było tak zapisane, że to opona nie mogła wystawać poza obrys auta, tuningowcy to obeszli i pojawiły się naciągi - stąd ten typowy german style, tak głosi legenda:decayed:

teraz w PL to nie przejdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adrian 72,6:wink:

czyli taki bezpośredni pierścień to 72,6 po zewnątrz na 63 z hakiem pod Audi, tak? :wink:

72.6 felga BMW

57,1 piasta Audi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Die osoby w środku i 2 w bagażniku. Nic nie obciera.

Kogo wozisz w bagażniku? :shock3::decayed:

§ 11. 1.Pojazd samochodowy wyposaża się:

[...]

10) w błotniki lub inne elementy nadwozia lub podwozia, o szerokości nie mniejszej niż szerokość opony, a w przypadku kół bliźniaczych - nie mniejszej niż odległość między zewnętrznymi krawędziami opon; przy czym błotniki samochodu osobowego i motocykla, przy masie własnej pojazdu, powinny odpowiadać następującym warunkom:

a) kąt opasania koła przez błotnik powinien być taki, aby obejmował co najmniej z przodu 30° i z tyłu 50° od pionowej płaszczyzny przechodzącej przez oś koła,

B)odległość między zewnętrzną krawędzią błotnika a osią koła w wymaganym kącie opasania nie może być większa niż dwukrotna wartość statycznego promienia opony,

c) najniższy punkt tylnej krawędzi błotnika lub innego elementu pełniącego jego funkcję znajdujący się w płaszczyźnie symetrii opony nie może znajdować się wyżej niż 150 mm ponad poziomą płaszczyzną przechodzącą przez oś koła,

:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Die osoby w środku i 2 w bagażniku. Nic nie obciera.

Kogo wozisz w bagażniku? :shock3::decayed:

§ 11. 1.Pojazd samochodowy wyposaża się:

[...]

10) w błotniki lub inne elementy nadwozia lub podwozia, o szerokości nie mniejszej niż szerokość opony, a w przypadku kół bliźniaczych - nie mniejszej niż odległość między zewnętrznymi krawędziami opon; przy czym błotniki samochodu osobowego i motocykla, przy masie własnej pojazdu, powinny odpowiadać następującym warunkom:

a) kąt opasania koła przez błotnik powinien być taki, aby obejmował co najmniej z przodu 30° i z tyłu 50° od pionowej płaszczyzny przechodzącej przez oś koła,

B) odległość między zewnętrzną krawędzią błotnika a osią koła w wymaganym kącie opasania nie może być większa niż dwukrotna wartość statycznego promienia opony,

c) najniższy punkt tylnej krawędzi błotnika lub innego elementu pełniącego jego funkcję znajdujący się w płaszczyźnie symetrii opony nie może znajdować się wyżej niż 150 mm ponad poziomą płaszczyzną przechodzącą przez oś koła,

:grin:

Dzieciaki zapakowałem na testy:banan:ale nie jechałem.

Adrian

pier_cie.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy co się będzie działo.A co mówi paragraf na to wiecie? michal_s87 kiedyś coś o tym wspominał ale nie pamiętam za bardzo.

naciąg jest chyba po to żeby się Miśki nie spruły :wink: koło może wystawać ale chyba bieżnik musi być schowany :decayed:

chyba nie do końca.

koło (czyli felga i opona) nie może wystawać poza obrys samochodu (lusterka nie wliczają się w obrys)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...