Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Uszkodzony wałek rozrządu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Druciarstwo w naszym kraju jest akceptowane i uznawane za normę więc tutaj nie powinieneś mieć z tym problemów.

powiedz to taksówkarzowi który odpala/gasi auto kilkadziesiąt razy dziennie ...

druciarstwem jest nazwanie przez producenta "katalizatora" filtrem - przez co z automatu nie podlega gwarancji

Opublikowano

Po drugie wydalenie DPF może w cywilizowanym kraju a piszesz o DE zakończyć sie nie zaliczeniem przeglądu, auto z wycietym filtrem traci homologację.

Hehe dobre teorie chlopie snujesz...

Widziales kiedys ARL ktory dostal zielona nalepke przez zalozenie filtra "DPF"....?

Ja widzialem az zajrzalem pod samochod by zrozumiec jak to mozliwe.

No i zobaczylem dolozony katalizator zaraz za fabrycznym. Bez zadnego systemu oczyszczania czy wypalania.

I to jest OK mimo ze kopcil na hamowni jak kazdy inny....

NO ALE MIAL al'a "DPF" WIEC I DOSTAL TUV !!!!

Poczytaj sobie opinie lekarzy o DPF...niedlugo wiekszosc z nas na raka pluc zejdzie bo rakotworcze czasteczki ktore dotychczas z sadza byly wylapywane na poziomie oskrzeli sa uwolnione z z ciezaru i jako zdecydowanie mniejsze dostaja sie bezpsrednio do krwioobiegu....taka to EKOLOGIA

DPF to gowno nie potrzebne nikomu a tymbardziej ludziom. Zarabiaja tylko na tym koncerny oraz szczeble rzadowe pobierajace characz za "ekologie"

Niedlugo kaza placic rolnikom za piardy od krow...w koncu one emituja wiecej CO2 niz motoryzacja...

Opublikowano

Po pierwsze już o tym nie raz było. Wydalenie DPF jako winnego całemu złu jest błędem. W większości jest to likwidacja skutków a nie problemu.

Po drugie wydalenie DPF może w cywilizowanym kraju a piszesz o DE zakończyć sie nie zaliczeniem przeglądu, auto z wycietym filtrem traci homologację.

Druciarstwo w naszym kraju jest akceptowane i uznawane za normę więc tutaj nie powinieneś mieć z tym problemów.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

aha i wszystko jasne,jestem skazany na ten DPF :wallbash:

Opublikowano

W związku z tym ze pozbyłem sie dpf, a następnie znalazłem powód zapychającego sie filru, chciałbym wskazać jeden element który był odpowiedzialny za ten cały bałagan "siłowniczek podciśnieniowy 03g129061a". Ten siłowniczek podciśnieniowy steruje klapami w kolektorze dolotowym w momencie otwarcia egr otwiera cztery dodatkowe kanały w kolektorze dzięki temu spaliny gładko docierają do silnika. W moim przypadku nie wytrzymała membranka która jest kiepskiej jakości koszt 46zł w Audi.

Opublikowano

powiedz to taksówkarzowi który odpala/gasi auto kilkadziesiąt razy dziennie ...

druciarstwem jest nazwanie przez producenta "katalizatora" filtrem - przez co z automatu nie podlega gwarancji

Popełnił błąd w doborze pojazdu do celu jaki potrzebuje. Sens zakupu diesla z dpfem do jazdy w miejskich korkach jest dla mnie nie zrozumiały. Oszczędności w paliwach i ekspolatacji pojawiają się dopiero przy długich przelotach.

Czy wywali filtr czy nie - wcześniej czy później jego tdi zostanie zakatowany w takich warunkach pracy.

Hehe dobre teorie chlopie snujesz...

Widziales kiedys ARL ktory dostal zielona nalepke przez zalozenie filtra "DPF"....?

Ja widzialem az zajrzalem pod samochod by zrozumiec jak to mozliwe.

No i zobaczylem dolozony katalizator zaraz za fabrycznym. Bez zadnego systemu oczyszczania czy wypalania.

I to jest OK mimo ze kopcil na hamowni jak kazdy inny....

NO ALE MIAL al'a "DPF" WIEC I DOSTAL TUV !!!!

Poczytaj sobie opinie lekarzy o DPF...niedlugo wiekszosc z nas na raka pluc zejdzie bo rakotworcze czasteczki ktore dotychczas z sadza byly wylapywane na poziomie oskrzeli sa uwolnione z z ciezaru i jako zdecydowanie mniejsze dostaja sie bezpsrednio do krwioobiegu....taka to EKOLOGIA

DPF to gowno nie potrzebne nikomu a tymbardziej ludziom. Zarabiaja tylko na tym koncerny oraz szczeble rzadowe pobierajace characz za "ekologie"

Niedlugo kaza placic rolnikom za piardy od krow...w koncu one emituja wiecej CO2 niz motoryzacja...

Cokolwiek oznacza "dostał TUV !!!" nie zmienia faktu, że jeśli po tym zabiegu normy spalin łapały się na którąś z norm to taką mógł dostać. Czy dostał EURO 4 nie napisałeś. Czyli przeszedł pełną procedurę homologacji auta pod nową normę.

Wlepki otrzymuje się nie po wyglądzie auta ale po dowodzie rejestracyjnym zawierającym model, datę produkcji itp.. pojazdu a co za tym idzie spełnieniem pewnych norm przez producenta, lub innych dokumentów to potwierdzających.

Skoro nalepił sobie to znaczy że zależało mu na wjeździe do któregoś z centrów Niemieckich miast. Jeśli zrobił to nielegalanie zostanie rozliczony jak tam wjedzie.

Nie znam tych opinii lekarzy ale chętnie poczytam jak mi podeślesz.

Nie uważam, że DPF jest cudownym wynalazkiem ale dobrym kierunkiem w jakim zmierza motoryzacja. Jak każda nowinka wymaga dopracowania. Mam nadzieję, że nadejdą takie czasy kiedy jeżdżąc rowerkiem/spacerując po mieście nie będę dusił się tą czarną sadzą zostawianą przez właścicieli aut o zdaniu podobnym do Twojego.

Jeśli jesteś innego zdania -trudno, może kiedyś zmienisz :)

Opublikowano

Cokolwiek oznacza "dostał TUV !!!" nie zmienia faktu, że jeśli po tym zabiegu normy spalin łapały się na którąś z norm to taką mógł dostać

Widzisz...nie zrozumiales.

W tak uwielbianych przez Ciebie cywilizowanych niemczech wystarczy do starego kopciucha zapodac dodatkowy katalizator ktory nie ma mozliwosci wylapania sadzy a dostac wlepke zgodna z norma EU5.

Jesli popatrzymy na znacznie nowoczesniejsze konstrukcje diesla (ktore maja same z siebie lepsze spaliny) to by dostac ta wlepke musze miec kosztowniejsze i skomplikowane urzadzenie jakim jest DPF (suchy i mokry).

Czyli na chlopski rozum wystarczy z nowego diesla wywalic DPF i wstawic "imitacje" DPF bez problemu z wypalaniem, dolewaniem plynow itd i "wg prawa wsio jest OK"

To rozumiesz pod okresleniem CYWYLIZOWANY KRAJ?

Bo ja Ci powiem prosciej...jestes walony w bambuko przez przepisy ktore sa bzdurne i z chmurki. Nie wytlumaczysz mi czemu za slona oplata (a jakze) stary kopciuch staje sie ekologiczny tak samo jak nowoczesne konstrukcje ale znowu w tych nowych prawo zabrania ingerencji...

Kasa czlowieku tylko to sie liczy

Opublikowano

Koledzy to jak w końcu??????????

to mogę się pozbyć DPF-a czy nie :mysli: bo jedni piszą tak a drudzy inaczej.

Opublikowano

Wg prawa nie mozesz- paradoks. Za to kup mercedesa 300D i za grube euro nagle stanie sie ekologiczny... oczywiscie tylko na papierze

Opublikowano

Rob szkoda Twojego produkowania sie.

Opublikowano

no to jestem skazany na DPF :wallbash:

Opublikowano

i jak z poszukiwaniami? znalazłeś coś sensownego?

tak , właśnie kupiłem wałek rozrządu w okolicach Lubina, młody chłopak konkretnie powiedział, że ma dobry wałek i mi go przyśle. Na drugi dzień miałem wałek u siebie. Do tego kupiłem nowe szklanki, uszczelki do pompowtryskiwaczy, uszczelkę pod klawiaturę, olej i filtr. Mechanik złożył i jest OK. Tylko że teraz zaczął się problem z DPF- em. Koszt remontu wraz z robocizną 1300zł - to jeszcze po bożemu. Pozdrawiam

Opublikowano

to ile wałek kosztował??? szklanki jakiej firmy???

a może kupiłeś wałek nie do BPW

... głowica jest taka jak w 1.9 więc wałek od AWX/AVF etc pasuje bez problemu :gwizdanie:

Opublikowano

Temat z 2011 roku ale może ktoś tu trafi tak jak ja właśnie teraz:

powodem przybywającego oleju w takich ilościach (4 litry ponad stan) jest pompa Vacuum / pompa Tandem. Na "zimnym silniku" wszystkie uszczelki są jeszcze twarde i przepuszczają paliwo, które spływa sobie do miski olejowej. Silnik się nagrzeje, uszczelki rozszerzają, uszczelniają - oleju nie przybywa. Przerabiałem temat niedawno, pompa wymieniona, problemu nie ma.

Wspomnienia z wyciągania 4 litrów gęstego oleju strzykawką i zestawem do kroplówki bezcenne :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...