tomek44480 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Mozesz miec nieszczelonosci na wezach.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 witam pozwólcie że się podepnę mam takie pytanko ponieważ mam u siebie w 1.6 założoną instalacje sekwencyjną landi renzo i od jakiegoś czasu jak chodzi na gazie i przycisne pedał gazu do np. 1200 obrotów i puszcze to silnik spada do 500-600 obrotów i dopiero wraca na swój prawidłowy stan ale tak jest za każdym razem jak tam zrobie lecz jak przygazuje np do 2000 obrotów to tak sie nie dzieje a na bezynie jak zrobie do 1200 obrotów i puszcze to jest ok wraca na 900 i jest dobrze nie trzesie ani nic tylko na gazie sie tak dzieje co to może być
Czaro_22 Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Też podepnę się pod temat, chodzi dokładnie o to samo co u kolegów wyżej... Auto po przełączeniu gaz zaczyna wariować obroty falują i auto np po dojeźdzaniu do świateł gaśnie Wszystko zaczeło się od tego jak auto kichneło sobie na gazie i rozerwało gumową osłonkę na dolocie (1sze zdjęcie) założyłem nową gumkę i obejmę której wcześniej tam nie było ale to nie rozwiązało problemu... Auto od tamtej pory ma w/w objawy tz faluje, gaśnie i czasem kichnie... vag podpinany i nic żadnych błędów nie wywalił Instalacja II generacji. Nie piszcie proszę też żebym zmienił instalację... Bo było dobrze aż do teraz Dodam że na PB objaw falowania też się pojawił właśnie po tym co się stało ale dzieje się to tylko na zimnym silniku i dodatkowo póki auto się nie rozgrzeje to przy przyśpieszaniu szarpie samochodem. Zdjęcie 1 zdjęcie 2 IMAG0097_zps3ceb8423.jpg Photo by czaro21 | Photobucket zdjęcie 3 IMAG0099_zpsadb1425f.jpg Photo by czaro21 | Photobucket Filmik: Auto chodziło już na LPG A4 B5 1.6 ADP LPG problem - YouTube Może filtry gazu i pb wymienić ? Chociaż były wymieniane przed zima
xXPiotrekXx19 Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 nie no ja takich falowań to nie mam tu to widze że ładnie latają te obroty
Czaro_22 Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Już rozkminiłem co padło Membrana w parowniku wyzioneła ducha.. Teraz trzeba wymontować, wyczyścić kupić zestaw naprawczy i śmigać dalej
edekxp Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 Jak planujesz trochę jeszcze jeździć tym autem to wywal to g...o i załóż sekwencję - koszt części około 800zł Auto odżyje i Ty bedziesz zadowolony poczytaj np to: http://a4-klub.pl/instalacje-lpg-cng-35/badanie-techniczne-usuniecie-lpg-258560/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się