domin79 Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Skad bierzecie adaptery na d3s? a po co te adaptry toć w te soczewy wchodzi i d1s i d2s
konrad_A4 Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 tylko trzeba rowek reznąć w kołnierzu żarnika
Wandej Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 tylko trzeba rowek reznąć w kołnierzu żarnika po co?? Ze niby przez ta mala blaszke nie wchodzi?? kombinerki i już go nie ma
HiRide Opublikowano 14 Lutego 2012 Autor Opublikowano 14 Lutego 2012 Niczego nie rezajcie z palnikiem obojetnie czy ori czy nie -bedzie pasowac. Wystarczy tylko wgiac do srodka blaszke polokragla,ktora znajduja sie po lewej stronie adaptera. Kolega wyzej o tym wspomnial
konrad_A4 Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 tyle, że ta blaszka trzyma za kołnierz żarnika
quadysz Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 nie chyba, wydaje mi sie ze jak wcisniesz zarnik to ta blaszka nawet go nie dotyka, blaszke mozna zagiac, ja tak zrobilem i sie trzyma dobrze
czester Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 Panowie jako, że rzeźbię soczewy w normalnych xenonach, jak wygląda podłączenie elektromagnesów ? Jest to zasilane normalnie 12V, i plus podawany jest przy włączeniu świateł drogowych, czy coś innego inżynierowie wymyślili ?
czester Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 Będzie mały problem, bo na co dzień w h7 mam drl (30% dlugich) i teraz nie wiem, jak elektromagnes zareaguje na takie coś. W najgorszym wypadku będzie trzeba jakiś przekaźnik wsadzić.
HiRide Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Opublikowano 22 Lutego 2012 Będzie mały problem, bo na co dzień w h7 mam drl (30% dlugich) i teraz nie wiem, jak elektromagnes zareaguje na takie coś. W najgorszym wypadku będzie trzeba jakiś przekaźnik wsadzić. Nic nie musisz robic z tym.Przy ori bi xenonie przeslony lekko sie uchylaja od momentu podania malego napiecie na h7 i tak juz zostaje az do wylaczenia dziennych. Przy soczewce AL przeslona pozostaje "zamknieta" nawet po wlaczeniu DRL do pierwszego uzycia swiatel drogowych. Przy pierwszym mignieciu dlugimi przeslona nie wraca do calkowitego spoczynku ale pozostaje lekko uchylona az do wylaczeniia DRL. Prawdopodbnie u Ciebie bedzie podobnie jesli modul podaje tak niskie napiecie.
czester Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 Mówiąc o ori bi xenonie mówisz o B7 ? W B6 nie było w ogóle drl. A z tego co wiem to w B7 światłą drogowe są tylko z soczewki, jeśli występują drl-e, i ich działanie chyba nie ma wpływu na przesłony Generalnie jak przesłony będą uchylone to w niczym nie wadzi, ale czy elektromagnes nie padnie po jakimś czasie.
HiRide Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Opublikowano 22 Lutego 2012 Mówiąc o ori bi xenonie mówisz o B7 ? W B6 nie było w ogóle drl. A z tego co wiem to w B7 światłą drogowe są tylko z soczewki, jeśli występują drl-e, i ich działanie chyba nie ma wpływu na przesłony Generalnie jak przesłony będą uchylone to w niczym nie wadzi, ale czy elektromagnes nie padnie po jakimś czasie. pisze o bi xenonie w b6 bo mod dotyczy b6. Wiem ze nie ma ori DRL w b6 ale podobnie jak ty,mam dolozony modul i panel z b7. Elektromagnes moglby pasc gdybys przylozyl do niego duze napiecie. Na mniejszym niz pracuje nic mu sie nie stanie.
czester Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 Ok to spoko. Jedna rzecz mniej do roboty
Lukaszxxx Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 Czester da rade soczewke od b8 wsadzic do zwyklego xenonu?? ktos wczesniej pisal ze nie wejdziie do zwyklego xenonu tylko do bixa i zrezygnowalem z tego modu.. zalozyles juz te soczewki?? ---------- Post added at 20:40 ---------- Previous post was at 19:55 ---------- A tak mysle... soczewki od insigni np by nie podeszły bez mniejszej rzeźby?? próbował ktoś??
czester Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 Niektórzy twierdzili, że nie da się wpakować soczewek z B8 do zwykłych xenonów, i wiele się nie mylili, bo można to zrobić ale wszystko pasuję na styk. Nie wiem jak wygląda montaż w przypadku bix, ale jeśli ktoś ma 300zł i może kupić sobie gołe bixy to jest to chyba lepsza i mniej inwazyjna metoda. Zacznijmy od tego, że jest to niewykonalne bez rozklejania lamp, także ten etap pominę, bo jest kilka wątków jak to zrobić. Jak już uda ma, się rozkleić lampy (przy okazji można środki pomalować na czarno) zabieramy się za rozkręcenie lampy na części pierwsze. Pierwszą czynnością jaką zrobiłem to zabrałem plastikowy pierścień soczewki na tokarkę, ponieważ ma za małą średnicę (ma ok. 50mm a potrzebujemy ok.65mm). Jak już udało się bez większych problemów wytoczyć pożądaną średnicę okazało się, że soczewka jest za duża do starego mocowania w lampie. Głownie przeszkadzał uchwyt służący do regulacji wysokości, jak również inne zaznaczone w czerwonym kółku miejsca. Szybko uporałem się z tym przy życiu wkrętarki i końcówki ze szczotki drucianej. Śruby zaznaczone czerwoną strzałką opisałem poniżej. Kolejnym etapem było osadzenie soczewki w otworze pierścienia soczewki. Jak soczewka bez problemu oparła się o pierścień, wywierciłem od drugiej strony dwa nowe otwory w czarnej obudowie. Całość trzyma się na 3 śrubach (czerwone strzałki dwa zdjęcia wyżej), lewa górna jest w oryginalnym otworze ze starej lampy, tylko z dłuższą śruba, pozostałe 2 śruby (prawa górna i dolna) są w miejscach nowo wywierconych otworów. Widoczne nakrętki (2 zdjęcia wyżej) służą do regulacji wysokości osadzenia soczewki, i na nich wszystko jest osadzone i przykręcone nakrętkami z góry (fot. niżej). Jak widać wykorzystałem tylko jeden otwór z oryginalnego mocowania w soczewce (dolny prawy), pozostałe dwa górne, są w miejscach mocowania odbłyśnika i soczewki (normalnie są tam 2 krótkie śruby mocujące - ja zastąpiłem je dwiema dłuższymi śrubami). Kolejnym etapem było wycięcie zaznaczonych elementów (mocowanie przewodów) Oraz kawałka obudowy... Ostatecznie po upchaniu wszystkiego wygląda to tak Zasilanie do elektromagnesu podłączamy pod żarówkę świateł drogowych H7. Tak jak pisał HiRide, jeśli ktoś ma drl-e w B6 nie ma z tym żadnego problemu. Wydaję się to dość łatwe, ale jest na prawdę mega dużo roboty, szlifowania, dopasowywania itd... a wszystko pasuję na styk. Na koniec wystarczy skleić lampę i najlepiej wymienić palniki na nowe. Efekt jest mega, bez porównania do starych lamp. Takie porównanie na szybko, na starych palnikach. Będę mieć chwilę to zrobię dokładniejsze fotki przed i po. Przed: Po: A tu jest ta blaszka, którą trzeba odgiąć, żeby pasowały palniki 1DS Uploaded with ImageShack.us
Pretor Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 Noo gratulacje czester za kawał dobrej roboty .
Lukaszxxx Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 Piekna robota.. a chrom od soczewki malonłeś w mat po toczeniu?? Kurcze i teraz nie wiem czy szukac bixow czy upychac to w zwykly xenon hmm
czester Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 Piekna robota.. a chrom od soczewki malonłeś w mat po toczeniu?? Kurcze i teraz nie wiem czy szukac bixow czy upychac to w zwykly xenon hmm Środki lamp miałem malowane już wcześniej. Wybór należy do ciebie, ja pokazałem tylko, że się da
uhu2 Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 Wszystko oki ale tej blaszki w osadzeniu zarnika sie nie odgina.Wklada sie zarnik tak aby ta blaszka weszla w odpowiednia szczeline w zarniku i przekreca sie lekko w prawo.W ten sposob mamy zamocowany zarnik czy to d1s czy d2s.Jesli sie nie myle to kolnierz d1s i d2s ma te same wyciecia wiec nie trzeba tej blaszki odginac.Po przekreceniu zarnika gorna blaszka zachodzi nad kolnierz zarnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się