Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4B6 1.8T...na starość to i kuce już nie te ;)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wykres dedykuje Thom4s-owi :)

Niestety wyszło "tylko" skromne 198 KM, i okazało się że zawór upustowy DV jest już lipny, parę kucy na pewno gubi. :kox:

Ale kolo z Acu-Performance potwierdził że jest możliwe że dwa lata temu w kreatorze mocy po mapowaniu silnika wyszło 217 KM, chociaż bardziej realne jest że w rzeczywistości mogło być około 210KM....bo:

- to było dwa lata temu

- bo to było 50 tys km przebiegu temu

- bo w zależności od warunków na hamowni może być różnica nawet 10KM

- bo zawór upustowy DV już nie taki jak kiedyś :thumbdown:

- bo błąd pomiaru na hamowni wynosi -/+ 5KM

- bo przy pomiarze z obciążeniem, tak jak tutaj było, zawsze wychodzi mniej niż przy pomiarze inercyjnym

Tak czy siak stadko jest jakie jest, nic dodać nic ująć.. :naughty:

zdjcie0054m.jpg

audi1212.jpg

Opublikowano

Tak, jak mówiłem przekroczenie 200KM na seryjnych gratach nie jest takie proste i bezpieczne dla silnika ;)

Zainwestuj w K04 to będzie więcej.

Opublikowano

Tak, jak mówiłem przekroczenie 200KM na seryjnych gratach nie jest takie proste i bezpieczne dla silnika ;)

Zainwestuj w K04 to będzie więcej.

Co racja to racja :)

Jeszcze czekam na opinie jak Wam się wykresy podobają?

Czy tak to powinno wyglądać? Czy coś odstaje od normy?

Opublikowano

Niestety wyszło "tylko" skromne 198 KM

nie "niestety" tylko wyszło tak jak powinno wyjśc , bardzo ciezko na ori gratach uzyskać moc wiekszą od 200KM

masz cos porobione z autem ??? odetkany dolot/wydech ????

Opublikowano

Niestety wyszło "tylko" skromne 198 KM

nie "niestety" tylko wyszło tak jak powinno wyjśc , bardzo ciezko na ori gratach uzyskać moc wiekszą od 200KM

masz cos porobione z autem ??? odetkany dolot/wydech ????

Acha, czyli wykresy ok?

Zmieniony układ wydechowy na przelotowy firmy MagnaFlow Performance. A czemu pytasz?

Opublikowano

Niestety wyszło "tylko" skromne 198 KM

nie "niestety" tylko wyszło tak jak powinno wyjśc , bardzo ciezko na ori gratach uzyskać moc wiekszą od 200KM

masz cos porobione z autem ??? odetkany dolot/wydech ????

Acha, czyli wykresy ok?

Zmieniony układ wydechowy na przelotowy firmy MagnaFlow Performance. A czemu pytasz?

wykres chyba ok , nie znam sie za bardzo.

pytam bo pisałeś ze gdzies tam wcześniej było 217KM i tak sie zastanawiałem z czego te cyfry :wink4:

Opublikowano

tez mi sie wydawalo ze 220KM o ktorych pisałes w swoim watku to cos przesadzone :evil:

Opublikowano

tez mi sie wydawalo ze 220KM o ktorych pisałes w swoim watku to cos przesadzone :evil:

ilośc koni jest wprost proporcjonalna do okreslonej hamowni , na jednej wyjdzie ci 190 na innej 210.

Na śląsku chłopaki maja taka hamownie ze jakim AEB by nie wjechali to wszystkie ponad 200 kunia po sofcie , na innych juz tak pieknie nie jest :wink4:

Chłopaki w ECU-PERFORMANCE maja wiarygodny sprzet i mozna im zaufać :good:

Ogólnie w 1.8T ciezko przekroczyc 200KM nawet ze zrobionym wydechem , sztywnym dolotem , filtrem gąbkowym i fmicem. mozna oczywiście jakis mocno dmuchający soft wgrać ale wtedy klamoty dostaja mocno po piździe :thumbdown:

Opublikowano

wykres chyba ok , nie znam sie za bardzo.

pytam bo pisałeś ze gdzies tam wcześniej było 217KM i tak sie zastanawiałem z czego te cyfry :wink4:

No dwa lata temu w kreatorze wyszlo 217, zaraz po mapowaniu. Nie wymyśliłem tego sobie :)

Tak jak napisałem na początku kolo z ECU-P powiedział że mogło wyjść 217KM, wymieniając powody które opisałem na początku.

Ogólnie to widzę że jakaś lipa z tym hamowniami jest...więc właściwie człowiek nie ma 100% pewności ile ma kucy

Ale chociaż dwa lata żyłem ze świadomościa że mam prawie 220 kucy, a teraz muszę żyć ze swiadomością że mam tylko 198 hehe, jeśli oczywiście pomiar jest prawdziwy :kox:

Chociaż widzę że akurat ECU-P ma dobre opinie....więc może i tak jest.

Opublikowano

Nie wymyśliłem tego sobie :)

ja nigdzie nie napisałem ze Ty sobie to wymyśliłeś :tongue4:

moim zdaniem w kreatorze zawyzyli Ci moc , w ECU wyszło tak ja jest/być powinno przy tych modyfikacjach , niestety 1.8T to nie 1.9TDI gdzie czesto są duze bonusy z Inglostadt :wink4:[br]Dopisany: 05 Maj 2011, 12:39_________________________________________________BTW w zeszłym roku stałem na tych rolkach z pierwszego zdjęcia :wink4:

Opublikowano

cos slabo z Nm

fakt że wynik nie powalił, może to kwestia tego zaworu upustowego DV?

ale w serii jest chyba ok 220-230.

Opublikowano

a jaki ty masz silnik, nie chodzi mi o to że 1.8T tylko jaka wyjściowa moc była??

rolki mają dobre i wiarygodne

ile płaciłeś za hamowanie Q??

Opublikowano

a jaki ty masz silnik, nie chodzi mi o to że 1.8T tylko jaka wyjściowa moc była??

AMB czyli 170KM. To samo co AVJ, tylko soft inny.

Opublikowano

to co tam siedzi K03 czy K03s ??

Opublikowano

K03

Opublikowano

no to jak na K03 to naprawde ładne kreski :good:

Opublikowano

a jaki ty masz silnik, nie chodzi mi o to że 1.8T tylko jaka wyjściowa moc była??

rolki mają dobre i wiarygodne

ile płaciłeś za hamowanie Q??

1.8T 170KM, tak jak Thom4s napisał.

Za hamowanie Q płaciłem 200 zł...dzwoniłem do kilku innych w wawie i chcieli dużo więcej, więc myślę ze cena w miarę ok?

no to jak na K03 to naprawde ładne kreski :good:

A no to spoko. Dzieki :)

Opublikowano

AMB czyli 170KM. To samo co AVJ, tylko soft inny.

nie to samo-prędzej BFB będzie identyczny, :gwizdanie:

co do niutów-to raczej norma-zakładając,ze program jest pod seryjne graty i dmucha sobie bara w peacku i spadnie do 0,7 -0,6 na górze :wink4:

seria AVJ ma 210-220,a jaka była seria przed programem?

Opublikowano

AMB czyli 170KM. To samo co AVJ, tylko soft inny.

nie to samo-prędzej BFB będzie identyczny, :gwizdanie:

co do niutów-to raczej norma-zakładając,ze program jest pod seryjne graty i dmucha sobie bara w peacku i spadnie do 0,7 -0,6 na górze :wink4:

seria AVJ ma 210-220,a jaka była seria przed programem?

Nie pamiętam dokładnie bo to dwa lata temu już było, ale coś około 220-230 właśnie.

Teraz w jednym z pomiarów wyszło mi 196 KM, czyli 2KM mniej niż na załączonym wykresie ale za to 290 NM :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...