weider Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 Wykres dedykuje Thom4s-owi Niestety wyszło "tylko" skromne 198 KM, i okazało się że zawór upustowy DV jest już lipny, parę kucy na pewno gubi. Ale kolo z Acu-Performance potwierdził że jest możliwe że dwa lata temu w kreatorze mocy po mapowaniu silnika wyszło 217 KM, chociaż bardziej realne jest że w rzeczywistości mogło być około 210KM....bo: - to było dwa lata temu - bo to było 50 tys km przebiegu temu - bo w zależności od warunków na hamowni może być różnica nawet 10KM - bo zawór upustowy DV już nie taki jak kiedyś - bo błąd pomiaru na hamowni wynosi -/+ 5KM - bo przy pomiarze z obciążeniem, tak jak tutaj było, zawsze wychodzi mniej niż przy pomiarze inercyjnym Tak czy siak stadko jest jakie jest, nic dodać nic ująć..
Thom4s Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 Tak, jak mówiłem przekroczenie 200KM na seryjnych gratach nie jest takie proste i bezpieczne dla silnika Zainwestuj w K04 to będzie więcej.
weider Opublikowano 5 Maja 2011 Autor Opublikowano 5 Maja 2011 Tak, jak mówiłem przekroczenie 200KM na seryjnych gratach nie jest takie proste i bezpieczne dla silnika Zainwestuj w K04 to będzie więcej. Co racja to racja Jeszcze czekam na opinie jak Wam się wykresy podobają? Czy tak to powinno wyglądać? Czy coś odstaje od normy?
moskal Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 Niestety wyszło "tylko" skromne 198 KM nie "niestety" tylko wyszło tak jak powinno wyjśc , bardzo ciezko na ori gratach uzyskać moc wiekszą od 200KM masz cos porobione z autem ??? odetkany dolot/wydech ????
weider Opublikowano 5 Maja 2011 Autor Opublikowano 5 Maja 2011 Niestety wyszło "tylko" skromne 198 KM nie "niestety" tylko wyszło tak jak powinno wyjśc , bardzo ciezko na ori gratach uzyskać moc wiekszą od 200KM masz cos porobione z autem ??? odetkany dolot/wydech ???? Acha, czyli wykresy ok? Zmieniony układ wydechowy na przelotowy firmy MagnaFlow Performance. A czemu pytasz?
moskal Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 Niestety wyszło "tylko" skromne 198 KM nie "niestety" tylko wyszło tak jak powinno wyjśc , bardzo ciezko na ori gratach uzyskać moc wiekszą od 200KM masz cos porobione z autem ??? odetkany dolot/wydech ???? Acha, czyli wykresy ok? Zmieniony układ wydechowy na przelotowy firmy MagnaFlow Performance. A czemu pytasz? wykres chyba ok , nie znam sie za bardzo. pytam bo pisałeś ze gdzies tam wcześniej było 217KM i tak sie zastanawiałem z czego te cyfry
Artur82 Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 tez mi sie wydawalo ze 220KM o ktorych pisałes w swoim watku to cos przesadzone
moskal Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 tez mi sie wydawalo ze 220KM o ktorych pisałes w swoim watku to cos przesadzone ilośc koni jest wprost proporcjonalna do okreslonej hamowni , na jednej wyjdzie ci 190 na innej 210. Na śląsku chłopaki maja taka hamownie ze jakim AEB by nie wjechali to wszystkie ponad 200 kunia po sofcie , na innych juz tak pieknie nie jest Chłopaki w ECU-PERFORMANCE maja wiarygodny sprzet i mozna im zaufać Ogólnie w 1.8T ciezko przekroczyc 200KM nawet ze zrobionym wydechem , sztywnym dolotem , filtrem gąbkowym i fmicem. mozna oczywiście jakis mocno dmuchający soft wgrać ale wtedy klamoty dostaja mocno po piździe
weider Opublikowano 5 Maja 2011 Autor Opublikowano 5 Maja 2011 wykres chyba ok , nie znam sie za bardzo. pytam bo pisałeś ze gdzies tam wcześniej było 217KM i tak sie zastanawiałem z czego te cyfry No dwa lata temu w kreatorze wyszlo 217, zaraz po mapowaniu. Nie wymyśliłem tego sobie Tak jak napisałem na początku kolo z ECU-P powiedział że mogło wyjść 217KM, wymieniając powody które opisałem na początku. Ogólnie to widzę że jakaś lipa z tym hamowniami jest...więc właściwie człowiek nie ma 100% pewności ile ma kucy Ale chociaż dwa lata żyłem ze świadomościa że mam prawie 220 kucy, a teraz muszę żyć ze swiadomością że mam tylko 198 hehe, jeśli oczywiście pomiar jest prawdziwy Chociaż widzę że akurat ECU-P ma dobre opinie....więc może i tak jest.
moskal Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 Nie wymyśliłem tego sobie ja nigdzie nie napisałem ze Ty sobie to wymyśliłeś moim zdaniem w kreatorze zawyzyli Ci moc , w ECU wyszło tak ja jest/być powinno przy tych modyfikacjach , niestety 1.8T to nie 1.9TDI gdzie czesto są duze bonusy z Inglostadt [br]Dopisany: 05 Maj 2011, 12:39_________________________________________________BTW w zeszłym roku stałem na tych rolkach z pierwszego zdjęcia
weider Opublikowano 5 Maja 2011 Autor Opublikowano 5 Maja 2011 cos slabo z Nm fakt że wynik nie powalił, może to kwestia tego zaworu upustowego DV? ale w serii jest chyba ok 220-230.
Buba Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 a jaki ty masz silnik, nie chodzi mi o to że 1.8T tylko jaka wyjściowa moc była?? rolki mają dobre i wiarygodne ile płaciłeś za hamowanie Q??
Thom4s Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 a jaki ty masz silnik, nie chodzi mi o to że 1.8T tylko jaka wyjściowa moc była?? AMB czyli 170KM. To samo co AVJ, tylko soft inny.
weider Opublikowano 5 Maja 2011 Autor Opublikowano 5 Maja 2011 a jaki ty masz silnik, nie chodzi mi o to że 1.8T tylko jaka wyjściowa moc była?? rolki mają dobre i wiarygodne ile płaciłeś za hamowanie Q?? 1.8T 170KM, tak jak Thom4s napisał. Za hamowanie Q płaciłem 200 zł...dzwoniłem do kilku innych w wawie i chcieli dużo więcej, więc myślę ze cena w miarę ok? no to jak na K03 to naprawde ładne kreski A no to spoko. Dzieki
domjenick Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 AMB czyli 170KM. To samo co AVJ, tylko soft inny. nie to samo-prędzej BFB będzie identyczny, :gwizdanie:co do niutów-to raczej norma-zakładając,ze program jest pod seryjne graty i dmucha sobie bara w peacku i spadnie do 0,7 -0,6 na górze seria AVJ ma 210-220,a jaka była seria przed programem?
weider Opublikowano 5 Maja 2011 Autor Opublikowano 5 Maja 2011 AMB czyli 170KM. To samo co AVJ, tylko soft inny. nie to samo-prędzej BFB będzie identyczny, :gwizdanie:co do niutów-to raczej norma-zakładając,ze program jest pod seryjne graty i dmucha sobie bara w peacku i spadnie do 0,7 -0,6 na górze seria AVJ ma 210-220,a jaka była seria przed programem? Nie pamiętam dokładnie bo to dwa lata temu już było, ale coś około 220-230 właśnie. Teraz w jednym z pomiarów wyszło mi 196 KM, czyli 2KM mniej niż na załączonym wykresie ale za to 290 NM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się