Cayman Opublikowano 8 Stycznia 2008 Opublikowano 8 Stycznia 2008 Drodzy klubowicze. Byłem dziś w ASO aby zakupić zawór N75 i okazało się, że do silnika AFN kosztuje on 420pln :/ Ogólnie dobrego wrażenia sprzedający na mnie nie zrobił bo nawet nie wiedział co to N75, ale z ceną chyba przesadził? Do innego silnika (nie pamiętam jakiego) był w cenie 160pln. Czy faktycznie zawór do AFN jest tak znacząco droższy?? /poczytałem (wiedza to potęga) i rozumiem, że mogę kupić zamiennik o nr początkowym 1J0 i podmienić wtyczkę. Czy taka będzie odpowiednia? http://www.allegro.pl/item292234984_zawor_turbosprezarki_tdi_vw_audi_n75_kostka.html
Musashi Opublikowano 8 Stycznia 2008 Opublikowano 8 Stycznia 2008 kupuj tylko ori. kosztuje 120 zł. nie mow w serwisie n75 bo w serwisach goscie od czesci nie znaja sie przewaznie na na oznaczeniach serwisowych. posluguja sie katalogiem a tam nie ma slowa o N75. musisz okreslic to jako zawor magnetyczny ograniczajacy cisnienie doladowania i vin nadwozia
spanky Opublikowano 9 Stycznia 2008 Opublikowano 9 Stycznia 2008 cod drogie te ASO ... cena nie powinna przekroczyc 200 zł ... [zmnien ASO albo sprzedajacego ]
Wihajster Opublikowano 9 Stycznia 2008 Opublikowano 9 Stycznia 2008 Drodzy klubowicze. Byłem dziś w ASO aby zakupić zawór N75 i okazało się, że do silnika AFN kosztuje on 420pln :/ Ogólnie dobrego wrażenia sprzedający na mnie nie zrobił bo nawet nie wiedział co to N75, ale z ceną chyba przesadził? Do innego silnika (nie pamiętam jakiego) był w cenie 160pln. Czy faktycznie zawór do AFN jest tak znacząco droższy?? /poczytałem (wiedza to potęga) i rozumiem, że mogę kupić zamiennik o nr początkowym 1J0 i podmienić wtyczkę. Czy taka będzie odpowiednia? http://www.allegro.pl/item292234984_zawor_turbosprezarki_tdi_vw_audi_n75_kostka.html a dlaczego wymieniasz??wiesz ze masz uszkodzony??Bo jak ci przeładowywuje to raczej na 99% to nie to bo w AFN-ach bardzo rzadko padaja
Cayman Opublikowano 12 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2008 Niestety w Toruniu nie mogę znaleźć nikogo z Vagiem. Mam swój kabel od Viaken'a ale Vag-Com mi sie wiesza jeszcze przed nawiązaniem połączenia. Ostatnio notorycznie przy przekroczeniu 3000tys obrotów przechodzi mi w tryb awaryjny. Przepływkę wymieniałem dość niedawno, PSJ nie uprawiam, chociaż i tak rozruszałem kierownice turbiny. Na Allegro nie mogę znaleźć N75 do AFN'a. A sprzedawca w ASO (AUDI/VW) upiera się, że zawór do tego silnka kosztuje 420 pln (zresztą podobnie twierdzi sprzedawca z Allegro, który zaoferował mi inny zawór Pierburga z okrągłą wtyczką i samą kwadratową wtyczkę (przejściówkę) z pinami za 163pln. Montaż i działanie bez problemu???
Wihajster Opublikowano 12 Stycznia 2008 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Niestety w Toruniu nie mogę znaleźć nikogo z Vagiem. Mam swój kabel od Viaken'a ale Vag-Com mi sie wiesza jeszcze przed nawiązaniem połączenia. Ostatnio notorycznie przy przekroczeniu 3000tys obrotów przechodzi mi w tryb awaryjny. Przepływkę wymieniałem dość niedawno, PSJ nie uprawiam, chociaż i tak rozruszałem kierownice turbiny. Na Allegro nie mogę znaleźć N75 do AFN'a. A sprzedawca w ASO (AUDI/VW) upiera się, że zawór do tego silnka kosztuje 420 pln (zresztą podobnie twierdzi sprzedawca z Allegro, który zaoferował mi inny zawór Pierburga z okrągłą wtyczką i samą kwadratową wtyczkę (przejściówkę) z pinami za 163pln. Montaż i działanie bez problemu??? pozycz na podmianke chwilowo od kogoś N75 i sie przejedz a nie kupuj jestem przekonany ze to turbina a nie zawór zreszta zrób logi i sam sie przekonasz
marek2222 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Opublikowano 12 Stycznia 2008 ten za 420 zl to z kwadratowa wtyczka powiedz niech ci dadza ten z okragla a piny sam przelozysz ja tak robilem koszt z wtyczka `160 zl,ale nie potrzebnie bo to kierownice byly zapieczone
Cayman Opublikowano 12 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2008 byłem u mechanika, ale wiele mi nie powiedział...błąd "ciśnienie w rurze dolotowej" (że też nikt nie ma VAG-a w Toruniu)...
Musashi Opublikowano 12 Stycznia 2008 Opublikowano 12 Stycznia 2008 no tak ale powinien ci podac numer bledu i dokladny opis.
baskecior Opublikowano 12 Stycznia 2008 Opublikowano 12 Stycznia 2008 byłem u mechanika, ale wiele mi nie powiedział...błąd "ciśnienie w rurze dolotowej" (że też nikt nie ma VAG-a w Toruniu)... Powiedział to co już tutaj zostało powiedziane. Podmieniaj N75 i jeśli (a na 90% na pewno) nic się nie zmieni - wyciągaj szuszarkę i czyść kierownice spalin.
krzysiek23 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Opublikowano 13 Stycznia 2008 ja podlaczam sie do watku,komp wywala blad 00575,wiec zaczelem czyscic kierownice (jak sie okazalo bylo czysciutko) i cieszylem sie jakies 2 dni z tego,bo po 2 dniach znowu to samo i spadek mocy(trasa 1000km) przy normalnej jezdzie 100km.\h na 4 biegu nawet juz nieczuc kiedy to sie dzieje bo wczesniej grzalem 120,130km\h i wyprzedzajac czulem takie odciecie i spadek a teraz juz nic nieczuc a lapie mula.filtry nowe,kierowniczka czyszczona i przejechane 1500tys.km w trasie.czy n75 moze tak wariowac?????po zgaszeniu i zapaleniu autka wszystko ok.
krzysiek23 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 dzieki ,ale turbine juz wyciagnalem(co prawda byla czysta ale nic jej niezaszkodzilo jak ja papierkiem potraktowalem ,wycvzyscilem tez caly dolot i egr) wiec jest ok(kata wywalilem tez ,choc po 240tys.mial 50proc.sprawnosci jeszcze tlumikarz powiedzial),pozostal n75,lub tak jak muwisz przeplywka tylko bledow z przeplywki niema zadnych,a powinny byc jak daje za malo powietrza chyba?
Fati Opublikowano 16 Stycznia 2008 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Witam. Ja w moim 1Z też miałem problem z doładowaniem powietrza, już miałem kupować N75 ale podjechałem do kolegi i podpieliśmy kompa (nie Vag-a ale efekt był). Okazało się że się urwał jeden kabelek sterujący tymże zaworkiem, po zakuciu na nowo wszystko gra jak trzeba. Proponuje jednak podpiąć do kompa bo inaczej można pół samochodu wymienić. Apropo ceny mi też w ASO za N75 powiedzieli ponad 400zł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się