Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] N75 - cena


Cayman

Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy klubowicze.

Byłem dziś w ASO aby zakupić zawór N75 i okazało się, że do silnika AFN kosztuje on 420pln :/

Ogólnie dobrego wrażenia sprzedający na mnie nie zrobił bo nawet nie wiedział co to N75, ale z ceną chyba przesadził?

Do innego silnika (nie pamiętam jakiego) był w cenie 160pln.

Czy faktycznie zawór do AFN jest tak znacząco droższy??

/poczytałem (wiedza to potęga) i rozumiem, że mogę kupić zamiennik o nr początkowym 1J0 i podmienić wtyczkę. Czy taka będzie odpowiednia?

http://www.allegro.pl/item292234984_zawor_turbosprezarki_tdi_vw_audi_n75_kostka.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupuj tylko ori. kosztuje 120 zł.

nie mow w serwisie n75 bo w serwisach goscie od czesci nie znaja sie przewaznie na na oznaczeniach serwisowych. posluguja sie katalogiem a tam nie ma slowa o N75.

musisz okreslic to jako zawor magnetyczny ograniczajacy cisnienie doladowania i vin nadwozia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cod drogie te ASO ... cena nie powinna przekroczyc 200 zł ...

[zmnien ASO albo sprzedajacego ;)]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drodzy klubowicze.

Byłem dziś w ASO aby zakupić zawór N75 i okazało się, że do silnika AFN kosztuje on 420pln :/

Ogólnie dobrego wrażenia sprzedający na mnie nie zrobił bo nawet nie wiedział co to N75, ale z ceną chyba przesadził?

Do innego silnika (nie pamiętam jakiego) był w cenie 160pln.

Czy faktycznie zawór do AFN jest tak znacząco droższy??

/poczytałem (wiedza to potęga) i rozumiem, że mogę kupić zamiennik o nr początkowym 1J0 i podmienić wtyczkę. Czy taka będzie odpowiednia?

http://www.allegro.pl/item292234984_zawor_turbosprezarki_tdi_vw_audi_n75_kostka.html

a dlaczego wymieniasz??wiesz ze masz uszkodzony??Bo jak ci przeładowywuje to raczej na 99% to nie to bo w AFN-ach bardzo rzadko padaja ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety w Toruniu nie mogę znaleźć nikogo z Vagiem. Mam swój kabel od Viaken'a ale Vag-Com mi sie wiesza jeszcze przed nawiązaniem połączenia.

Ostatnio notorycznie przy przekroczeniu 3000tys obrotów przechodzi mi w tryb awaryjny. Przepływkę wymieniałem dość niedawno, PSJ nie uprawiam, chociaż i tak rozruszałem kierownice turbiny.

Na Allegro nie mogę znaleźć N75 do AFN'a. A sprzedawca w ASO (AUDI/VW) upiera się, że zawór do tego silnka kosztuje 420 pln (zresztą podobnie twierdzi sprzedawca z Allegro, który zaoferował mi inny zawór Pierburga z okrągłą wtyczką i samą kwadratową wtyczkę (przejściówkę) z pinami za 163pln. Montaż i działanie bez problemu???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety w Toruniu nie mogę znaleźć nikogo z Vagiem. Mam swój kabel od Viaken'a ale Vag-Com mi sie wiesza jeszcze przed nawiązaniem połączenia.

Ostatnio notorycznie przy przekroczeniu 3000tys obrotów przechodzi mi w tryb awaryjny. Przepływkę wymieniałem dość niedawno, PSJ nie uprawiam, chociaż i tak rozruszałem kierownice turbiny.

Na Allegro nie mogę znaleźć N75 do AFN'a. A sprzedawca w ASO (AUDI/VW) upiera się, że zawór do tego silnka kosztuje 420 pln (zresztą podobnie twierdzi sprzedawca z Allegro, który zaoferował mi inny zawór Pierburga z okrągłą wtyczką i samą kwadratową wtyczkę (przejściówkę) z pinami za 163pln. Montaż i działanie bez problemu???

pozycz na podmianke chwilowo od kogoś N75 i sie przejedz a nie kupuj :wallbash: jestem przekonany ze to turbina a nie zawór ;) zreszta zrób logi i sam sie przekonasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem u mechanika, ale wiele mi nie powiedział...błąd "ciśnienie w rurze dolotowej" (że też nikt nie ma VAG-a w Toruniu)...

Powiedział to co już tutaj zostało powiedziane.

Podmieniaj N75 i jeśli (a na 90% na pewno) nic się nie zmieni - wyciągaj szuszarkę i czyść kierownice spalin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja podlaczam sie do watku,komp wywala blad 00575,wiec zaczelem czyscic kierownice (jak sie okazalo bylo czysciutko) i cieszylem sie jakies 2 dni z tego,bo po 2 dniach znowu to samo i spadek mocy(trasa 1000km) przy normalnej jezdzie 100km.\h na 4 biegu nawet juz nieczuc kiedy to sie dzieje bo wczesniej grzalem 120,130km\h i wyprzedzajac czulem takie odciecie i spadek a teraz juz nic nieczuc a lapie mula.filtry nowe,kierowniczka czyszczona i przejechane 1500tys.km w trasie.czy n75 moze tak wariowac?????po zgaszeniu i zapaleniu autka wszystko ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki ,ale turbine juz wyciagnalem(co prawda byla czysta ale nic jej niezaszkodzilo jak ja papierkiem potraktowalem ,wycvzyscilem tez caly dolot i egr) wiec jest ok(kata wywalilem tez ,choc po 240tys.mial 50proc.sprawnosci jeszcze tlumikarz powiedzial),pozostal n75,lub tak jak muwisz przeplywka tylko bledow z przeplywki niema zadnych,a powinny byc jak daje za malo powietrza chyba?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja w moim 1Z też miałem problem z doładowaniem powietrza, już miałem kupować N75 ale podjechałem do kolegi i podpieliśmy kompa (nie Vag-a ale efekt był). Okazało się że się urwał jeden kabelek sterujący tymże zaworkiem, po zakuciu na nowo wszystko gra jak trzeba. Proponuje jednak podpiąć do kompa bo inaczej można pół samochodu wymienić. Apropo ceny mi też w ASO za N75 powiedzieli ponad 400zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...