Simin_1977 Opublikowano 9 Stycznia 2008 Opublikowano 9 Stycznia 2008 Ludziska ratunku Od pewnego czasu miałem kłopot z porannym odpaleniem śilnika Po zagrzaniu wszystko było Ok. Ale od kilku dni jest dramat po osiagnieciu 90 stopni i wyłaczeniu silnika ponowne jesgo odpalenie graniczy z cudem wymiwniłem juz : Filtr paliwa , filtr powietrza , Swiece , Dziaiaj został wymieniony rozrzad wraz z papa wody. czy ktos miał moze juz z takim cudem do czynienia ? Bardzo proszę o pomoc
Musashi Opublikowano 9 Stycznia 2008 Opublikowano 9 Stycznia 2008 podłacz VAG-a. sprawdz błędy, pozniej robisz logi statyczne i dynamiczne. wrzucasz na forum w dział diagnostyka VAG i wtedy bedzie mozna cos powiedziec. byc moze to kwestia kata wtrysku. jakies dodatkowe objawy? kopcenie, jak z przyspieszaniem? itp
Simin_1977 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2008 Co do dodatkowych objawów to po ciężkim odpaleniu biała chmura Vag był podłanczany i błędów nie ma. Postaram sie zorganizować te lagi ale nie wiem czy mi sie uda bo auto odstawiłem do warsztatu a na nogach to masakra napierac Mechanik podejrzewa uszczelki na pompowtryskiwaczach ale sam juz nie wiem Lub jakaś Tandepumpa
Rogalotti Opublikowano 10 Stycznia 2008 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Witam To będzie problem z pompkami ew. z uszczelnieniami na nich 115ki mają starego typu bolce pod regulacjami. One potrafią wybić gniazda w pompowtryskach do takiego stopnia że pompka sie rozpada (przebijają górną płaszczyzne pompki) Albo tak jak wspomniałem na poczatku - wymienić komplety uszczelniaczy na pompkach (50zł/komplet na jedną) Pozdrawiam
Wihajster Opublikowano 10 Stycznia 2008 Opublikowano 10 Stycznia 2008 podłacz VAG-a. sprawdz błędy, pozniej robisz logi statyczne i dynamiczne. wrzucasz na forum w dział diagnostyka VAG i wtedy bedzie mozna cos powiedziec. byc moze to kwestia kata wtrysku. jakies dodatkowe objawy? kopcenie, jak z przyspieszaniem? itp dokładnie, wstępnie można gdybać, trzeba zrobić logi i można powiedzieć coś więcej, z doświadczenia stawiałbym na zły kąt ale niczego się nie dowiemy bez Vaga W AJM-ach nie ustawia sie kąta wtrysku tak do wiadomosci na przyszłosc
adadur Opublikowano 10 Stycznia 2008 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Po wymianie rozrządu chyba mechanik sprawdził kąt wtrysku? Jak VAG błędów nie wywalił to wnikliwa diagnostyka VAGiem albo przyjrzyj się temu co Rogal sugeruje.
Musashi Opublikowano 10 Stycznia 2008 Opublikowano 10 Stycznia 2008 piotr1602 przeciez jak wymienia rozrzad to ustawia znaki na kolach, jak zle to ustawi kolo walka pompekm to zle bedzie rozlozone cisnienie paliwa we wtryskiwaczu wzgledem polozenia walu. tak mysle i o to mi chodzilo.
Simin_1977 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2008 Wracam od mojego Maga I wynalazł prawdopodobnie przyczyne. Stwierdził ze gdzieś koło zderzaka z prawej strony zajduje się jakaś chłodnica paliwa i ona jest peknieta I to może być ze on sie zapowietrza.I dlatego nie pali. Co wy na to ? A co do uszczelniaczy na pompkach tez myśli ze jeżeli nie ta chłodniczka to właśnie moze byc to.
albertpopo Opublikowano 10 Stycznia 2008 Opublikowano 10 Stycznia 2008 chłodnica jest na powrocie paliwa do baku więc raczej nie to
Simin_1977 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2008 No to pozamiatane ;( Rogalotti miał racje poszły uszczelki na pompowtryskiwaczach a co gorsze cos zaczeło rzęźić i kontrolka oleju sie właczyła i koniec jazdy cały silnik pełny Ropy Cholowanie do warsztatu i od poniedziałku wydatki wydatki i jeszcze raz wydatki Mam tylko nadzieje ze nie uszkodziły sie pompowtryskiwacze bo koszt 1 to masakra
Musashi Opublikowano 13 Stycznia 2008 Opublikowano 13 Stycznia 2008 to nieciekawie. jezeli duzo ropy sie polało, to pewnie poszlo w olej, stad spadek cisnienia. po naprawie bezwzgledna wymiana. no i tutaj jeden wniosek bardzo istotny dla wszystkich kolega pisał ze problemy z zapalaniem mial od jakiegos czasu. gdyby od razu usunac mało niepokojacy problem byc moze nie byloby teraz strachu. mam nadzieje ze sie na uszczelnieniu skoncza twoje problemy. wniosek jest taki gdy z samochod przestaje zachowywac sie prawidlowo nawet gdy objawy wydaja sie banalne i mozna jeszcze jezdzic, nalezy natychmiast dokonac diagnozy i usunac jak najszybciej przyczyne problemu, zaniedbanie moze kosztowac nas o wiele, wiele wiecej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się