Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] A4 3,0tdi B8 Engine CAPA 240PS mod by EcuProject Wrocław


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ładny wynik. Teraz można pojeździć :cool1:. Moment 40% więcej niż w serii ;). Ciekawe jak się będzie sprzęgło zachowywać w cieplejsze?

ps: Co to za suszarka?.............

Dla niewtajemniczonych sprzęgło w 3,0tdi B8 jest pancerne. Konstrukcyjnie jest podobne do bolidu F1 ze względu na to , że ma 2 tarcze sprzęgła i mocny docisk. Poza tym jak widać moment jest rozłożony późno aby sprzęgło zaoszczędzić. A turbo do garett:)

Podobnie jak sama skrzynia która prawdopodobnie przeniesie do 1000Nm bo ma podwójne synchronizatory itd.. :)

Looo karwa!!!!

Piekny wynik.

Eeeeeee....., tam lekkie dmuchnięcie :wink4: Co to na 3L pojemności, kosmetyczna zmiana :naughty::decayed:

Ale wrażenie i tak pewnie niezłe robi :)

Opublikowano

Z ciekawosci - ile pompuje turbosprężarka?

Opublikowano

:kox:

a da rade do takiego 3.0 tdi wlozyc turbo z 4.0 tdi/4.2 tdi z a8?

Opublikowano

jedno słowo - WOW ! :notworthy: :notworthy:

Opublikowano

ponad 700 niutona... toż to ciężarówka. ciekawe jak taki setup w zimę się sprawuje :rolleyes:

Opublikowano

No rewelka, kto by pomyślał że z 3.0tdi tyle można wycisnąć, ja biorę się niedługo za moją ale to 2.0 i pewnie o 200ps można będzie tylko pomarzyć

Opublikowano

No rewelka, kto by pomyślał że z 3.0tdi tyle można wycisnąć, ja biorę się niedługo za moją ale to 2.0 i pewnie o 200ps można będzie tylko pomarzyć

Mysle ze wiecej jezeli chcesz przeznaczyc konkretne fundusze.

Opublikowano

ponad 700 niutona... toż to ciężarówka. ciekawe jak taki setup w zimę się sprawuje :rolleyes:

a czemu w zime? pytanie raczej jak na mokrym, bo podejrzewam, ze trakcji to na jakichs 17" moze nie byc juz czasami... :decayed:

Opublikowano

bardziej chodziło mi o to jak przy -20*C gdy powietrze jest gęste egt malutkie kapcie wąskie... :kox:

Opublikowano

:kox:

a da rade do takiego 3.0 tdi wlozyc turbo z 4.0 tdi/4.2 tdi z a8?

ale 4,2 było przecież biturbo:)

za***isty wynik :naughty:

Opublikowano

piękne kreski :brawo:

Opublikowano

Bez komentarza :shocked:

Moment miażdży :kox:

Opublikowano

:kox:

a da rade do takiego 3.0 tdi wlozyc turbo z 4.0 tdi/4.2 tdi z a8?

ale 4,2 było przecież biturbo:)

za***isty wynik :naughty:

NiE BYŁO BI TURBO TYLKO DOUBLE TURBO. tO PO PRIMO. PO drugie nie ma sensu montować dwóch małych sprężarek bo tam sa takie same jak w AWX/AVF gt1749VA

To auto nie ma problemu najmniejszego z trakcją.

Opublikowano

hmm double czyli dwie chodza jednoczesnie? bo bi to wiem ze pierwsza jest od pocztaku potem włacz sie druga hmm

Opublikowano

i już nie musisz do masażysty chodzić :)

Opublikowano

hmm double czyli dwie chodza jednoczesnie? bo bi to wiem ze pierwsza jest od pocztaku potem włacz sie druga hmm

Coś ci się pomieszało. Na odwrót :wink4:[br]Dopisany: 12 Maj 2011, 20:59_________________________________________________

nie ma sensu montować dwóch małych sprężarek bo tam sa takie same jak w AWX/AVF gt1749VA

Analogiczna sytuacja jak w S4 2.7 też jeździ na K03 tak jak 1.8T tylko że ma dwie. Unifikacja części.

Opublikowano

czekaj czekaj a jak masz w BMW 535 D masz biturbo i jedna turbina chodzi na wolniejszych obrotach a druga włacza sie gdy są wyższe

Opublikowano

czekaj czekaj a jak masz w BMW 535 D masz biturbo i jedna turbina chodzi na wolniejszych obrotach a druga włacza sie gdy są wyższe

Eeeeeee.... :decayed: ale to forum Audi :naughty:

Opublikowano

:gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: to ja już nie paniemajem tych turbo ja mam jedno i suszy:D :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...