gregory Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 ładny wynik. Teraz można pojeździć . Moment 40% więcej niż w serii . Ciekawe jak się będzie sprzęgło zachowywać w cieplejsze? ps: Co to za suszarka?............. Dla niewtajemniczonych sprzęgło w 3,0tdi B8 jest pancerne. Konstrukcyjnie jest podobne do bolidu F1 ze względu na to , że ma 2 tarcze sprzęgła i mocny docisk. Poza tym jak widać moment jest rozłożony późno aby sprzęgło zaoszczędzić. A turbo do garett:) Podobnie jak sama skrzynia która prawdopodobnie przeniesie do 1000Nm bo ma podwójne synchronizatory itd.. Looo karwa!!!! Piekny wynik. Eeeeeee....., tam lekkie dmuchnięcie Co to na 3L pojemności, kosmetyczna zmiana Ale wrażenie i tak pewnie niezłe robi
David Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 a da rade do takiego 3.0 tdi wlozyc turbo z 4.0 tdi/4.2 tdi z a8?
KENOiX Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 ponad 700 niutona... toż to ciężarówka. ciekawe jak taki setup w zimę się sprawuje
marcinpoland Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 No rewelka, kto by pomyślał że z 3.0tdi tyle można wycisnąć, ja biorę się niedługo za moją ale to 2.0 i pewnie o 200ps można będzie tylko pomarzyć
dejf Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 No rewelka, kto by pomyślał że z 3.0tdi tyle można wycisnąć, ja biorę się niedługo za moją ale to 2.0 i pewnie o 200ps można będzie tylko pomarzyć Mysle ze wiecej jezeli chcesz przeznaczyc konkretne fundusze.
Flyer Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 ponad 700 niutona... toż to ciężarówka. ciekawe jak taki setup w zimę się sprawuje a czemu w zime? pytanie raczej jak na mokrym, bo podejrzewam, ze trakcji to na jakichs 17" moze nie byc juz czasami...
KENOiX Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 bardziej chodziło mi o to jak przy -20*C gdy powietrze jest gęste egt malutkie kapcie wąskie...
czarny Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 a da rade do takiego 3.0 tdi wlozyc turbo z 4.0 tdi/4.2 tdi z a8? ale 4,2 było przecież biturbo:) za***isty wynik
Staszek20VT Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Patryczko, gratulacje dla całej załogi która na to pracowała :kox:
Patrox Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Opublikowano 12 Maja 2011 a da rade do takiego 3.0 tdi wlozyc turbo z 4.0 tdi/4.2 tdi z a8? ale 4,2 było przecież biturbo:) za***isty wynik NiE BYŁO BI TURBO TYLKO DOUBLE TURBO. tO PO PRIMO. PO drugie nie ma sensu montować dwóch małych sprężarek bo tam sa takie same jak w AWX/AVF gt1749VA To auto nie ma problemu najmniejszego z trakcją.
czarny Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 hmm double czyli dwie chodza jednoczesnie? bo bi to wiem ze pierwsza jest od pocztaku potem włacz sie druga hmm
gregory Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 hmm double czyli dwie chodza jednoczesnie? bo bi to wiem ze pierwsza jest od pocztaku potem włacz sie druga hmm Coś ci się pomieszało. Na odwrót [br]Dopisany: 12 Maj 2011, 20:59_________________________________________________ nie ma sensu montować dwóch małych sprężarek bo tam sa takie same jak w AWX/AVF gt1749VA Analogiczna sytuacja jak w S4 2.7 też jeździ na K03 tak jak 1.8T tylko że ma dwie. Unifikacja części.
czarny Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 czekaj czekaj a jak masz w BMW 535 D masz biturbo i jedna turbina chodzi na wolniejszych obrotach a druga włacza sie gdy są wyższe
gregory Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 czekaj czekaj a jak masz w BMW 535 D masz biturbo i jedna turbina chodzi na wolniejszych obrotach a druga włacza sie gdy są wyższe Eeeeeee.... ale to forum Audi
czarny Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: to ja już nie paniemajem tych turbo ja mam jedno i suszy:D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się